;
coinex

بازی Sorare ؛ معرفی، آموزش بازی و کسب درآمد از یک بلاکچین فوتبالی

Sorare یک بازی فوتبالی کارتی بوده که در آن بازیکنان می‌توانند تیم خود را خرید، فروش معامله و مدیریت کنند. در این مقاله با آموزش بازی Sorare همراه ما باشید.

سوراره یک بازی بلاکچینی بوده که همواره رویکرد متفاوت و جذابی را از بازی فوتبال آنلاین معمول ارائه می‌دهد. در واقع، این بازی یک بازی فوتبال فانتزی شکل است.

با این تفاوت که بازیکنان به جای انتخاب و به کارگیری فوتبالیست‌ها در یک لیست ارائه شده باید کارت بازیکنان فوتبال مورد نظر خود را خریداری کنند با این کار بازیکنان می‌توانند با دیگر بازیکنان رقابت کرده و برنده شوند، این کارت‌های خریداری شده، زیر نظر بلاکچین اتریوم است.

شما با خریداری و داشتن کارت بازیکنان مورد نظر خود می‌توانید آن‌ها را بفروشید به گونه‌ای که گویا آن‌ها پول واقعی هستند. در این بازی جذاب رقابت‌ها و مسابقاتی وجود دارد که شما با برنده شدن آن‍‌ها می‌توانید جایزه به شکل توکن‌های NFT دریافت کنید.

بعلاوه، کارت‌های این بازی خود، کمیاب بوده و ارزش زیادی دارند. در ادامه این مقاله ما ضمن معرفی کامل بازی Sorare به آموزش این بازی و همچنین نحوه کسب درآمد از آن خواهیم پرداخت. با ادامه این گفتار همراه ما باشید.

بازی Sorare

همانطور که اشاره کردیم، Sorare یک بازی فوتبال فانتزی بلاک چینی است که در آن می‌توانید برای راه اندازی تیم خود، شرکت در مسابقات و ترنومت ها و جمع آوری کارت‌های کمیاب پاداش و جایزه دریافت کنید.

تنها کاری که شما در این بازی باید انجام دهید این است که تیم مورد علاقه خود را انتخاب کنید و زمانی که بازیکنان شما در زندگی واقعی خود عملکرد خوبی داشته باشند، پاداش دریافت کنید. در هفته هزاران هزار یورو برای این بازی توسط کاربران خرج می‌شود.

ما چندین مرتبه به این موضوع اشاره کردیم که کارت‌های بازیکنان بسیار کمیاب و ارزشمند هستند اما دلیل آن چه می‌تواند باشد؟همه کارت‌های بازیکنان شما به عنوان توکن‌های غیر قابل تعویض (NFT) شناسایی می‌‍شوند، این بدان معناست که تعداد کارت‌های شما برای هر بازیکن ثابت و از پیش تعیین شده هستند.

NFTها توکن‌هایی هستند که می‌توانیم از آن‌ها برای نشان دادن مالکیت هر شی استفاده کنیم. این نوع فناوری نوآورانه قادر است در هر زمان تنها به یک مالک، مالکیت یک کالای خاص را بدهد، چه فیزیکی و چه مجازی. این شناسایی منحصربه‌فرد توسط پلتفرم‌های مختلف که از قراردادهای هوشمند پشتیبانی می‌کنند، اجرا می‌شود.

در یک فصل مشخص، تعداد کارت‌های زیر برای هر بازیکن فوتبال ایجاد می‌شود که بدین شکل معرفی می‌شوند: 100 نمونه کمیاب، 10 نمونه فوق‌العاده کمیاب، 1 نمونه منحصر به فرد. علاوه بر آن، یک سری کارت‌های به اصطلاح معمولی وجود دارند که حتی فرصتی ایجاد می‌کند که مبتدیان نیز بتوانند برای رقابت در Sorare بازی کنند.

گفته شده در بازی Sorare برای هر بازیکن کارت‌های در هر فصل از بازی متفاوتی منتشر می‌شود، اگر این موضوع درست باشد بدین معنی است که کارتی که مربوط به فصل قبل بازی باشد، منقضی نخواهد شد. در ادامه با آموزش بازی Sorare همراه ما باشید.

اگر به بازی‌های ارز دیجیتال علاقه دارید و قصد دارید از آن‌ها کسب درآمد داشته باشید حتما مقالات بازی ایلوویوم (Illuvium)، بازی اسپلینترلند (Splinterlands)، بازی های جایزه دار ارز دیجیتال و بازی کریپتو بلیدز (Crypto Blades) را مطالعه کنید.

نحوه بازی بلاک چین Sorare

بازی Sorare
آموزش بازی Sorare

برای شروع بازی Sorare ابتدا باید کارت‌هایی که رایگان که به شما داده می‌شود را دریافت کنید. برای اینکار باید مراحل ثبت نام را طی کرده، در یکی از تورنمنت‌های موجود نام نویسی کرده و تیمی ایجاد کنید که بتوانید در مقابل سایر شرکت کنندگان قرار بگیرید و با آن‌ها رقابت کنید.

پس از ثبت نام، از طریق فرآیند ورود موجود در وب سایت Sorare راهنمایی خواهید شد. مراحل آن به شرح زیر است که باید به ترتیب آن‌ها را اجرا کنید. ابتدا باید نام و لوگوی یک باشگاه را انتخاب کنید سپس به لیگ تازه کارها بپیوندید، لیگ تازه کارها در واقع جایی است که بازیکنان رایگان شما می‌توانند در بازی شرکت کرده و جوایزی را برای شما کسب کنند.

در مرحله بعدی باید باشگاه مورد علاقه خود را انتخاب کنید که بازیکنان رایگان از بین آن‌ها به طور تصادفی قرعه کشی شوند و به شما اختصاص داده شوند. سپس نیاز هست که تیم خود را تشکیل دهید.

در هنگام تشکیل تیم خود، باید به چند نکته به طور دقیق توجه داشته باشید. یکی از مواردی که باید به آن دقت کنید این است که مطمئن شوید بازیکنانی را انتخاب می‌کنید که به طور منظم بازی می‌کنند، زیرا از بازیکنانی که در تیم نیستند یا در کل بازی روی نیمکت ذخیره می‌نشینند، امتیازی دریافت نخواهید کرد.

علاوه بر آن اگر می‌خواهید مطمئن شوید که بازیکنان شما امتیاز متوسط  و یا ​​خوبی دارند تنها کاری که باید بکنید این است که به کنار هر یک از کارت‌های بازیکنان در سمت چپ توجه داشته باشید، زیرا در آن مشخصاتی برای شما ذکر شده است.

باید به این نکته توجه داشته باشید که شما با کارت‌های رایگان فقط می‌‎توانید در لیگ تازه کارها بازی کنید. اگر می‌خواهید در سایر مسابقات شرکت کنید، در واقع در مسابقاتی که می‌توانید کارت‌های کمیاب و جوایز ETH برنده شوید، باید حداقل ۵ کارت کمیاب بخرید. در ادامه با جزئیات بیشتر از آموزش بازی Sorare همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید:

متاورس‌

بهترین بازی و ارز دیجیتال متاورس

شرکت در مسابقات سوراره

بازی Sorare
بازی Sorare

 

هر هفته Sorare میزبان طیف گسترده‌ای از مسابقات مختلف است که در آن‌ها می‌توانید تیم خود را ثبت کنید. این مسابقات اغلب شرایط متفاوتی برای شرکت دارند، از جمله: حداکثر سن بازیکنان به عنوان مثال لیگ زیر 23 سال. مثال بعدی ملیت یا لیگ مبدا بازیکنان فردی است که می‌توانند در مسابقات انتخابی شما شرکت کنند به عنوان مثال قهرمانی اروپا.

ابتدا باید 5 بازیکن را برای شرکت در مسابقات وارد میدان کنید، 1 دروازه بان، 1 مدافع، 1 هافبک، 1 مهاجم و 1 بازیکن اضافی در هر نقش. در این بازی هیچ نیمکتی وجود ندارد که بتوانید از آن بازیکنان ذخیره را بیاورید.

از بین این 5 بازیکن باید یک کاپیتان هم انتخاب کنید. کاپیتان یک تیم در سورره یک عامل بسیار مهم یا گاهی تعیین کننده است، زیرا 20٪ اضافی از درصد XP هفتگی را جمع آوری می‌کند، بنابراین باید به دقت فکر کنید که چه کسی می‌تواند امتیاز خوبی را برای شما کسب کند.

پس از انجام مراحل بالا، حتماً روی گزینه Submit کلیک کنید تا لیست خود ذخیره شود. با انجام مراحل بالا به صورت موفقیت آمیز، شما برای اولین هفته بازی خود آماده هستید. در ادامه به جزئیات بیشتر از  آموزش بازی Sorare توجه کنید تا با نحوه بازی بلاک چین Sorare بیشتر آشنا شوید.

بیشتر بخوانید:

آینده متاورس و پیش بینی قیمت ارزهای متاورسی

خرید زمین در متاورس چگونه است؟

نحوه عملکرد سیستم امتیازدهی در سوراره

بازیکنان شما بر اساس عملکردی که در دورهای لیگ بازی می کنند امتیاز کسب خواهند کرد. عوامل متعددی بر نحوه امتیاز دهی آن تأثیر می گذارد. این موارد عبارتند از: دقایق بازی، گل‌های زده شده، پاس گل‌ها، کلین شیت‌ها و کارت‌های زرد و قرمز.

به عبارت دیگر، هرچه عملکرد و میزان خو.ب بودن بازیکنان شما در طول مسابقات واقعی فوتبال بهتر باشد، امتیاز بهتری برای ترکیب شما در Sorare خواهد داشت.

مقدار امتیازی که از یک کارت فوتبال دریافت می‌کند بسته به مقدار XP انباشته شده می‌تواند تغییر کند. کارت‌ها به دلایلی می‌توانند بیشتر یا کمتر امتیاز XP داشته باشند، از جمله: سن کارت اگر کارت‌های فصل جاری را دریافت کنید، امتیاز XP بیشتری دریافت خواهید کرد.

سیستم جایزه و پاداش هفتگی Sorare

بازی Sorare
بازی Sorare

موضوع دریافت جایزه هفتگی یکی از جذاب‌ترین بخش‌های بازی برای کاربران است. جوایزی که می‌توانید در Sorare برنده شوید بسته به مسابقاتی که در آن شرکت می‌کنید متفاوت است. بیایید مسابقات جهانی All Stars را به عنوان نمونه در نظر بگیریم.

سه بازیکنی که به عنوان بازیکن برتر در تیم شناخته شوند بیشترین مقدار ETH یا همان اتریوم دریافت می‌کنند. برای این چنین اهدافی شما به یک تیم قوی و کار بلد نیاز دارید. تنها 10 درصد از کاربران شرکت‌کننده، بازیکنان کمیاب را که می‌توانند در تورنمنت‌ها استفاده کنند، انتخاب می‌کنند. این بازیکنان می‌توانند به ارزش مربوطه خود نیز فروخته شوند.

بیشتر بخوانید:

بازی استار اطلس (Star Atlas)

بازی بلاکتوپیا (Bloktopia)

نحوه ساخت یک تیم در Sorare

برای ساخت یک تیم شما ابتدا باید مقداری اتریوم را در کیف پول شخصی Sorare خود داشته باشید. این برای شروع خرید بازیکنانی که می‌توانند در رتبه شما موثر باشند، ضروری است. کاربران همیشه باید از ارز دیجیتال اتریوم چه در هنگام خرید بازیکنان و چه در هنگام فروش آن‌ها استفاده کنند.

در حقیقت دو روش برای واریز اتریوم به حساب شخصی شما در این بازی وجود دارد. اولین روش، روش Ramp است. این روش، روشی عالی برای مبتدیانی است که هنوز با تراکنش‌های ارزهای دیجیتال به طور کامل آشنا نیستند، این روش به شما این امکان را می‌دهد که به سرعت و با استفاده از کارت اعتباری یا به طور نقدی مستقیماً در عرض چند دقیقه وجوه را اضافه کنید.

عیب استفاده از روش Ramp این است که مقدار کمی اتریوم دریافت خواهید کرد زیرا درصد کمیسیونی که از سرویس کسر می شود را محاسبه می شود.

روش دوم استفاده از یک کیف پول دیجیتالی مانند MetaMask است. این روش مطمئناً روش خوبی برای کاربرانی است که قبلاً در زمینه خرید و فروش ارزهای رمزنگاری شده تجربه دارند. همچنین برای کسانی که قصد دارند سپرده‌های بزرگ‌تری را انجام دهند نیز بسیار مناسب است.

تحت این شرایط، MetaMask روش بسیار معقولی خواهد بود. با استفاده از متا ماسک شما قادر خواهید بود مقدار اتریومی که برای بازی در Sorare در نظر گرفتید را مستقیماً از صرافی‌هایی مانند Binance، Kraken، Coinbase و غیره خریداری کنید. زمانی که اتریوم کافی را در حساب خود داشته باشید، مراحل اولیه برای ساخت یک تیم را خواهید داشت.

نحوه خرید بازیکن در بازی سوراره

بازی Sorare

چندین روش برای خرید بازیکن در بازی سوراره وجود دارد. یک بخش خرید به تازگی در این پلترم اضافه شده است. با وجود این بخش شما قاد خواهید بود کارت‌های بازیکنان را مستقیماً از پلتفرمش خریداری کنید.

این کارت‌ها به طور مستقیم توسط Sorare لیست شده‌اند، بنابراین این کارت‌ها تا به الان متعلق به هیچ کاربر دیگری نبوده است.  این بازیکنان به بالاترین قیمت پیشنهادی حراج می‌شوند. توجه داشته باشید که قیمت‌ اولیه آن‌ها بر اساس ارز دیجیتال اتریوم تعیین شده است.

در این بازی یک بخشی به نام بخش ترانسفر مارکت وجود دارد، در این بخش می‌توانید به‌طور مستقیم از سایر کاربران بازی، بازیکن بخرید.ممکن است در این روش خرید با معاملات عالی روبرو شوید، با این حال، همیشه به خاطر داشته باشید که هر خریدی از بازار ثانویه جزء پاداش ثبت نام به حساب نمی‌آید.

در واقع اگر با این روش بخواهید خرید کنید، احتمالا پاداشی از بازی دریافت نخواهید کرد. این بازیکنان برای یک قیمت خرید ثابت فهرست شده‌اند، در نتیجه Sorare به شما اجازه نمی‌دهد کارت‌های بازی خود را به حراج بگذارید.

آخرین راهی که برای خرید بازیکن در این بازی وجود دارد این است که، پیشنهاد مستقیم برای خرید بازیکن به دیگر کاربران بازی بدهید. این کار به سادگی با کلیک بر روی یک بازیکن و در نتیجه بر روی دکمه ارائه پیشنهاد امکان پذیر است.

هر زمان که بازیکنان جدیدی خریداری می‌کنید، مطمئن شوید که آن‌ها بازی‌های زیادی برای انجام در برنامه هفتگی خود دارند، برخی از آنها ممکن است ارزان باشند و دلیل آن هم ممکن است این باشد که لیگ مربوطه آن‌ها در شرف پایان است.

پس از اینکه چند بازیکن کمیاب را خریداری کردید، می توانید در مسابقات بزرگ هفتگی که جایزه آن اتریوم است ، شرکت کرده و رقابت کنید. در ادامه با آموزش کسب درآمد از بازی ارز دیجیتالی سوراره (Sorare) همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید:

بازی سندباکس (Sandbox)

فارسایت (Farsite)

آموزش کسب درآمد از بازی ارز دیجیتالی سوراره (Sorare)

اکنون که اصول اولیه بازی مانند سیستم امتیازدهی و سیستم خرید بازیکن را می‌دانید، بیایید به این موضوع توجه کنیم که چگونه می‌توانیم از این بازی کسب درآمد کنیم. ساده ترین روش برای کسب درآمد، برنده شدن در جوایز بازی هفتگی است که برای کاربران تعیین می شود.

روش دیگری که میتوانید از این بازی درآمد داشته باشید این است که با دیگر کاربران بازی رقابت کنید. شما هنگام رقابت با دیگر کاربران در لیگ می‌توانید پاداش دریافت کنید.

چند نکته قابل توجه برای کسب جوایز هفتگی

بازی Sorare
آموزش کسب درآمد از بازی ارز دیجیتالی سوراره (Sorare)

یک فرض واضح که برای بسیاری از بازیکنان هنگام شروع بازی در Sorare مطرح می‌شود این است که همیشه باید بازیکنانی را که بالاترین میانگین امتیاز را دارند به میدان ببرند اما این موضوع همیشه درست نیست باید توجه داشته باشید که تیم خود را طوری بچینید که در کنار هم نظم خاصی را بگیرند.

یکی از اشتباهات رایج بسیاری از بازیکنان جدید این است که فقط بازیکنان تصادفی را در بازی خریداری می کنند، بدون اینکه به لیگ یا مسابقاتی که از آنجا آمده‎اند فکر کنند. این موضوع واقعاً می‌تواند میزان پاداش‌هایی را که می‌توانید از بازی دریافت کنید را محدود کند.

این بازی میزبان لیگ‌های تخصصی بسیار زیادی است، برخی از این لیگ‌ها با یک سری محدودیت‌ها همراه هستند، به طور مثال: لیگ‌های زیر 23 سال که فقط بازیکنان زیر 23 سال می توانند به طور مستقیم در آن شرکت کنند.

لیگ‌های آسیایی، که برای آن‌ها فقط می‌توانید با بازیکنان کی لیگ و جی لیگ بازی کنید. لیگ‌های اروپایی، فقط بازیکنان سری A، لالیگا، لیگ برتر، بوندسلیگا و لیگ 1 مجاز هستند.

در نتیجه برای شروع بهتر است شما فقط با یکی از این لیگ‌ها بازی کنید تا بتوانید بیشتر تمرکز را بر روی یک عامل بذارید و بتوانید فوت و فن‌های کسب جایزه از آن لیگ را به خوبی یاد بگیرید.

یکی دیگر از عوامل مهم که باید برای کسب جوایز به آن توجه کنید این است که آسیب دیدگی بازیکن خود را در نظر داشته باشید. نکته کلیدی برای درک در این موارد این است که آیا بازیکن از آسیب طولانی مدت یا کوتاه مدت رنج می برد یا خیر.

بازیکنانی که آسیب جدی دیده اند ممکن است در کل فصل آینده غایب باشند و نتوانند انتخاب شوند، این موضوع به این معنی است که آن‌ها ارزش سرمایه گذاری شما را ندارند.

بیشتر بخوانید:

آپلند (Upland)

ارز دیجیتال رادیو کاکا (Radio Caca) و متاورس USM

آیا بازی در سوراره تصمیم خوبی است؟

در این مقاله با نحوه بازی در Sorare آشنا شدید و مراحل اولیه برای شروع بازی را به خوبی میدانید. در اینجا باید از خود سوال بپرسیم که چرا باید تصمیم به شروع این بازی بگیریم؟ آیا میتوانیم اعتماد کنیم؟ موضوع اعتماد کمی قابل درک است به هر حال فعالیت در زمینه ارزهای دیجیتال همیشه کاری پر ریسکی بوده و خواهد بود.

چیزی که باید از این بازی بدانید این است که سوراره در حال حاضر با بیش از 100 باشگاه در سراسر دنیا فعالیت دارد و هر روز به تعداد آن‌ها اضافه می‌شود.

سطح پذیرش از طرف لیگ‌ها و تیم‌های جهانی در این بازی شگفت‌انگیز بوده است، تیم‌های بزرگ اروپایی مانند لیورپول، رئال مادرید، پاری سن ژرمن، بایرن مونیخ، یوونتوس و اتلتیکو مادرید که همگی در این پلتفرم هستند.

در این بازی شما می‌توانید بهترین بازیکنان را برای تیم خود انتخاب کنید و بسته به عملکرد آن بازیکنان، در بازی امتیاز کسب کنید. شما میتوانید شانس خود را در این بازی امتحان کنید و از آن لذت ببرید.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: wesorare

نظر شما در مورد بازی Sorare چیست؟ نظرا خود را بخش کامنت با تکراتو و سایر کاربران در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    اگه میخوایت وقتی رفتید توبازی یک کارت لیمیت بگیرید با این لینک وارد شوید 👇👇👇
    sorare.com/r/jtr4rd

    پاسخ