;
coinex

دانلود سریال واکینگ دد فصل 11 قسمت 11 با زیرنویس چسبیده

برای دانلود قسمت جدید از تیمه دوم فصل 11 واکینگ دد همراه ما باشید. در این گفتار لینک دانلود سریال واکینگ دد فصل 11 قسمت 11 را در اختیار شما می‌گذاریم.

واکینگ دد یکی از سریال‌های محبوب ژانر بقا بوده که اولین فصل آن در سال 2010 پخش شد و آخرین فصل آن نیز در سال 2022 در حال پخش است. کارگدانی این سریال بر عهده Kevin Dowling بوده و بازیگران محبوبی همچون Norman Reedus, Lauren Cohan, Melissa McBride در این مجموعه به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فصل یازدهم که آخرین فصل این مجموعه بوده امسال به پایان می‌رسد؛ اما خبر خوب برای طرفداران واکینگ دد این است که در آینده داستان کلی سریال با فیلم و سریال‌های اسپین آف‌ ادامه پیدا می‌کند. حال در ادامه برای دانلود سریال واکینگ دد فصل 11 قسمت 11 با زیرنویس فارسی همراه ما باشید.

دانلود سریال واکینگ دد فصل 11 قسمت 11 با زیرنویس فارسی

سریال The Walking Dead از کمیک محبوبی به همین نام اقتباس شده است. این سریال داستان زندگی یک معاون کلانتر را روایت می‌کند که در اثر یک گلوله به کما رفته است و بعد از گذشت چند سال به بهوش می‌آید. اما زمانی که به هوش می‌آید، دیگر هیچ چیز شباهتی به قبل ندارد.

این معاون کلانتر پس از به هوش آمدن خود را در جهانی می‌بیند که زامبی‌ها یا همان واکرها آن را تسخیر کرده‌اند. حال او با وجود این وضعیت نا به سامان تصمیم می‌گیرد که به سراغ خانوداه‌اش برود و پس از سال‌ها آن‌ها را ببیند.

بر سر این ماجرا اتفاقات ناگواری رخ می‌دهد که صحنه‌های جذابی را به وجود می‌آورد و ترس و استراس جالبی را برای شما به ارمغان می‌اورد. در این سریال درام بازماندگان در تلاش هستند که در زیر تهدید تقریبا مداوم حملات زامبی‌های معروف به نام واکر زنده بمانند.

حال با این وضع فروپاشی تمدن مدرن، این بازماندگان باید با دیگر بازماندگان انسانی که گروه‌ها و اجتماعاتی را با قوانین و اخلاق خاص خود ایجاد کرده‌اند. مقابله کنند. این تقابل گاهی منجر به درگیری آشکار و خصمانه بین آن‌ها می‌شود.

در فصل قبل این سریال شما دیدید که The Whisperers و شخصیت‌های اصلی در آن‌ها ساکن هستند و با یکدیگر هیچ کاری ندارند و فاصله‌شان را حفظ کرده‌اند. البته این اتفاقات ناگواری ایجاد می‌شود که باعث به وجود آمدن شرایط کمی پایدار بماند.

حال یک اتفاق می‌افتد که یک ماهواره در زمین‌های تحت کنترل آلفا و بتا سقوط می‌کند و بخش بزرگی از زمین به آتش کشیده می‌شود. به همین علت سرزمین‌های بیشتری را خواهان می‌شوند و صدمات وارد شده به زمین را جبران می‌کنند. مطرح شدن چنین درخواستی، درگیری‌هایی را ایجاد کرده که منجر به نابودی هیلتاپ می‌شود.

دانلود سریال واکینگ دد فصل 11 قسمت 11 با زیرنویس چسبیده
دانلود سریال واکینگ دد فصل 11 قسمت یازدهم / دانلود فصل یازدهم سریال walking dead زیرنویس چسبیده/ دانلود فصل یازدهم سریال walking dead قسمت یازدهم

در همین حین، طی جریاناتی آلفا توسط جاسوسی کشته می‌شود. پس از کشته شدن آلفا، بتا گله‌ی بزرگی از زامبی‌ها را به سمت الکساندریا هدایت می‌کند که با رسیدن به آنجا متوجه می‌شود ساکنین مدت‌ها قبل رفته بودند.

البته او نهایتا موفق می‌شود اعضای الکساندریا را در داخل یک ساختمان پیدا کند. در همین حین، یوجین و ایزکیل سفری را آغاز کرده‌اند تا بتوانند صاحب صدایی که از طریق رادیو با او ارتباط برقرار کرده بودند را بیابند.

این خلاصه‌ای از اتفاقات گذشته این سریال بود. حال در ادامه برای دانلود سریال مردگان متحرک فصل 11 قسمت 11 با زیرنویس چسبیده همراه ما باشید. علاوه بر دانلود واکینگ دد فصل 11 قسمت 11 شما می‌توانید قسمت‌های قبلی را نیز در چنل ما با زیرنویس فارسی دانلود کنید و برای دسترسی سریع‌تر به فایل دانلودی، در کانال تلگرامی ما عضو شوید. به علاوه، شما می‌توانید اسپین آف این مجموعه، واکینگ دد: والهاها را نیز از کانال تلگرامی ما دانلود کنید.

دانلود سریال مردگان متحرک فصل 11 قسمت 11 بدون سانسور

دانلود سریال واکینگ دد فصل 11 قسمت 11 با زیرنویس چسبیده
دانلود واکینگ دد فصل 11 قسمت 11 / دانلود سریال واکینگ دد فصل 11 قسمت یازدهم / سریال walking dead فصل 11 قسمت 11
  • نام سریال: مردگان متحرک فصل یازدهم (walking dead)
  • ژانر فیلم : ترسناک، هیجان انگیز، درام، آخرالزمانی
  • محصول : آمریکا
  • کارگردان : Kevin Dowling
  • ستارگان : Norman Reedus, Lauren Cohan, Melissa McBride
  • تعداد قسمت‌ها: ۱۱ فصل، ۱۵۶ قسمت
  • مدت زمان : 40 دقیقه

دانلود سریال مردگان متحرک فصل 11 قسمت 11 با زیرنویس چسبیده با کیفیت 480p از تلگرام

دانلود سریال مردگان متحرک فصل 11 قسمت یازدهم بدون سانسور با کیفیت 720p از تلگرام

فایل‌ها پس از پخش سریال و آماده شدن زیرنویس به کانال تلگرام اضافه می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص دانلود سریال واکینگ دد فصل 11 قسمت 11 با زیرنویس فارسی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر