;
coinex

رندرهای ردمی Note 11S را ببینید

رندرهای ردمی Note 11S در حالی منتشر شدند که هر روز به تاریخ رونمایی از این گوشی نزدیک می‌شویم. ردمی، روز گذشته هم با انتشار یک تیزر، از رونمایی یک گوشی جدید خبر داد.

روز گذشته، ردمی با انتشار یک پوستر در حساب کاربری رسمی خود اعلام کرد که به زودی از یک گوشی جدید رونمایی می‌کند. این کمپانی در پوستر خود هیچ اشاره‌ای به مدل و اسم گوشی نکرده بود؛ اما پیش‌بینی می‌شد که این گوشی، همان ردمی نوت 11 اس باشد.

امروز با انتشار رندرهار ردمی Note 11S تقریبا به طور قطع می‌توان گفت که منظور ردمی از پوستر قبلی، همین گوشی سری نوت بوده که در آینده‌ای نزدیک رونمایی می‌شود.

طراحی رندرهای ردمی Note 11S

همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید، نمایشگر ردمی نوت 11 اس از طراحی پانچ بهره می‌برد که جایگاه نصب دوربین سلفی است. چهار لنز دوربین هم در پنل پشتی گوشی قرار گرفته که به نظر می‌رسد، با اسکنر اثر انگشت در لبه گوشی، فاصله کمی داشته باشد. طراحی کلی گوشی ردمی نوت 11 اس به گوشی Redmi Note 10S شباهت دارد؛ البته با کمی تفاوت در ماژول دوربین.

رندرهای ردمی Note 11S را ببینید

مشخصات Redmi Note 11S

گزارش‌های قبلی درباره مشخصات دوربین ردمی Note 11S مدعی بودند که این گوشی به لنز اصلی 108 مگاپیکسلی Samsung HM2، لنز 8 مگاپیکسلی Sony IMX355 اولترا واید، لنز 2 مگاپیکسلی OV2A ماکرو و سنسور عمق 2 مگاپیکسلی مجهز می‌شود.

نمایشگر ردمی نوت 11 اس از نوع پنل آمولد با قابلیت پشتیبانی از نرخ نوسازی 90 هرتز خواهد بود. از دیگر مشخصات این موبایل می‌توان به دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی و تراشه مدیاتک اشاره کرد.

ردمی Note 11S احتمالا در چند مدل زیر راه‌اندازی می‌شود:

  • رم 6 گیگابایت همراه با حافظه حافظه 64 گیگابایتی
  • رم 6 گیگابایت همراه با حافظه 128 گیگابایتی
  • رم 8 گیگابایت همراه با حافظه 128 گیگابایتی

ردمی نوت 11 اس احتمالا به‌صورت پیش‌فرض از MIUI 13 برخوردار می‌شود. انتظار می‌رود که نسخه‌ای از این گوشی با نام POCO M4 4G در بازار هند و همچنین بازارهای جهانی راه‌اندازی شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره رندرهای ردمی Note 11S چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌های تکراتو با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر