;
coinex

نسخه نسل 9 سه بازی Resident Evil منتشر می‌شود؟

براساس اعلام کپکام، بازی Resident Evil در سری 3 و 2 و7 در اواخر سال 2022 با افزایش بهبود در گرافیک بازی منتشر می‌شود. در ادامه با تکراتو همراه باشید.

شرکت کپکام بازی‌های خاطره انگیز Resident Evil 2 ،Resident Evil 3 و Resident Evil 7 را به روزهای اوج خود بازگرداند. بازی رزدیدنت ایول 2، رزدیدنت ایول 3 و رزدیدنت ایول 7 به ترتیب با رقم فروش 9.3 میلیون نسخه، 5 میلیون نسخه، 10.6 میلیون نسخه سود زیادی را برای این شرکت ژاپنی به همراه داشت. اما سوالی که پیش می‌آید این است که آیا نسخه نسل 9 این بازی‌ها منتشر می‌شود؟

نسخه نسل 9 سه بازی Resident Evil منتشر می‌شود؟

شرکت کپکام با ریمستر کردن بازی Resident Evil 2 ،Resident Evil 3 و Resident Evil 7 آن‌ها را به دوران اوج خود بازگرداند. این تغییرات بیشتر شامل افزایش وضوح گرافیکی و کاهش لگ های هنگام بازی بود. این شرکت با زدن چندین توییت در حساب رزیدینت اویل تایید کرد که بازی‌های رزدیدنت ایول 2، 3 و 7 در اواخر سال 2022 با افزایش کیفیت گرافیکی برای کنسول های ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و پلی استیشن 5 منتشر می‌شود.

این بازی ها دارای پشتیبانی ری-تریسنیگ، فریم بالاترو صدای سه بعدی و در نسخه پلی‌استیشن 5 از قابلیت‌های تریگرهای تطبیقی و بازخورد لمسی کنترلر دوال‌سنس پشتیبانی می‌کند. با این حال شرکت کپکام درباره تاریخ انتشار نسل 9 و آپدیت نسخه کامپیوتری این بازی خبر قطعی را نداده اما گفته در اواخر سال 2022 این سه بازی برای کنسول 9 عرضه می‌شود.

بازی Resident Evil

شرکت کپکام به دارندگان کنسول های پلی استیشن 4 و ایکس باکس 1 این نوید را داده که بتوانند آپدیت رایگان را برای ارتقا دریافت کنند. همچنین بسته‌ی بروزرسانی دیگری برای نسخه های کامپیوتری در نظرگرفته شده در روز عرضه نسخه های کنسولی این بازی در اختیار گیمرها قرار می‌گیرد.

این بازی در حال حاضر از محبوبیت زیادی برخوردار است، تصمیم کپکام برای ارتقا آن منطقی بنظر‌ می‌رسد. درهر حال باید منتظر عملکرد نسل 9 باشیم تا ببینم که می‌تواند بازخورد مثبتی از بازیکن ها دریافت کند یا خیر.

شایعاتی از شرکت کپکام به گوش می‌رسد که قصد توسعه بازی رزدیدنت ایول 4 را دارند ولی به طور رسمی تایید نشده باید دید شرکت کپکام چه زمانی آن را اعلام می‌کند.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما درباره این بازی‌ها چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر