;
coinex

برنده جایزه پوشکاش 2021 مشخص شد

برنده جایزه پوشکاش 2021 مشخص شد.با ما در تکراتو همراه باشید تا برنده جایزه پوشکاش 2021 را بشناسید. در ادامه با ما همراه باشید.

در مراسم The Best فیفا دو مرحله رای گیری برای انتخاب بهترین های هر رده وجود دارد؛ در مرحله اول، یک هیئت از کارشناسان فوتبال ده نامزد دریافت جایزه را انتخاب می کنند و در مرحله دوم، روزنامه نگاران، هواداران، کاپیتان ها و مربیان همگی با ضریب رای 25 درصد، بهترین بازیکنان جهان را بر می گزینند. همچنین فیفا از رای دهندگان می خواهند رای خود را بر اساس عملکرد فصل گذشته بازیکنان اعطا کنند و در واقع درخشش بازیکنان در فصل فعلی نباید تاثیری در آرا داشته باشد.

فیفا در سال 1988 بود شروع به اهدای جایزه بهترین بازیکن سال به بازیکنان کرد. البته برای مدت کوتاهی و از سال 2009، فیفا و فرانس فوتبال با هم ادغام شده و اولین توپ طلای فیفا را در سال 2010 اهدا کردند. اما فیفا و فرانس فوتبال شش سال بعد دوباره راه خود را از هم جدا کردند و فیفا مراسمی تحت نام The Best را از سال 2016 پایه گذاری کرد.

برنده جایزه پوشکاش 2021

تا سال ۲۰۱۸، برنده این جایزه کاملاً بر اساس رای طرفداران در وب سایت رسمی فیفا تعیین می شد.  با این حال، پس از یک جنجال در جایزه ۲۰۱۸،  فیفا رویه را تغییر داد. در حال حاضر، این جایزه توسط کارشناسان منتخب فیفا تعیین می شود، که برنده را بر اساس رای مردم انتخاب می کنند.

گل مهدی طارمی به چلسی، در جمع سه گل برتر سال ۲۰۲۱ فیفا قرار گرفت و برای کسب جایزه پوشکاش با اریک لاملا و پاتریک شیک رقابت می‌کند. او سال گذشته در دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا دروازه چلسی را به صورت قیچی برگردان باز کرد و از سوی فیفا به عنوان زننده یکی از بهترین گل‌های سال گذشته میلادی نام گرفت.

طارمی اکنون با پاتریک شیک (مهاجم اهل جمهوری چک و باشگاه لورکوزن آلمان) و اریک لاملا (مهاجم اهل آرژانتین و باشگاه سویا اسپانیا) رقابت خواهد کرد.

حال که در پخش زنده مراسم FIFA The Best 2021 و جایزه پوشکاش [بهترین های فیفا] فهمیدیم که اریک لاملا مهاجم آرژانتینی باشگاه سویا این جایزه را برده است دیگر احتمال تاریخ سازی مهدی طارمی در این سال از رقابت‌ها از بین رفت.

در ادامه گل‌های اریک لاملا برنده جایزه پوشکاش و مهدی طارمی را می‌بینید.

گل اریک لاملا که برنده جایزه پوشکاش سال ‌2021 شد:

البته در این مراسم بخش‌های دیگری هم بود مانند بهترین دربازبان سال که جایزه این بخش‌هم به ادوارد مندی دربازبان تیم چلسی اهدا شد.

 

بیشتر بخوانید:

 

نظر شما درباره برنده جایزه پوشکاش 2021 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌های تکراتو با ما به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (5 نظر)

    مهدی زیبای گلش تو برگردون بودنش بود اما عادلانه توجه کنیم تو اون شلوغی چطور استپ کرد و چه دقیق کجا شوت کرد که گل شد و قرار نیست که بهترین گل برگردان باشه تسلط و دقت و سرعت در عمل بازیکن مهمه که حقش بود همون جایزه رو بگیره که گرفت حالا چون ایرانی نیست نباید عجولانه طرف رو بگیم که اصلا قابل قیاس نبود!عجیب نژاد پرستان رأی می‌دیم که حالمون شده اینی که هست.

    پاسخ

    گل طارمی خیلی بهتر بود یه چیز شد مثل سال 2018 که به برگردان کریس ندادن به ناحق بعدشم جالبه مندی بهترین دروازبان سال شد و گل طارمی به همین مندی بود

    پاسخ

    به هیچ وجه قابل قیاس با گل مهدی نبود.

    پاسخ

    نامردا حیف این گل طارمی نبود انتخاب نکردن

    پاسخ

    چ بی سلیقه گل طارمی زیباتر بود

    پاسخ