;
coinex

این بازی متاورسی به عنوان محبوب‌ترین مجموعه NFT شناخته شد

محبوب‌ترین مجموعه NFT کدام است؟ بازی جذاب سبک بازی-برای-درآمد (P2E) اکسی اینفیتی در صدر محبوب‌ترین‌ها و بیشترین جستجو گوگل قرار گرفت، اما نفرات بعدی چه NFTهایی هستند؟

NFT مشهور بازی اکسی اینفینیتی تاج محبوب‌ترین و بیشترین جستجو گوگل ماه گذشته را بر سر گذاشت. ماهانه 3.86 میلیون جستجو مجموعا در سراسر جهان در مور این بازی محبوب انجام می‌گیرد، این بازی رشد خیره کننده‌ای از پایان سال 2021 تجربه کرده است. سازمان Creative resource Design Bundles تحقیقی در مورد بیشترین جستجوی صورت گرفته درباره NFTها انجام داده است.

این بازی ویدئویی NFT محور به شدت محبوب است و تا کنون 2.8 میلیون آدرس منحصر به فرد در این بازی فعال هستند. 11.1 میلیون NFT اکسی در بازی وجود دارد. اکسی موجودی شبیه به پوکمن است که به شکل NFT در آمده و هر NFT توانایی‌های منحصر به فردی دارد و بر روی شبکه بلاکچین اتریوم قرار دارد.

Axie Infinity به عنوان محبوب‌ترین مجموعه NFT شناخته شد

شما برای ورود به دنیای اکسی، به عنوان یکی از بهترین بازی های NFT برای کسب درآمد، نیاز به سه NFT اکسی دارید تا در رقابت با سایر صاحبان ان اف تی شرکت کنید. اکسی به زودی آپدیت‌های جدید و توانایی‌های متفاوتی را به بازی خود اضافه خواهد کرد.

جایگاه دوم تا دهم محبوب‌ترین NFTها کدامند؟ 

رتبه دوم به سندباکس تعلق دارد که توسط pixowl توسعه داده شده است. این بازی که تعداد بازیکنانش از 2 میلیون نفر عبور کرد، بیش از 553 هزار جستجو در ماه را به ثبت رسانده است.

محبوب‌ترین NFTها

در مکان سوم NBA top shot قرار دارد که متوسط 477 هزار جستجو را به ثبت رسانده است. NBA Top Shot بازاری است که به کاربران خود اجازه می‌دهد که NFT لحظات خاطره انگیز NBA خود را خرید و فروش کنند.

بیشتر بخوانید:

رتبه‌های بعدی به ترتیب به این شرح است:

در مجموع جستجو NFTها در ماه گذشته بیش از 5 میلیون در سراسر جهان بوده است. از دلایل اصلی این هیجان می‌توان به فعالیت سلبریتی ها در NFTها اشاره کرد. از اسنوپ داگ، پاریس هیلتون، لینسی لوهان و امینم از افراد مشاوری هستند که در بازار NFT فعالیت می‌کنند.

با بازی های متاورسی زیر هم آشنا شوید:

.

منبع: coinquora

نظر شما در خصوص بازی های P2E چیست؟ مجموعه NFT کدام است؟ نظرات خود را در این خصوص در کامنت‌ها بازگو کنید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر