;
coinex

جدول فروش فیلم های در حال اکران هفته دوم اسفند 1400

در هفته گذشته، جدول فروش فیلم های در حال اکران هفته دوم اسفند 1400 به جز در میزان فروش، تغییرات دیگری نداشته است. برای اطلاع از جزئیات با ما باشید.

درست مانند هفته‌های گذشته، سه فیلم دینامیت، گشت ارشاد 3 و قهرمان به ترتیب صدرنشینان جدول فیلم های پرفروش ایرانی در هفته دوم اسفند 1400 هستند. در ادامه برای اطلاع از خلاصه‌ای از این فیلم‌ها و میزان فروش آنها همراه ما باشید.

جدول فروش فیلم های در حال اکران هفته دوم اسفند 1400

فیلم دینامیت، آخرین ساخته مسعود اطیابی، در ژانر کمدی اجتماعی است و نقدهای تند و تیزی دارد. این فیلم داستان زندگی دو جوان دانشجو و مشکلات آنها را بیان می‌کند. با نقل مکان کردن آنها به ساختمانی با همسایه‌های متفاوت، چالش‌ها و مشکلاتی پیش روی آنها قرار می‌گیرد.

زوج محسن کیایی و پژمان جمشیدی که پیش‌تر در فیلم لونه زنبور حضور موفقی داشتند و مورد استقبال تماشگران قرار گرفتند، در این فیلم نیز برای دومین بار همبازی شده‌اند. جالب است بدانید دینامیت با پیشی گرفتن از فیلم «مطرب» و فروش بیش از 38 میلیارد تومان، رکورد پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینمای ایران را شکسته است.

فیلم گشت ارشاد 3 در ادامه اتفاقات قسمت‌های قبل ساخته شده است. در این قسمت، داستان با بازگشت حسن و عطا به ایران شروع می‌شود. آنها به اجبار برای امرار معاش به نوازندگی در خیابان‌ها می‌پردازند، اما این برای آنها کافی نیست و تصمیم می‌گیرند آلبوم خود را منتشر کنند. در این میان، به دلیل فقر مالی دچار مشکلاتی می‌شوند و برای رفع این مشکل، برنامه دزدی می‌چینند. اما اوضاع طبق انتظارات این دو جوان پیش نمی‌رود.

فیلم قهرمان نیز که نماینده ایران در اسکار 2022 بود ولی حذف شد، از دیگر عناوین پرفروش هفته دوم اسفند 1400 است. در این فیلم رحیم، شخصیت اصلی داستان، به دلیل بدهی در زندان به سر می‌برد. وی برای دو روز به مرخصی می‌آید تا شاید بتواند طلبکارش را متقاعد کند که رضایت دهد تا او آزاد شود اما او در این دو روز با ماجرایی روبه رو می‌شود که هیچگاه پیش بینی‌اش نکرده بود.

در پست زیر می‌توانید از میزان فروش این فیلم‌های ایرانی مطلع شوید.

پوسترهای فیلم های پرفروش ایرانی در هفته دوم اسفند 1400

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص جدول فروش فیلم های در حال اکران هفته دوم اسفند 1400 چیست؟ شما کدام یک از این فیلم‌ها را تماشا کرده‌اید؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر