coinex
راهنمای خرید تکراتو

بازیگران سریال خداداد ؛ بیوگرافی و تصاویر

مجموعه خداداد ویژه نوروز 1401، جدیدترین ساخته‌ی علی غفاری است. ما در این نوشتار تکراتو به زندگینامه بازیگران سریال خداداد پرداخته‌ایم. همراه ما باشید.

سریال تلویزیونی «خداداد» که به کارگردانی علی غفاری و تهیه‌ کنندگی سعید سعدی برای ایام عید ساخته شده، قرار است از اول فروردین 1401 پخش شود.

از بازیگران مطرح این سریال می‌توان رضا ناجی، پیام دهکردی، علی صبوری و سوسن پرور را نام برد. در ادامه به بیوگرافی بازیگران سریال خداداد پرداخته‌ایم و شما می‌توانید عکس های بازیگران سریال خداداد را نیز در این نوشتار مشاهده کنید.

بازیگران سریال خداداد

سریال ۱۳ قسمتی حداداد محصول گروه فیلم و سریال شبکه دو سیماست. بر اساس برنامه‌ ریزی‌‌ها فیلمبرداری سریال «خداداد» تا دهم فروردین‌ماه سال آینده ادامه خواهد داشت.

این سریال از اواخر دی ماه سال جاری با حضور بازیگران حرفه‌ای و نیز هنرمندان جوان تازه‌کار تصویربرداری خود را آغاز کرده است. ما در این گفتار به طور مختصر به زندگینامه بازیگران سریال خداداد که از  سریال های نوروز 1401 است، پرداخته‌ایم. تا پایان همراه ما باشید.

علی صبوری

بازیگران سریال خداداد

علی صبوری در سوم شهریور ماه سال 1371 در مشهد به دنیا آمد. او یک برادر کوچکتر از خود به نام آرمان دارد.

علی صبوری دانشجوی اخراجی رشته هوشبری بوده و در حال حاضر بازیگر و کمدین است. صبوری فعالیت خود در عرصه بازیگری را از تئاتر آغاز کرد و پس از آن با ساخت کلیپ‌های طنز اینستاگرامی کارش ادامه داد.

علی صبوری به عنوان استند آپ در سال 1396 وارد مسابقه خنداننده شو شبکه نسیم شد و با شرکت در مسابقه برنامه خندوانه به شهرت رسید.

بیشتر بخوانید:

بازیگران سریال خاتون

بازیگران سریال یاغی

پیام دهکردی

بازیگران سریال خداداد
عکس های بازیگران سریال خداداد

پیام دهکردی زاده‌ی بیستم اردیبهشت ماه سال 1356 در شهر کرد است. او مدرک کارشناسی خود را در رشته ادبیات دراماتیک (نمایشی) از دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک گرفته است. دهکردی دوره‌ی کارشناسی ارشد خود در رشته تئاتر را در دانشگاه تهران گذرانده است.

پیام دهکردی سال 1398 در مجموعه جنجالی «گاندو» که از شبکه سه سیما پخش شد، بازیگر نقش «مایکل هاشمیان» بود که برگرفته از شخصیت جیسون رضاییان، متهم به جاسوسی بود. او از عهده این نقش نیز به خوبی برآمده بود. او در سال 1386 با بازی در سریال شهریار به کارگردانی کمال تبریزی به شهرت رسید.

رضا ناجی

بازیگران سریال خداداد

رضا ناجی نقش محوری مجموعه خداداد را ایفا می‌کند، او متولد پنجم دی سال 1321، در تبریز است. او از کودکی به تئاتر علاقه زیادی داشت و در تئاترهای خیابانی متفاوتی نقش ‌آفرینی کرده بود. وی سال‌هاست بازیگر سینما و تلویزیون است. ناجی با بازی درفیلم‌های مجید مجیدی به شهرت رسید.

رضا ناجی نخستین بازیگر ایرانی دریافت‌کننده خرس نقره‌ای بهترین بازیگر مرد از پنجاه و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم برلین برای بازی در آواز گنجشک‌ها بوده‌ است. این جایزه باعث شهرت پیش از پیش وی شد. همچنین ناجی جایزه بهترین بازیگر مرد از جشنواره فیلم دمشق برای همین فیلم کسب کرد.

از مهم‌ترین و مطرح‌ترین فیلم‌های رضا ناجی می‌توان بچه‌های آسمان، آواز گنجشک‌ها، باران، فرشته‌ها با هم می‌آیند، باد در علفزار می‌پیچد، ترنج و نهنگ عنبر را نام برد.

سوسن پرور

بازیگران سریال خداداد
بیوگرافی بازیگران سریال خداداد

سوسن پرور زاده‌ی ۱۳۵۴در اراک بوده و سال‌هاست به بازیگری در سینما، تلویزیون و تئاتر مشغول است. او لیسانس ادبیات نمایشی و کارشناسی ارشد کارگردانی تئاتر دارد.

وی بازیگری را از سال 1373 به طور رسمی با بازی در تئاتر آغاز کرد. سوسن پرور در سال 1381 از اراک به تهران مهاجرت و به عنوان نویسنده و کارگردان نمایش «توالت» را در جشنواره تئاتر فجر به روی صحنه برد و با استقبال خوبی از سوی تماشاگران مواجه شد.

سوسن پرور در سال 87 با نقش‌آفرینی در سریال بزنگاه به کارگردانی رضا عطاران توانست به شهرت برسد. او در سال 1379 با فیلم «زندان زنان» ساخته‌ی منیژه حکمت وارد سینما شد.

مهرناز بیات

بازیگران سریال خداداد

مهرناز بیات متولد چهاردهم شهریور ماه سال ۱۳۷۰ در تهران است. او دارای کارشناسی رشته کارگردانی بوده و با بازی در فیلم سینمایی ورود آقایان ممنوع به کارگردانی رامبد جوان به شهرت رسید.

وی فعالیت خود را در عرصه هنرپیشگی با شرکت در کلاس‌های فیلمسازی بامداد فیلم آغاز کرد. استاد وی خانم منیژه حکمت بود که سبک ملودرام را تدریس می‌کردند. مهرناز بیات در سریال روزهای بد به در نیز به ایفای نقش پرداخته است.

بیشتر بخوانید:

بازیگران سریال جزیره

بازیگران سریال برف بی صدا می بارد

شیرین بینا

بازیگران سریال خداداد

شیرین بینا با نام اصلی شیرین صدق‌گویا زاده‌ی بیست‌ و نهم مرداد ماه سال ۱۳۴۳است. او از سال 1372 با بازی در فیلم «تیک تاک» فعالیت خود در سینما را شروع کرد.

او دارای مدرک کارشناسی علوم تربیتی از دانشگاه آزاد است. شیرین بینا برای بازی در فیلم تیک تاک، نامزد دریافت جایزه‌ی بهترین بازیگر نقش دوم زن در دوازدهمین دوره‌ی جشنواره فیلم فجر شد.

وی در سریال‌های همچون مسافری از هند، مشق عشق، برگه‌های سفید، چه کسی به سرهنگ شلیک کرد؟، قفسی برای پرواز و جزیره نقش‌آفرینی کرده است.

سارا باقری

بازیگران سریال خداداد
عکس های بازیگران سریال خداداد

در ادامه بیوگرافی بازیگران سریال خداداد می‌رسیم به سارا باقری؛ وی در سال 1374 در گیلان به دنیا آمد. او دانش‌آموخته‌ی رشته کارگردانی بوده و فعالیت هنری خود را از 6 سالگی با رادیو سپس با تئاتر آغاز کرد. و سپس با بازی در سریال «افرا» به شهرت رسید.

پدر او کارگردان و تهیه کننده و مادرش خانم طاهره اسماعیلی در رادیو  مشغول به کار است. سارا تنها یک خواهر دارد که او هم تجربه بازیگری دارد اما در مسیر یادگیری گریم است.

وی در یکی از مصاحبه‌هایش گفته بود: «نقش مائده در سریال افرا از نظر رفتاری یک جاهایی لجباز بودنش و اینکه هم می‌خواهد احترام بزرگترش حفظ شود و هم اینکه از خواسته‌‌اش کوتاه نمی‌آید به من نزدیک بود.»

بیشتر بخوانید:

بازیگران سریال ساخت ایران 3

بازیگران سریال سرجوخه

آرش نوذری

بازیگران سریال خداداد

آرش نوذری متولد پانزدهم آبان ماه سال 1349 در کرمان است. او در سال 1375 مدرک کارشناسی خود در رشته نمایش را از دانشگاه آزاد تهران دریافت کرد. از جمله هم دوره‌های دانشگاهی آرش نوذری می‌توان جواد رضویان، مهران غفوریان، حسین رفیعی، پارسا پیروزفر، کمند امیر سلیمانی ، بیژن بنقشه خواه و سیامک انصاری را نام برد.

وی به طور حرفه‌ای تئاتر را از سال 1370 وقتی 21 ساله بود از دانشگاه ‌آغاز کرد و سپس بعد از دو سال با مجموعه «سی و نه» داریوش کاردان جلوی دوربین رفت.

نوذری فعالیت خود را با کارهای جدی شروع کرد و پس از آن وارد ژانر کمدی شد. او به کار طنز بیشتر علاقه دارد.

سیامک اشعریون

بازیگران سریال خداداد

سیامک اشعریون متولد بیست و چهارم اردیبهشت ماه سال ۱۳۲۵ در تهران است. او تا مقطع دیپلم به تحصیل پرداخت و سپس فعالیت بازیگری را از اوایل دهه‌ی ۴۰ آغاز کرد.

او توسط یکی از آشنایان خود با محمد امین بهزادپور، آرامائیس آقامالیان، حسین مدنی، خسرو پرویزی و امین امینی در استودیو عصرطلایی آشنا شد که حاصل از این آشنایی، بازی در نقش‌های کوتاه و فرعی در فیلم‌هایی چون «جاهل‌ها و ژیگول‌ها»، «ببر رینگ»، «چهار تا شیطون» و «افسانه دهکده» در سال ۱۳۴۳بود.

اشعریون فعالیت حرفه‌ای و جدی بازیگری‌اش را در سال ۱۳۶۷ با بازی در فیلم «سرب» به کارگردانی مسعود کیمیایی آغاز کرد. وی تاکنون در بیش از ۲۰۰ فیلم سینمایی، فیلم تلویزیونی و سریال نقش آفرینی کرده است.

از کارهای او می‌توان هیس! دخترها فریاد نمی‌زنند، کلاشینکف، ثبت با سند برابر است، زندگی به شرط خنده، سال‌های برف و بنفشه، پیامک از دیار باقی،شیخ بهایی، جاده در دست تعمیر، بچه مهندس و جشن سربرون را نام برد.

علاوه بر این بازیگرانی که بیوگرافی آن‌ها را خواندید، در این مجموعه تلویزیونی آرش تاج، زهره حمیدی، فریبا سادات مرتضوی، مهرزاد جعفری، جواد زیتونی و سیاوش طهمورث نیز به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین امیرحسین غفاری و کوثر حیدری از بازیگران کودک این سریال هستند.

اگر از علاقه‌مندان خواندن بیوگرافی بازیگران جدیدترین مجموعه‌های تلویزیون هستید، می‌توانید با مطالعه نوشتار  بازیگران سریال زیرخاکی 3  با هنرمندان این سریال بیشتر آشنا شوید.

بیوگرافی بازیگران سریال خداداد
بیوگرافی بازیگران سریال خداداد

شاه آبادی معاون سیما در حاشیه بازدی از پشت صحنه این سریال گفت:

سریال «خداداد» از شمار قابل توجهی از بازیگران خوب بهره برده و بیش از ۵۰ لوکیشن هم برای این سریال در نظر گرفته شده و به لحاظ فضای داخلی و بیرونی از تنوع مطلوبی برخوردار است که می تواند برای مخاطبان جذابیت داشته باشد.

او همچنین افزود: «خداداد با توجه به موضوعی که دارد همذات پنداری خوبی با مخاطبان برقرار می‌کند. این سریال کشمکش‌های زندگی های اقشار متفاوت را نشان می‌دهد. حال و هوای این سریال متناسب با ایام نوروز است و پیام محتوایی ارزشمندی را در مقوله امانتداری، صداقت، حس نوع دوستی و رزق حلال دارد و مجموعا یک سریال ایرانی با طبع گرم خانواده‌های ایرانی است که به نظر می‌رسد اوقات خوش و دلنشینی را برای مخاطبان فراهم کند.»

معاون سیما در پایان خاطرنشان کرد که این سریال از سوژه‌ای برخوردار است که می‌تواند توقعات اجتماعی قشرهایی مختلف را برآورده کند و گره‌های داستانی خوبی در این کار دیده شده و مطایبه و طنزهای شیرینی در آن وجود دارد و با توجه چالش‌هایی که در فیلمنامه وجود دارد می‌تواند همچون قلابی ذهن مخاطب را همراه کند.

عوامل سریال خداداد

  • تهیه کننده: سعید سعدی
  • کارگردان: علی غفاری
  • نویسنده: میلاد کزازی
  • گروه کارگردانی: سیاوش درستکار، سمانه دالوند، سارا رضایی، محمد مهدی غفاری
  • مجری طرح: حسن لبافی
  • بازیگردان: محمدجواد کاسه‌ساز
  • مدیر تصویربرداری: یونس سبزی
  • تصویربردار: ستار فاضلی
  • مدیر تولید: داوود معدنی
  • طراح صحنه: حسین مجد
  • طراح گریم: کامران خلج
  • صدابردار: رضا تهرانی
  • طراح لباس: مژگان عیوضی
  • تدوین: سودابه سعید نیا
  • موسیقی: امید رهبران
  • جلوه‌های کامپیوتری و ساخت تیتراژ: مهیار اردکانی

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص بازیگران سریال خداداد چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر