;
coinex

دومین تریلر انیمیشن The Bad Guys منتشر شد

دومین تریلر انیمیشن The Bad Guys منتشر شد. دریم ورکس تریلر انیمشن The Bad Guys را منتشر کرد. در ادامه برای جزئیات بیشتر تکراتو همراه باشید.

دریم ورکس دومین تریلر انیمیشن پسران بد را منتشر کرد. گفتنی است که این انیمیشن در بهار آینده در سینما اکران رسمی خواهد شد. پیر پرفیل سازنده این اثر که انیمیشن‌های زیادی را در کارنامه خود دارد. انیمیشن «پاندای کونگ‌فوکار» (Kung Fu Panda) و «ظهور نگهبانان» (Rise of the Guardians) ساخته «پیر پرفیل» است.

دومین تریلر انیمیشن The Bad Guys منتشر شد

انیمشن The Bad Guys ساخته «پیر پرفیل» بوده و به نویسندگی «یتان کوئن»«هیلاری وینسون» و به تهیه کنندگی «دیمون راس» و «ربکا هانتلی» ساخته شده است.

این انیمیشن از یک رمان استرالیایی نوشته «آرون بلابی» اقتباس شده و می‌توان آن را در لیست بهترین انیمیشن های 2022 قرار داد. در یک دنیای خیالی که انسان‌ها با حیوانات انسان نما زندگی می‌کنند. آقای گرگ، آقای پیرانا، آقای مار، آقای کوسهو خانم رتیل برای اینکه دوباره به زندان نیفتند تصمیم جدی می‌گیرند.

داستان از آنجایی آغاز می‌شود که بعد از شکست خوردن در یک نقشه سرقت، آن ها با خود تصمیم می‌گیرند که به آدم های خوب تبدیل شوند. آن‌ها نقشه کشیده‌اند تا به دنیا ثابت کنند که تغییر کرده‌اند و خوب شده‌اند.

دومین تریلر انیمیشن The Bad Guys

صداپیشگان این اثر و نقش های آنان:

  • «آقای مار» با صداپیشگی «مارک مارون»
  • «خانم تارانتولا» با صداپیشگی «آکوافینا»
  • «آقای پیرانا» با صداپیشگی «آنتونی راموس»
  • آقای کوسهن با صداپیشگی «کریگ رابینسون»
  • «سم راک‌ول» در نقش «آقای گرگ»

«ریچارد آیود»، «زازی بیتس»، «لیلی سینگ»، و «الکس بورستین»  از دیگر صدا پیشگان این اثر هستند.

شرکت تولید کننده این اثر دریم ورکس و توزیع کننده آن یونیورسال پیکچرز است. پس از گذشت 45 روز اکران این انیمشن در اخیتار شبکه های نمایش خانگی قرار می‌گیرد. بر اساس خبر دریم ورکس «The Bad guys» آدم بدها در 22 آوریل 2022(2 اردیبهشت 1401) اکران می‌شود.

در ادامه شاهد دومین تریلر این انیمیشن خواهیم بود.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما درباره دومین تریلر انیمیشن The Bad Guys چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر