;
coinex

کیف پول لجر مخصوص NFTها هم عرضه می‌شود

شرکت کیف پول سخت افزاری لجر(Ledger) با همکاری POAP، روز سه شنبه اعلام کرد که کیف پول لجر مخصوص NFTها هم به بازار عرضه خواهد کرد

لجر اعلام کرد یک نسخه محدود از کیف پول سخت افزاری کاملاً جدید به نام Ledger Nano S Plus را با تعداد 10هزار دستگاه به قیمت 79 دلار برای پیش خرید عرضه می کند. علاوه بر این رویداد، لجر از همکاری جهانی خود با پروتکل اثبات حضور مبتنی بر اتریوم  POAP خبر داد.

POAPها به عنوان خاطرات دیجیتالی توکن‌های غیرقابل تعویض یا NFT نامیده می‌شوند، زیرا آنها اثبات مشارکت و حضور در لحظات کلیدی را نشان می‌دهند. در ژانویه، ویتالیک بوترین، یکی از بنیانگذاران اتریوم، بر اهمیت ساخت NFTها را برای اثبات پیشرفت‌ها تاکید کرد.

کیف پول لجر مخصوص NFTها با قیمتی مناسب و به‌صرفه

لوکاس ورا مدیر عامل POAP گفت: 《ایمن سازی و محافظت از خاطرات دیجیتالی شما، مانند POAP که می توانید با Ledger Nano S Plus خود جمع آوری کنید، برای هر کسی که مجموعه مادام العمر خود را می سازد، ضروری است.》

کیف پول لجر مخصوص NFTها هم عرضه می‌شود

جنسیس ادیشن (Genesis Edition) لجر نانو اس پلاس(Ledger Nano S Plus) دارای حکاکی خاصی خواهد بود. هر بسته همچنین شامل یک کارت قابل بازخرید برای Genesis POAP NFT است که به کاربران این امکان را می دهد تا مدرک این کیف پول سخت افزاری انحصاری را در کیف پول دیجیتال خود نیز حمل کنند. POAP همچنین NFT های نسخه ویژه را برای رویدادهای Ledger در آینده تولید خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

ایان راجرز مدیر ارشد لجر نکات زیر را در مورد این توسعه بیان کرد:

این همکاری با POAP و راه‌اندازی نسخه Ledger Nano S Plus Genesis Edition با قیمتی مقرون‌به‌صرفه، نشان‌دهنده این است که دارایی‌های دیجیتال به عنوان ابزاری برای تجربه‌های زندگی افزایش می‌یابند و ما می‌خواهیم میلیون‌ها نفر دیگر را به صورت ایمن وارد Web3 کنیم، همانطور که در حال  اتفاق افتادن است.

Ledger Nano S Plus اولین کیف پول سخت افزاری لجر است که از زمان عرضه Ledger Nano X در سال 2019 منتشر شده است. این شرکت می گوید که بیش از 4.5 میلیون کیف پول سخت افزاری لجر نانو و نزدیک به 20 درصد از دارایی های دیجیتال جهان را که توسط دستگاه های لجر ایمن شده اند، فروخته است. Nano S Plus از هر نوع دارایی دیجیتال پشتیبانی میکند، 5500 کوین مختلف تا توکن NFT قابل نگهداری در این کیف پول است.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: Cointelegraph

نظرتان در خصوص کیف پول لجر مخصوص NFTها را در کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر