;
coinex

شیائومی بادز 3 معرفی شد

طبق اخبار به دست رسیده در رویداد شیائومی از شیائومی بادز 3 معرفی شده است. برای اطلاع از جزئیات با تکراتو همراه باشید.

کمپانی شیائومی در رویداد جدیدش در کنار رونمایی از گوشی‌های پرچمدارش تعدادی از محصولات جدید را رونمایی کرد. یکی از این محصولات جذاب Xiaomi Buds 3 بود.

این محصول را می‌توان به عنوان جدیدترین هدفون TWS و نسخه پایه از سری هدفون های TWS جدید این شرکت معرفی کرد. برای اطلاع از جزئیات بیشتر این محصول با ما همراه باشید.

شیائومی بادز 3

Xiaomi Buds 3 نسخه پایه‌ی این سری بوده که نسخه پرو آن سه ماه پیش معرفی شده است. این محصول جذاب 40 دسی‌بل حذف نویز فعال را همراه با پشتیبانی از صدای HiFi ارائه می‌دهد.

جدیدترین هدفون TWS این غول فناوری چینی همچنین دارای کنترل لمسی حساس به فشار است و می‌تواند به دو دستگاه به طور همزمان متصل شود.

در کنار این ویژگی منحصر به فرد این محصول دارای باتری فوق العاده‌ای بوده که در صورت جفت شدن با کیس شارژ می‌تواند تا 32 ساعت کار کند، در حالی که یک بار شارژ کامل 7 ساعت استفاده از هدفون را ارائه می‌دهد.

همچنین شایان ذکر است این محصول تنها 4.6 گرم وزن دارد و مجهز به یک درایور دینامیک مغناطیسی دوگانه است که آن را قادر می‌سازد صدای HiFi را ارائه دهد. فناوری HiFi مخفف High Fidelity است که به معنی دقت بالای سیستم صوتی هنگام انتقال سیگنال صوتی است، یعنی سیستم صوتی مجهز به این فناوری بدون ایجاد کمترین تغییر، سیگنال صوتی را به گوش شنونده منتقل می‌کند.

شیائومی بادز 3
مشخصات Xiaomi Buds 3 / ویژگی های Xiaomi Buds 3 / مشخصات شیائومی بادز 3

همچنین برای حذف نویز Xiaomi Buds 3 از سه حالت ANC پشتیبانی می‌شود که کاربران می‌توانند بسته به سناریو دلخواه خود بین آن‌ها انتخاب کنند. به نقل از منبع Xiaomi Buds 3 با قیمت تقریباً 78 دلار آمریکا در چین عرضه خواهد شد و امکان خرید آن از 10 دی ماه 1400 برای عموم فراهم خواهد شد. البته قیمت جهانی Xiaomi Buds 3 احتمالاً کمی با قیمت نسخه چینی فاصله خواهد داشت.

شیائومی همچنین در کنار نسخه پایه این TWS جدید، یک نوع رنگ آبی جدید را به خانواده Xiaomi Buds 3 پرو اضافه کرده است که در سال نو میلادی با قیمت تخفیفی حدود 100 دلار آمریکا برای عموم کاربران در دسترس خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص Xiaomi Buds 3 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر