;
coinex

بهترین ارز دیجیتال برای استیکینگ (Stake) [19 پروژه کسب درآمد از استیک]

اگر شما هم مشتاق هستید که بهترین ارز دیجیتال برای استیکینگ را بشناسید، با تکراتو همراه باشید. این اطلاعات می‌تواند کمک خوبی به شما کند.

بهترین ارز دیجیتال برای استیکینگ یکی از مهم‌ترین موضوعاتی است که هرکسی قبل از سرمایه‌گذاری باغید از آن اطلاع داشته باشد. به‌جز این مورد، افراد برای آغاز یک سرمایه‌گذاری موفق باید عوامل و فاکتورهای گوناگون را به‌دقت بررسی کنند. ما در این نوشتار، بهترین ارزها را برای شما ذکر کرده و توضیح می‌دهیم تا بتوانید سرمایه‌گذاری موفقی داشته باشید.

بهترین ارز دیجیتال برای استیکینگ

اگر از افرادی هستید که روی سکه‌هایی سرمایه‌گذاری می‌کنید که بر اساس شبکه بلاک‌چین و اثبات سهام pose به وجود آمدند، به این نوشتار توجه فرمایید. سرمایه‌گذاری شما به شبکه‌سازی pose کمک می‌کند تا عملکرد بهتر و کارآمدی بالایی داشته باشید.

برای انجام این کار، باید سکه‌ها را در مدت طولانی در کیف پول رمزنگاری خود حفظ کنید. نگهداری سکه‌ها در کیف پول باعث می‌شود که شما از پاداش‌های شرط‌بندی استفاده کرده و آن‌ها را به دست آورید. می‌توانید اطلاعات بیشتر در زمینه بهترین پروژه‎‌ها و ارزهای وب 3، آموزش کسب درآمد از متاورس و یا آینده ارزهای دیجیتال در سال 2022 را در تکراتو دنبال کنید

بهترین ارز دیجیتال برای استیکینگ

بگذارید موضوع را با یک مثال ساده بیشتر توضیح دهیم؛ سکه‌های شرط‌بندی کیف شما همانند حساب‌های پس‌انداز بانک، سودهی دارند. با استفاده از هر دو گزینه پیش‌رو می‌توانید، سود حاصل از سرمایه اولیه بهترین توکن با بیشترین سود استیکینگ خود را به طور کامل به دست آورید. در بخش بعدی، بهترین سکه‌هایی که شما می‌توانید برای کسب درآمد به‌صورت غیرفعال برای سرمایه‌گذاری انتخاب کنید را معرفی می‌کنیم.

بیشتر بخوانید:

 محبوب ترین شت کوین ها

شت کوین ها در سال 2022

سرمایه‌گذاری در بهترین پروژه های کسب درآمد از Staking

بهترین ارز دیجیتال برای استیکینگ در پروسه سرمایه‌گذاری، در کیف پول دیجیتال شما حفظ می‌شود. حفظ سکه‌ها در کیف دیجیتال، به‌منظور ساپورت کردن اعتبارسنجی تراکنش‌های بلاک‌چین pos انجام می‌شود که به این فرایند رمزنگاری می‌گویند. حضور داشتن در اعتبارسنجی تراکنش‌ها سبب می‌شود که ارز و سکه‌های اضافی به کیف پول افراد شرکت‌کننده اضافه شود. استیکینگ کریپتو فواید زیادی دارد که برخی از آن‌ها عبارت‌اند از:

  • عدم نیاز به تجهیزات اضافه ندارد، برخلاف ماینینگ
  • کسب مقدار معینی سود در دارایی و سرمایه‌گذاری خود
  • مضرات بسیار کم برای محیط‌زیست نسبت به ماینینگ
  • افزایش چشمگیر امنیت و کارایی بلاک‌چین pose با وجود استیکینگ

بین بهترین ارز برای استیک و ماینینگ تفاوت‌های گوناگونی دیده می‌شود. ارز ماینینگ تنها با سیستمی مانند pow صورت می‌گیرد، اما شما در پلتفرم‌های مربوط به ‌شرط‌بندی هم می‌توانید از هر دو سیستم pos و pow بازدهی به دست آورید.

جالب است بدانید که تراکنش‌هایی مربوط به بلاک‌چین بدون نیاز به شخص سومی مانند مؤسسات مالی یا بانک‌ها، توسط pos و pow قابل انجام است. تفاوت بسیار مهمی که بین این دو دیده می‌شود، میزان انرژی مصرفی هر یک از آن‌هاست. چنانچه قصد دارید خرید خود را با بهترین ارز دیجیتال برای استیکینگ آغاز کنید، در ابتدا لازم است سکه‌های pos را بدست آورید.

کاربر در آغاز باید سکه‌های موردنظر خود را برای خریداری انتخاب کند، سپس در مورد تعداد سکه‌هایی که می‌خواهد در شرط‌بندی‌ها به اشتراک بگذارد، تصمیم‌گیری کند. صرافی‌های معتبر و اصلی مربوط به ارزهای دیجیتال، به‌راحتی می‌توانند این کار را انجام دهند.

بهترین ارز دیجیتال برای استیکینگ

شما با استفاده از کشاورزی محصول نیز قادر خواهید بود تا درآمد اضافی کسب نمایید. البته باید اشاره کنیم که این فرایند نسبت به‌شرط بندی پیچیدگی بیشتری دارد. اما نکته حائز اهمیت در مورد کشاورزی این است که شما به‌واسطه قرض دادن دارایی خود به پلتفرم‌های گوناگون  دیفای و با کسب سکه، بازدهی خوبی به دست می‌آورید.

این روش می‌تواند بهترین پروژه های کسب درآمد از Staking  باشد. محدودیتی در این موضوع وجود ندارد و شما این امکان را دارید که از طریق کشاورزی، بین چندین روز تا چندین ماه به افزایش سرمایه خود کمک نمایید. هر چه مقدار وام شما بیشتر باشد، طبیعتاً پاداش شما نیز به میزان زیادی افزایش می‌یابد.

بیشتر بخوانید:

بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری 2022

آینده ارزهای دیجیتال در سال 2022

خطرات ناشی از سهام Staking

لازم است اشاره کنیم که این کریپتو علی‌رغم مزایا و فواید بسیار خوبی که برای جذب درآمد غیرفعال دارد، خطراتی را نیز شامل می‌شود. بنابراین باید در مورد این آسیب‌ها و خطرات آن نیز آگاهی کسب کنیم. برخی از این خطرات خرید بهترین ارز دیجیتال برای استیکینگ به شرح زیر است:

باتوجه‌به نوساناتی که در بازار کریپتو وجود دارد، ارزها در مدت بسیار کوتاهی می‌توانند کاهش یابند. اگر در این نوسانات مقدار قابل‌توجهی از دارایی شما کاهش یابد، احتمال دارد در هنگام سوددهی هم برای جبران ضرر مالی خود، سود کافی کسب نکنید

پلتفرم‌های بسیار منحصربه‌فردی این کار را در مدت‌زمان هفت روز انجام می‌دهند. این در حالی است که ممکن است افراد درآمد خود را به طور کامل از بین ببرند. در پلتفرم‌هایی مانند Bybit امکان برداشت سریع وجود دارد؛ همچنین این پلتفرم‌ها شرط‌بندی را انعطاف‌پذیرتر از سایرین ارائه می‌دهند.

بهترین ارز دیجیتال برای استیکینگ

چنانچه علاقه دارید، از سکه‌هایی با بالاترین قیمت در بازار استفاده کنید یا می‌خواهید بهترین توکن با بیشترین سود استیکینگ را از آن خود کنید، باید به یاد داشته باشید که این ارزها تا مدت کمی پس از خرید قفل هستند. در واقع، شما در طی این مدت با دارایی خود نمی‌توانید هیچ کار خاصی انجام دهید.

برای شرط‌بندی چه سکه‌هایی مناسب هستند؟

در این بخش قصد داریم چند مورد از بهترین سکه‌هایی که در شرط‌بندی برای کسب جوایز می‌توانید، بخرید را به شما معرفی کنیم. پس از پلتفرم‌های رمزنگاری، نمادهای توکن قرار گرفته است. این ارزها در زمره بهترین ارز دیجیتال برای استیکینگ قرار می‌گیرند.

بیشتر بخوانید:

ریپل در سال 2022

شیبا اینو در سال 2022

BitDAO (BIT)

قرارگرفتن اسامی بسیار بزرگی مانند پانترا کپیتال و پیتر تیل، می‌تواند خیال سرمایه‌گذاران را از این بابت که BIT از جمله توکن‌های مهم صرافی بزرگ بعدی خواهد بود، راحت کند.

پرورش دادن فضای پلتفرم DeFi و دسترسی به یک چشم‌انداز مالی بسیار مطلوب و باز، همچنین حصول اقتصاد غیرمتمرکز و توکنیزه از اهداف BitDAO به‌شمار می‌رود. DAO یکی از بهترین و گسترده‌ترین سازمان‌های غیرمتمرکز و مستقل در جهان محسوب می‌شود.

افرادی که توکن BIT دارند، می‌توانند پیشنهادهای حاکمیت را انتخاب می‌کنند. این اقدام شامل به‌روز کردن پروتکل‌های اصلی و همچنین تغییر بهترین ارز برای استیک می‌شود که چشم‌انداز خوبی را برای آینده BitDAO به وجود می‌آورد.

شما برای آغاز شرط‌بندی می‌توانید عضو Bybit Launchpool شوید. با ثبت‌نام کردن در Bybit، همچنین کامل نمودن سطح 1 KYC، قادر هستید BIT را به‌حساب خود در ByFi انتقال دهید. از این طریق، پروسه سهام شما آغاز می‌شود.

بهترین ارز دیجیتال برای استیکینگ

اما باید دقت کنید که اگر میانگین بازدهی سالیانه شما برابر 14.77 درصد، همچنین مجموع جوایز به مقدار 1.500.000 توکن بیت برسد، ممکن است اشکالاتی به وجود بیاید.

احتمال دارد شما برای پیداکردن سکه‌های شرط‌بندی که جایزه و پتانسیل خوبی برای رشد دارند، کمی مشکل داشته باشید. این موارد ممکن است برای بهترین ارز دیجیتال برای استیکینگ نیز به وجود بیاید.

تتر یا  (USDT)

افرادی که در مورد کاهش یافتن ارزش کوین‌های شرط‌بندی یا توکن‌ها حساس هستند، می‌توانند روی یکی از استیبل کوین‌ها سرمایه‌گذاری کنند. نمی‌توان در این مورد یکی از استیبل کوین‌ها را به‌عنوان بهترین خرید معرفی کرد، زیرا هر فردی باید بر اساس اولویت‌های خود خرید انجام دهد.

برخی ممکن است تتر را به‌عنوان بهترین توکن با بیشترین سود استیکینگ انتخاب کنند. بر اساس میزان معاملات بالایی که ارز تتر دارد، می‌توانیم آن را به‌عنوان یکی از ارزهای خوب به شما پیشنهاد کنیم.

تتر برای نقدینگی، بسیار فوق‌العاده در نظر گرفته می‌شود؛ چراکه حجم بسیار بالای معاملات روزانه آن سبب می‌شود شما بدون هیچ‌گونه زحمتی USDT را با سایر توکن‌ها که سود بهتری دارند عوض کنید. آیا دوست دارید که تتر را با شرط‌بندی جلو ببرید؟ انعطاف‌پذیر بودن ByFi به کمک شما می‌آید. بدین ترتیب، نرخ سالیانه شما تا 3.5  درصد نیز خواهد رسید.

به دلیل ثبات کلی و ارزشی که ارز تتر دارد، می‌توان آن را در میان بهترین سکه‌هایی که می‌توان روی آن شرط‌بندی کرد، به‌حساب آورد. این ارز برای افراد مبتدی که قصد دارند، از پلتفرم و چارچوبی استفاده نمایند که علاوه بر زحمت کم، امکان برداشت فوری را نیز فراهم کند، مناسب است. تتر می‌تواند بهترین ارز دیجیتال برای استیکینگ نیز تلقی شود.

بیشتر بخوانید:

دوج کوین در سال 2022

بیت کوین در سال 2022

اتریوم یا (ETH)

بعد از بیت‌کوین، اتریوم در جایگاه دومین ارز محبوب جهان به‌شمار می‌رود و در زمره بهترین سکه‌ها قرار دارد. چنانچه قصد داشته باشید، اتریوم را در بازار به اشتراک بگذارید باید با میزان حداقلی 32 ETH آغاز کنید. در گذشته، ارز اتریوم از POW به‌عنوان الگوریتم اجماع استفاده می‌کرد. این ارز در مدت اخیر POS را به‌عنوان الگوریتم اجماع استفاده کرده است.

بهترین ارز دیجیتال برای استیکینگ

بنابراین، مبلغ سرمایه‌گذاری در اتر به بیش از 12 میلیارد دلار رسیده است. پیش از اینکه بخواهید اتریوم 2.0 را به اشتراک بگذارید، فراموش نکنید که این ارز ابتدا در مرحله دسترسی آغازین قرار دارد؛ زیرا پلتفرم آن همچنان در به طور رسمی راه‌اندازی نشده است و در مرحله آزمایش قرار دارد.

سکه‌هایی که خرید می‌کنید و روی آن‌ها شرط‌بندی انجام می‌دهید، در حساب شما خواهند ماند. این موضوع تا زمانی ادامه می‌یابد که نسخه 2.0 راه‌اندازی شود. در ماه‌های ابتدایی سال 2022، پیش‌بینی می‌شود ETH2 در بازار عرضه شود. با این تفاسیر، می‌توان اتریوم را به‌عنوان بهترین پروژه های کسب درآمد از Staking به‌حساب آورد.

USD Coin

USD Coin نیز مانند تتر، جزء گروه استیبل کوین‌ها و بهترین ارز دیجیتال برای استیکینگ به‌شمار می‌رود. USD به‌وسیله پول فیات ساپورت می‌شود. ازآنجاکه نقدینگی و پایداری این پول بسیار بالاست، برای انتقال دادن وجه بیشتر از آن استفاده می‌کنند.

نکته جالبی که در مورد این ارز وجود دارد، این است که در هر ماه LLP و Grant Thornton حسابرسی این ارز را انجام می‌دهند؛ درحالی‌که چنین اتفاقی برای تتر هرگز رخ نمی‌دهد.

بهترین ارز دیجیتال برای استیکینگ

با این اقدام، گزارشات مربوط به USD کاملاً واضح و شفاف خواهند بود. از طرفی، این گزارش‌ها به‌صورت آنلاین وجود دارند و امکان دیدن آن برای همه سرمایه‌گذاران وجود دارد. بنابراین این ادعا که USD به‌وسیله معادل‌های نقدی و پول نقد ساپورت می‌شود، کاملاً درست است. USD Coin را نیز می‌توان در دسته بهترین ارز برای استیک به‌شمار آورد.

با شرط‌بندی روی ارز USDC و با وجود شرط‌بندی انعطاف‌پذیری که در ByFi وجود دارد، می‌توانید سودهای قابل‌توجهی کسب کنید. بازدهی و سود 8.88 درصدی این ارز سبب می‌شود که از آن به‌عنوان بهترین سکه‌های بازار که ارزش بالا و شفافیت مالی خوبی دارند، یاد شود. شفافیت مالی USD چگونگی وصل شدن استیبل کوین‌ها به دلار را نشان داده می‌شوند.

به دلیل مکانیسم خوبی که بر سهامداری حاکم است، سرمایه‌گذاری غیرفعال رشد خوبی داشته و نسبت به قبل شرایط بسیار بهتری دارد. با USDC به‌عنوان بهترین ارز دیجیتال برای استیکینگ هنگامی که کاربران به سرمایه خود نیاز پیدا کنند، می‌توانند به‌آسانی آن را رها نمایند.

بیشتر بخوانید:

آینده NFT ها در سال 2022

کاردانو در سال 2022

Terra (LUNA)

Terra در کریپتو جزء بهترین توکن با بیشترین سود استیکینگ محسوب می‌شود. این برتری نیز به این دلیل است که کاربران به‌راحتی می‌توانند، روی سکه‌های LUNA سرمایه‌گذاری کنند. Terra از طریق تسهیل در به‌وجودآوردن یک استیبل کوین که با وجود پشتوانه رمزنگاری شده است، Terra USD را ساخت. به همین دلیل هم خرید و سرمایه‌گذاری در این سکه را بسیاری از کارشناسان توصیه می‌کنند.

بهترین ارز دیجیتال برای استیکینگ

شما با یک دلار LUNA می‌توانید یک UST تهیه کنید. چنانچه قیمت USD نزولی شود و به مبلغ زیر یک دلار کاهش یابد، خریداران قادرند UST را با یک دلار LUNA عوض کنند. با این کار، شما سود خوبی بدست خواهید آورد.

حدود 12.10 درصد سهام سالیانه برای LUNA در نظر گرفته می‌شود که مبلغ خوبی است. به‌جرئت می‌توان گفت که پس از گذشت زمان، این ارز در زمره بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه‌گذاری قرار می‌گیرد. این ارز دیجیتال را می‌توانید، به‌راحتی از صرافی‌های معتبری مانند Binance خریداری کنید.

پولکادوت DOT

DOT از جمله بهترین ارز دیجیتال برای استیکینگ محسوب می‌شود. علت امر این است که در بازار، فناوری مقیاس‌پذیر و چند زنجیره‌ای را به کار می‌برد. این فناوری به‌واسطه اتریوم گاوین به وجود آمده است. شما برای آن که بتوانید حداقل سرمایه را برای کسب پاداش استفاده کنید، باید 1600 دلار یا DOT 40 را داشته باشید.

این ارز می‌تواند بهترین پروژه برای کسب درآمد از Staking باشد.

چنانچه مایل باشید به‌وسیله این ارز برای خود گره اعتبارسنجی بسازید، باید سرمایه شما بزرگ‌تر از DOT 350 باشد. بازدهی سالیانه این سکه به طور متوسط برابر با 14 درصد است. این رقم برای بدست آوردن درآمد فعال بسیار ایدئال است و جزء بهترین ارز برای استیک محسوب می‌شود.

صرافی‌هایی مانند بی باک، بایننس و کراکن می‌توانند این سکه را برای شما اشتراک‌گذاری کنند. باید اعتراف کنم که این ارز در آینده چشم‌انداز بسیار خوبی خواهد داشت، زیرا ده ارزش برتر بازار را در سال به خود اختصاص داده است. البته باتوجه‌به این موضوع، این ارز قطعاً در سال‌های آینده بسیار رشد می‌کند.

بیشتر بخوانید:

بایننس کوین در سال 2022

ارز دیجیتال سایتاما (SAITAMA)

تزوس XTZ

تمایز سهام تزوس به‌وسیله مدل اثبات مایع سهام یا Lpos به وجود می‌آید که نمایندگی اختیاری دارد. با به اشتراک گذاشتن کوین‌های تزوس، شما می‌توانید پاداش‌های بسیار خوبی به جیب بزنید. به همین دلیل هم بسیاری از افراد از آن به‌عنوان بهترین ارز دیجیتال برای استیکینگ یاد می‌کنند. علت این امر نیز این است که در اعتبارسنجی بلوک‌های جدید، تراکنش شما بسیار مؤثر است.

بهترین ارز دیجیتال برای استیکینگ

با برخورداری از یک XTZ در کیف پول خود نیز می‌توانید روی آن شرط‌بندی کنید. اما به‌خاطر داشته باشید که پاداش‌های اولیه شما پس از سپری شدن 35 تا 40 روز به شما پرداخت می‌شود. تزوس را نیز می‌توانید در زمره بهترین توکن با بیشترین سود استیکینگ قرار دهید. پاداش‌های بعدی شما بلافاصله بعد از گذشت 3 روز به‌حساب شما واریز می‌شوند. پاداش سالیانه این ارز می‌تواند، به طور سالیانه چیزی حدود 6.75 تا 10.60 باشد.

MATIC یا Polygon

فعالیت این سکه بر اساس ایجاد مقیاس‌پذیری برای اتریوم انجام می‌شود. اعتبارسنجی، شبکه تراکنش‌های MATIC را به‌صورت کامل ایمن‌سازی می‌کند. تأیید 65000 هزار تراکنش در ثانیه سبب می‌شود MATIC در دسته بهترین سکه‌ها قرار گیرد. با سرعت بالای تأیید تراکنش‌ها، شبکه‌های اتریوم آن‌ها را به شیوه مؤثرتری انجام می‌دهد و به همین دلیل هم بهترین ارز برای استیک به‌شمار می‌رود.

Binance یا BNB

رمزارز بایننس را می‌توان محبوب‌ترین پلتفرم مبادلاتی در جهان به‌حساب آورد. به دلیل شیوه‌ای که واگذاری BNB را با آن انجام می‌دهند، از سکه‌های برتر برای رمزنگاری در جهان و بهترین ارز دیجیتال برای استیکینگ به‌شمار می‌رود.

برای واگذاری BNB به اعتبارسنجی، در حال حاضر هیچ میزان حداقلی برای سهام وجود ندارد. فرایند بازداشتن این رمزارز، مدت هفت روز است. بازدهی سالیانه‌ای که به‌صورت متوسط BNB دارد، رقمی بین شش تا نه درصد است. اما با وجود این تفاسیر، می‌توان بازدهی آن را تا رقم 30 درصد نیز افزایش داد. بایننس می‌تواند بهترین پروژه برای کسب درآمد از Staking باشد.

بیشتر بخوانید:

ارز دیجیتال ردپاندا ارت (REDPANDA)

ارز دیجیتال کت گرل (CATGIRL)

الگورند ALGO

در ارز الگورند، امکان انجام تراکنش‌های فوری به‌وسیله گره‌های اعتبارسنجی فراهم می‌شود. به همین دلیل هم این ارز نیز طرفداران زیادی دارد و در گروه بهترین سکه‌ها قرار می‌گیرد. با برخورداری از تنها یک سکه ALGO، می‌توان اعتباربخشی به دست آورد. البته چنین اعتبار کمی علاوه بر مزایا، معایبی نیز دارد و تنها نمی‌توان با دید مثبت به آن نگاه کرد.

بهترین ارز دیجیتال برای استیکینگ

حداقل بودن اعتبارسنجی، سبب می‌شود که نسبت به سایر شبکه‌ها اعتباردهنده‌های بیشتری داشته باشد. البته امکان دارد که برخی اعتبارسنج‌ها به‌خاطر وجود شروط حداقلی، مشارکت زیادی نداشته باشند.

اگرچه الگورند را نمی‌توان بهترین ارز برای استیک نامید، اما می‌توان آن را جزء بهترین‌ها قرار داد. میزان بازدهی سرمایه شما به شرط‌بندی که شما برای استفاده از آن انتخاب می‌کنید، بستگی دارد. بازدهی سالیانه می‌تواند رقمی بین 5 تا 10 درصد از سرمایه‌گذاری کلی شما را دربر بگیرد.

کلام آخر

بهترین ارز دیجیتال برای استیکینگ را در مقاله امروز بررسی کردیم. سرمایه‌گذاری در شبکه‌های بلاک‌چین روش فوق‌العاده‌ای برای به‌دست‌آوردن درآمد غیرفعال و کسب بازدهی بسیار خوب است. سرمایه‌گذاری در این بازار ریسک کمی دارد، تنها باید در وقت مناسب مبلغ پاداش خود را از حساب برداشت کنید.

این امر سود خوبی را برای سهام شما به همراه دارد. البته برای سرمایه‌گذاری در ارزهای گوناگون و کسب سود، باید اطلاعات گسترده‌ای در مورد بازار داشته باشید.

به یاد داشته باشید که بدون اطلاعات، هرگز نمی‌توان سرمایه‌گذاری کرد و چه‌بسا ممکن است ضررهای مالی عظیمی نیز نصیب شما شود؛ بنابراین در بازار باید باهوش عمل کنید و اطلاعات خود را مرتباً به‌روز کنید.

بیشتر بخوانید:

.

منابع: Best Staking

نظر شما در خصوص بهترین ارز دیجیتال برای استیکینگ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر