;
coinex

ببینید: رندرهای ردمی K50 طراحی نمایشگر و ماژول دوربین گوشی را فاش کردند

رندرهای ردمی K50 با همکاری Bestopedia و OnLeaks طراحی و به اشتراک گذاشته شده است. این رندرها براساس ویژگی‌هایی که تاکنون منتشر شده، طراحی شدند که در ادامه،‌ جزییات آن را بررسی می‌کنیم.

ردمی اوایل هفته گذشته از پرچمدار سری ردمی کی 50، یعنی Redmi K50G رسما رونمایی کرد و حالا باید منتظر رونمایی گوشی‌های دیگر این خانواده باشیم. ردمی کی 50، ردمی کی 50 پرو و ردمی کی 50 پرو پلاس احتمالا تا پایان ماه آینده رسما راه‌اندازی می‌شوند.

دیروز رندرهای ردمی کی 50 پرو منتشر شد و امروز، طراحی گوشی دیگری از این خانواده فاش شده است. رندرهای ردمی K50 برخی ویژگی‌های نمایشگر و ماژول دوربین را به تصویر کشیدند که در ادامه بیشتر به آنها می‌پردازیم.

رندرهای ردمی K50

با نگاه اجمالی به رندرهای ردمی K50 متوجه می‌شویم که از لحاظ ظاهری، شباهت زیادی به رندرهای ردمی کی 50 پرو دارد. این عکس‌ها نشان می‌دهند که Redmi K50 در پنل پشتی خود به سه لنز دوربین مجهز می‌شود.

اینطور که به نظر می‌رسد، چیدمان لنزها با الهام از گوشی‌های Vivo و iQOO طراحی شده‌اند. این برندها هم در گوشی‌های قبلی خود از همین سبک طراحی ماژول دوربین استفاده کردند. اما طراحی کلی ماژول دوربین، شباهت زیادی به Xiaomi CIVI دارد.

پنل پشتی از طراحی و رنگ یکدست برخوردار شده و به غیر از ماژول دوربین دو رنگ، هیچ الگو یا پترنی در پنل پشتی دیده نمی‌شود. اما در نمای جلویی، ردمی کی 50 به نمایشگر 6.6 اینچی مجهز شده که حاشیه‌‌های بسیار باریکی در اطراف آن دیده می‌شود. البته حاشیه‌ها در لبه پایینی مشهودتر هستند.

دوربین سلفی در نمای جلویی و قسمت میانی بالای نمایشگر قرار دارد. بنا بر ادعای OnLeaks، ردمی کی 50 در ابعاد 8.1×76.0×163.30 میلی‌متر طراحی شده است. اگر برجستگی ماژول را حساب کنیم، ضخامت گوشی به 10.4 میلی‌متر می‌رسد.

ببینید: رندرهای ردمی K50 طراحی نمایشگر و ماژول دوربین گوشی را فاش کردند

در رندرهای ردمی K50 می‌بینیم که یک پورت USB Type-C، گریل اسپیکر و میکروفون اصلی در لبه پایینی گوشی قرار دارند. دکمه‌های تنظیم صدا و پاور در لبه سمت راستی گوشی هستند و اسلات سیم‌کارت هم احتمالا در لبه سمت چپی تعبیه می‌شود. لبه بالایی گوشی هم جایگاه نصب اسپیکر و مادون قرمز است.

مشخصات ردمی K50 (براساس شایعات)

شایعاتی که تاکنون درباره مشخصات ردمی K50 منتشر شده، مدعی هستند که این گوشی از نمایشگر 6.6 اینچی OLED با نرخ نوسازی 120 هرتز برخوردار می‌شود.

ببینید: رندرهای ردمی K50 طراحی نمایشگر و ماژول دوربین گوشی را فاش کردند

هنوز هیچ اطلاعاتی درباره تنظیمات دوربین ردمی کی 50 در دست نیست؛ تنها چیزی که می‌دانیم، این است که به سه لنز دوربین مجهز می‌شود. اما درباره تراشه ردمی کی 50 باید گفت که از نوع اسنپدراگون 870 خواهد بود. از دیگر مشخصات Redmi K50 باید به باتری 4500 یا 4700 میلی‌آمپرساعت، تکنولوژی شارژ 67 وات، اندروید 12 و رابط کاربری MIUI 13 اشاره کرد.

گفته می‌شود که اسکنر اثرانگشت در لبه گوشی قرار می‌گیرد. این گوشی احتمالا با برچسب قیمتی 315 دلاری عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره رندرهای ردمی K50 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر