;
coinex

جدول فروش فیلم های در حال اکران هفته اول اسفند 1400

در هفته گذشته، فیلم جدیدی به جدول فروش فیلم های در حال اکران هفته اول اسفند 1400 اضافه نشده است. در ادامه برای اطلاع از میزان فروش فیلم‌ها با ما باشید.

مانند هفته‌های گذشته، سه فیلم دینامیت، گشت ارشاد 3 و قهرمان به ترتیب سه فیلم پرفروش برتر ایرانی هستند. در ادامه ضمن معرفی، شما می‌توانید از میزان فروش این فیلم‌ها مطلع شوید.

جدول فروش فیلم های در حال اکران هفته اول اسفند 1400

قبل از آنکه به سراغ جدول پرفروش ترین فیلم‌های ایرانی برویم، بهتر است مروری بر داستان فیلم‌های پرفروش برتر داشته باشیم.

فیلم دینامیت روایتگر زندگی دو جوان دانشجو و مشکلات آنهاست. با نقل مکان کردن آنها به ساختمانی با همسایه‌های متفاوت، چالش‌ها و مشکلاتی پیش روی آنها قرار می‌گیرد.

فیلم گشت ارشاد 3 در ادامه اتفاقات قسمت‌های قبل ساخته شده است. حسن و عطا پس از سالها به ایران برمی‌گردند آنها به اجبار برای امرار معاش به نوازندگی در خیابان‌ها می‌پردازند، اما این برای آنها کافی نیست و تصمیم می‌گیرند آلبوم خود را منتشر کنند. در این میان، به دلیل فقر مالی دچار مشکلاتی می‌شوند و برای رفع این مشکل، برنامه دزدی می‌چینند. اما اوضاع طبق انتظارات این دو جوان پیش نمی‌رود.

فیلم قهرمان به کارگردانی و نویسندگی اصغر فرهادی در شیراز فیلمبرداری و ساخته شده است. در این فیلم رحیم، شخصیت اصلی داستان، به دلیل بدهی در زندان به سر می‌برد. وی برای دو روز به مرخصی می‌آید تا شاید بتواند طلبکارش را متقاعد کند که رضایت دهد تا او آزاد شود اما او در این دو روز با ماجرایی روبه رو می‌شود که هیچگاه پیش بینی‌اش نکرده بود.

در پست زیر می‌توانید از میزان فروش این فیلم‌های ایرانی مطلع شوید.

پوسترهای فیلم های پرفروش ایرانی در هفته اول اسفند 1400

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص پرفروش ترین فیلم های ایرانی هفته اول اسفند 1400 چیست؟ شما کدام یک از این فیلم‌ها را تماشا کرده‌اید؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    چقدر از دینامیت و گشت مبتذل میخواید بخورید دگ بسه دگ

    پاسخ