;
coinex

آموزش بازی رولرکوین (Rollercoin) و نحوه درآمدزایی از آن

آموزش بازی رولرکوین (Rollercoin) موضوع جذابی است که قصد داریم در مقاله امروز به آن بپردازیم. پس اگر شما هم مشتاق هستید که آموزش بازی Rollercoin را بدانید، با تکراتو همراه باشید.

آموزش بازی رولرکوین (Rollercoin) از برترین موضوعاتی است که امروز قصد داریم به آن بپردازیم و همه چیز را درباره نحوه انجام این بازی و درآمدزایی از آن به شما عزیزان بگوییم. رولرکوین بازی شبیه‌ساز استخراج بیت کوین آنلاینی است که به‌دلیل امکانات جالبی که دارد، افراد بسیاری به آن جذب شده‌اند.

شما می‌توانید با انجام مینی گیم‌ها یا بازی های کوچک، در وهله اول ارزهای دیجیتال را در این بازی جذاب به‌دست آورید. سپس نیز می‌توانید به‌راحتی از آن ارزها استفاده کنید تا ماینرهای ارز دیجیتال را خریداری نمایید. اما به چه علت باید ماینرها را خریداری کرد و هدف نهایی از این پروسه چیست؟

درآمدزایی! بله. با خرید ماینرها می‌توانید شروع به کسب درآمد مجهول کنید و جریان درآمدی خوبی را برای خود آغاز نمایید. از آن جهت که این نوع کسب درآمد مجهول است، پس نیازی به دخالت مستقیم خود شما ندارد.

شما می‌توانید در کنار هر کاری که در حال حاضر به آن مشغول هستید، آموزش بازی رولرکوین (Rollercoin) را هم یاد بگیرید و درآمد فوق‌العاده خوب دیگری هم داشته باشید.

آموزش بازی رولرکوین (Rollercoin)

سایت‌های بسیاری این بازی را در صدر لیست بازی‌های برتر برای کسب ارزهای دیجیتال قرار داده‌اند. شما می‌توانید یک نمونه از این لیست‌ها را در اینجا مشاهده کنید. بدین ترتیب می‌توانید با دیگر بازی‌های برتر برای به‌دست آوردن ارزهای دیجیتال نیز آشنا شوید. نحوه بازی رولرکوین به چه صورت است و از همه مهم‌تر چطور می‌توان از آن درآمدزایی کرد

؟ چطور می‌توان درآمدزایی را به حداکثر رساند و برای ورود به آن، باید چه شرایطی داشت؟ اگر سوالات ذهن شما هم در میان این سوالات وجود دارد، پس مقاله امروز ما مخصوص شماست.

البته می‌توانید بازی‌های دیگر مانند بازی Minecraft مایکروسافت یا بازی League of Kingdoms که سر و صدای بسیار زیادی کرد را بررسی کنید. همچنین بازی موباکس Mobox را نیز از دست ندهید.

آموزش بازی رولرکوین (Rollercoin)

پیش از آنکه نحوه بازی رولرکوین را به شما بگوییم، بگذارید شما را بیشتر با این پلتفرم آشنا کنیم. همان طور که در مقدمه هم گفتیم، بازی رولرکوین نوعی شبیه‌ساز استخراج بیت کوین است. پس این بازی هم درست مانند دیگر پلتفرم‌ها و بازی‌های کسب درآمد دنیای دیجیتال، کاملا بر اساس ارزهای دیجیتال قرار دارد.

به همین دلیل هم در این بازی با ارز دیجیتال بیت کوین به شما پرداخت می‌کنند که با آن آشنا هستید. اینکه هم بتوانید بازی‌های جذابی را انجام دهید و هم در کنار آن بیت کوین به‌دست آورید، بسیار جالب و هیجان‌انگیز است و می‌تواند هرکسی را وسوسه کند.

اما خب این چیزی که گفتیم هرگز یک رویا نیست و دقیقا همان چیزی است که رولرکوین به شما عزیزان ارائه می‌دهد. برای دستیابی به آن هم تنها کافی است که تا آخر مقاله امروز با ما باشید تا آموزش بازی Rollercoin را به‌طور کامل یاد بگیرید. در این بازی فقط و فقط هیجان استخراج و درآمدزایی وجود دارد و خبری از جزئیات خسته‌کننده پروسه‌های دیگر در آن نیست.

آموزش بازی رولرکوین (Rollercoin)

تنها کاری که برای شروع آن هم باید انجام دهید، ساخت کاراکتر و بازی کردن است! به همین راحتی. شما می‌توانید با این بازی، کاراکتر خود را ارتقا دهید، به ماجراجویی‌های مختلف بروید، در مقابل دوستان خود بازی کنید و همچنین شاهد افزایش ارزهای دیجیتال کیف پول خود باشید.

البته حتما باید آموزش بازی رولرکوین (Rollercoin) را بدانید تا بتوانید بهترین تجربه را از آن کسب کنید. پس از آنکه از فعالیت‌های درون بازی، ارزهای دیجیتال خود را به‌دست آوردید، سپس می‌توانید پول خود را برداشت کنید یا سرمایه بیشتری را در این بازی بگذارید. بهتر است بیشتر از این شما را منتظر نگذاریم و برویم به سراغ آموزش پلتفرم رولرکوین از صفر تا صد به‌همراه توصیه‌هایی برای کسب حداکثر سود.

بیشتر بخوانید:

محبوب ترین شت کوین ها

شت کوین ها در سال 2022

ساختن حساب در رولرکوین

اگر این اولین بار شماست که نام این بازی کسب درآمد را می‌شنوید، اصلا جای هیچ نگرانی نیست. ما به شما می‌گوییم که برای آغاز این بازی باید چه کارهایی را انجام دهید. اگر شخصی اطراف شماست که این بازی را انجام می‌دهد، می‌توانید از لینک معرف آن‌ها استفاده کنید.

در غیر این صورت، تنها کافی است که به سایت رسمی رولرکوین مراجعه کنید تا ثبت نام کرده و حساب کاربری خود را بسازید. شروع کار با این بازی بسیار آسان و سریع است و اصلا وقتی از شما نمی‌گیرد. اولین کاری هم که باید انجام دهید آن است که اسم خود را انتخاب و کاراکتر خود را طراحی نمایید.

آموزش بازی رولرکوین (Rollercoin)

جالب است بدانید برخلاف برخی بازی‌های دیجیتالی که امکانات محدودی دارند، شما می‌توانید در این بازی کاراکتر خود را دقیقا همان طوری که دوست دارید، طراحی کنید. پس از آن هم شما اتاق خود را برای اولین بار می‌بینید. در ادامه آموزش بازی رولرکوین (Rollercoin) به ادامه مراحل آغاز این بازی می‌پردازیم.

بیشتر بخوانید:

آموزش کار با صرافی ارز دیجیتال ExMarkets

آموزش کار با صرافی یونی سواپ (UniSwap) 

چطور می‌توان در رولرکوین ارز دیجیتال به‌دست آورد؟

دومین بخش از آموزش پلتفرم رولرکوین (Rollercoin)، آموزش نحوه کسب ارز دیجیتال از آن است که بخش بسیار مهمی به‌حساب می‌آید. آن‌طور که از این پلتفرم مشخص است، 3 راه کسب درآمد اصلی در این بازی برای شما عزیزان وجود دارد که در ادامه تمامی آن‌ها را به شما توضیح می‌دهیم.

آینده ارزهای این سه راه به‌طور کلی عبارتند از: انجام بازی‌ها، جمع‌آوری ماینرهای مجازی و معرفی برنامه به دوستان و آشنایان خود. دو راه اولی که گفتیم، یعنی انجام بازی‌ها و جمع‌آوری ماینرهای مجازی، هش ریت شما را افزایش می‌دهد. اگر نمی‌دانید باید بگوییم که بالا رفتن هش ریت منجر به استخراج سریع‌ترِ ارزهای دیجیتال می‌شود.

نکته دیگری که باید بگوییم هم آن است که اگر ماینرها دائما افزایش داشته باشند، این بازی نیز موقتا نرخ شما را افزایش می‌دهد. آن‌طور که برآورد شده است، 4140 GH/s هش ریت می‌تواند تقریبا 0.01 SAT به ازای هر بلاک به شما ارائه دهد.

با وجود آنکه این عدد می‌تواند خیلی جزئی تغییر کند، اما بیشتر افراد از همین الگو برای محاسبه استفاده می‌کنند. دیگر ابزار مفید که باید در آموزش بازی رولرکوین (Rollercoin) به شما معرفی کنیم یک ماشین حساب کاربردی است.

آموزش بازی رولرکوین (Rollercoin)

شما می‌توانید از آن برای محاسبه بازده‌های خود بر اساس هش ریت، قدرت شبکه و پاداش بلاک استفاده کنید. به همین ترتیب می‌توانید به‌راحتی سود خود را پیش یا پس از انجام هرکاری در این بازی محاسبه نمایید. اما در ادامه آموزش بازی Rollercoin به سراغ آموزش نحوه درآمدزایی و روش‌های مختلف برای انجام این کار می‌رویم.

بیشتر بخوانید:

بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری 2022

آینده ارزهای دیجیتال در سال 2022

روش اول؛ مینی گیم‌ها برای کسب ساتوشی

رولرکوین مجموعی از 10 مینی گیم یا بازی کوچک متنوع دارد که می‌توانید از میان آن‌ها گزینه موردعلاقه خود را انتخاب کنید. نکته جالب دیگر درباره این مینی گیم‌ها، نام آن‌هاست. نام این بازی‌ها تماما از روی بازی‌ها و عناوین محبوب گرفته شده است و به همین دلیل می‌توانید خیلی سریع با آن‌ها آشنا شوید.

با انجام این باز‌ی‌ها می‌توانید نرخ استخراج خود را بسازید، به بالاترین امتیازها دست پیدا کنید و همچنین وظایف و مأموریت‌های درون بازی را تکمیل نمایید. در ابتدا، هر بازی که انجام دهید نزدیک به 700 GH/s هش ریت را به شما ارائه می‌دهد. بردن سه تا از بازی‌ها، سطح، سختی و پاداش‌های آن را افزایش می‌دهد.

آموزش بازی رولرکوین (Rollercoin)

اما با وجود تعداد بالایی از بازی‌ها، شاید شما هم ندانید که باید کدام‌یک را انتخاب کنید. پس با ادامه آموزش بازی رولرکوین (Rollercoin) همراه باشید تا بهترین بازی‌های آن را به شما معرفی کنیم.

کدام بازی برای کسب درآمد از همه بهتر است؟

همان طور که گفتیم، قرار است در این مقاله علاوه بر نحوه بازی رولرکوین، نحوه کسب بهترین درآمدها را هم به شما عزیزان توضیح دهیم. اگر بخواهیم از دیدگاه یک بازی قدرت به آن نگاه کنیم، در صورت داشتن بالاترین سختی و سطح، پاداش‌ها بسیار بالاتر از حد معمولی و تا 1600 GH/s هستند.

به‌نظر می‌رسد که یکی از بازی‌های محبوب رولرکوین به نام Coin Flip وقت کمتری از تمام بازی‌های دیگر در این پلتفرم می‌گیرد. شما فقط به 30 ثانیه زمان برای انجام این بازی نیاز دارید. به همین دلیل هم حتما باید در آموزش پلتفرم رولرکوین به این بازی پرداخت.

تنها کاری که باید برای بازی Coin Flip انجام دهید، آن است که مسیر درستی را از میان کاشی‌ها دنبال کنید! به همین راحتی می‌توانید درآمدزایی داشته باشید. دیگر بازی جالب پلتفرم رولرکوین برای کسب درآمد که باید در آموزش بازی رولرکوین (Rollercoin) به آن اشاره کرد، Cryptonid است.

بیشتر بخوانید:

ریپل در سال 2022

شیبا اینو در سال 2022

آموزش بازی رولرکوین (Rollercoin)

شما می‌توانید از این بازی هم کسب درآمد بسیار خوبی داشته باشید؛‌ البته اگر تا مرحله 10 بازی کرده و در همانجا متوقف شوید. بگذارید در اینجا به بازی پردرآمد دیگری هم از رولرکوین اشاره کنیم. بازی Token Blaster. اگر همواره بتوانید در مرحله 10 از این بازی برنده شوید، این بازی هش ریت بسیار بالایی را به شما ارائه می‌دهد.

افراد بسیاری نمی‌توانند در این بازی از مرحله 6 بالاتر بروند و به همین دلیل است که آن را در آموزش پلتفرم رولرکوین امروز به شما معرفی کردیم. فکر می‌کنید شما بتوانید به مرحله 10 این بازی برسید؟

ارتقاء کامپیوتر شما

پس از آنکه 10 بازی را در پلتفرم رولرکوین برنده شدید، این بازی یک کامپیوتر جدید به شما پاداش می‌دهد. معمولا هش ریتی که از انجام بازی‌ها به‌دست آورده‌اید پس از فقط و فقط 24 ساعت کاملا منقضی می‌شود. اما جالب است بدانید که کامپیوترها به شما اجازه می‌دهند که زمان ماندگاری این نیروی جایزه‌ای را افزایش دهید.

پس می‌توان گفت که ارتقاء کامپیوتر یکی از بخش‌های مهم آموزش بازی رولرکوین (Rollercoin) است که نحوه بازی رولرکوین را برای شما دگرگون می‌کند. بنابراین شما باید دستیابی به کامپیوترهای جدید را پیش از هرچیز، هدف خود قرار دهید و برای رسیدن به آن تلاش کنید.

چراکه با داشتن یک کامپیوتر جدید، بازی با رولرکوین به‌شدت سودآورتر می‌شود. برای مثال کامپیوتر Roller-MacPro می‌تواند طول مدت نیروی جایزه‌ای شما را از 24 ساعت به 168 ساعت تبدیل کند. همین امر هم به‌طور غیرمستقیم، مقدار ارز دیجیتالی را که می‌توانید از این بازی به‌دست آورید، 7 برابر می‌کند!

بیشتر بخوانید:

دوج کوین در سال 2022

بیت کوین در سال 2022

آموزش بازی رولرکوین (Rollercoin)

یکی از نکات مهم دیگر که باید در آموزش نحوه بازی رولرکوین خاطر نشان شویم، مسئله ناپدید شدن کامپیوتر شما در این بازی است. شاید شما هم از ناپدید شدن آن متعجب شده‌اید. باید گفت که این اتفاقی رایج در بازی است. اما چطور می‌توان جلوی آن را گرفت؟ برای آنکه جلوی ناپدید شدن کامپیوتر خود را در این بازی بگیرید، باید حداقل یک مینی گیم را روزانه برنده شوید. پس حتما مراقب این موضوع باشید.

روش دوم؛ جمع‌‌آوری ماینرهای مجازی

خب حالا که با روش اول و چگونگی به‌دست آوردن ارز دیجیتال از مینی گیم‌ها آشنا شدید، این سوال پیش می‌آید که چه کاری را می‌توان با این ساتوشی‌های به‌دست آمده انجام داد؟ خب اولین کاری که می‌توانید با ارزهای دیجیتال خود انجام دهید و باید در آموزش بازی رولرکوین (Rollercoin) به آن اشاره کرد، جمع کردن آن‌ها روی هم است.

بله! درست مثل ارزهای دیجیتال بازار، شما می‌توانید این ساتوشی‌ها را هم بر روی هم انباشته کنید و سرانجام یک روز آن‌ها را برداشت نمایید. کار دیگری که می‌توانید با ساتوشی‌های خود انجام دهید، سرمایه‌گذاری دوباره‌ی پول‌های خود بر روی ماینرهاست.

آموزش بازی رولرکوین (Rollercoin)

بدین ترتیب شما می‌توانید ارزهای دیجیتال را به‌صورت مجهول به‌دست آورید. ماینرهای بسیاری هم در فروشگاه رولرکوین هستند که می‌توانید از میان آن‌ها، بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید. برخی از این ماینرها را می‌توان با توکن‌های RLT و مابقی را با توکن SAT خریداری کرد. بیایید نگاهی به آن‌ها بیاندازیم.

بیشتر بخوانید:

آینده NFT ها در سال 2022

کاردانو در سال 2022

ماینرهای موجود در فروشگاه

در این بخش از آموزش پلتفرم رولرکوین قصد داریم لیست کوتاهی را از چند نمونه ماینری که در فروشگاه این بازی وجود دارد، به شما نشان دهیم.

  • RollerMiner S4: 4696 SAT، هش ریت 1,160 GH/s
  • RollerMiner S7: 5970 SAT، هش ریت 1,320 GH/s
  • RollerMiner 741:‌ 15,262 SAT، هش ریت 2,730 GH/s
  • RollerMiner S5+: 18,784 SAT، هش ریت 4,000 GH/s
  • RollerMiner R4: قیمت 25,828 SAT، هش ریت 6,000 GH/s
  • ماینر Scarabey: قیمت 16 RLT، هش ریت 8,000 GH/s
  • ماینر Gold Digger: قیمت 24 RLT، هش ریت 15,000 GH/s
  • ماینر Dream Demolisher 3000: قیمت 110 RLT، سرعت استخراج 70,000 GH/s

آیا واقعا ریگ‌های استخراج مجازی خوب کار می‌کنند؟

در این بخش از آموزش بازی رولرکوین (Rollercoin) به بررسی مزایا و معایب استفاده از ریگ‌های مخصوص استخراج دیجیتال می‌پردازیم. در نگاه اول، از آنجایی که برنامه‌های جایگزین بسیار بیشتری برای کسب سود از این بازی وجود دارد، پس ماینرها آنقدرها هم سرمایه‌گذاری هوشمندی محسوب نمی‌شوند.

با وجود این، عوامل بسیاری وجود دارد که شاید بر روی بازدهی که می‌توانید دریافت کنید تأثیرگذار باشند، شاید هم نه. از بین این عوامل می‌توان برای مثال به هزینه اولیه از فروش‌های توکن RLT، نرخ بلاک، رویدادهای ویژه و همچنین اندازه استخر ماینینگ اشاره کرد.

آموزش بازی رولرکوین (Rollercoin)

بسیاری از سرمایه‌گذاران و بازیکنان ترجیح می‌دهند پولی را که از بازی‌ها به‌دست آورده‌اند در ماینرها بگذارند تا سود آن‌ها در نهایت بیشتر شود. به هر حال بالا بردن نرخ استخراج و پیدا کردن راهی به جدول برترین‌های این بازی، برای هرکسی لذت‌بخش است.

بیشتر بخوانید:

بایننس کوین در سال 2022

ارز دیجیتال سایتاما (SAITAMA)

روش سوم؛ کسب درآمد از افرادی که معرفی می‌کنید

شاید شما هم مانند بسیاری از سرمایه‌گذاران و کاربران فضای ارزهای دیجیتال از برنامه‌های ارجاعی خوب، لذت ببرید. پس اگر شما هم از این دسته از افراد هستید، بازی رولرکوین بهترین مکان برای شماست. علاوه بر تمام روش‌های درآمدزایی که تا به اینجای آموزش بازی رولرکوین به شما گفتیم، این راه هم از بهترین راه‌ها محسوب می‌شود.

شما 25% از هرآنچه که افراد معرفی‌شده توسط شما به‌دست آورند و 10% از هرآنچه را که بخرند، به‌دست می‌آورید. بدین‌ترتیب، بدون نیاز به انجام هیچ‌کاری، درآمد مجهول بسیار خوبی هم از همین طریق دارید. البته هیچ فرقی هم ندارد که فرد معرف شما از ریگ‌های استخراج پول درآورد یا انجام بازی‌ها. در هر صورت شما سهم خود را می‌گیرید.

از آنجایی که هیچ مانعی برای ورود افراد به بازی رولرکوین وجود ندارد، پس آغاز کار با آن بسیار آسان است. هر زمانی که افراد معرف شما ریگ‌های ماینینگ بگیرند، شما هم جریان دائمی از درآمد مجهول را از آن به‌دست می‌آورید. البته این مقدار شاید ناچیز باشد اما در گذر زمان جریان درآمدی بسیار خوبی خواهد شد.

آموزش بازی رولرکوین (Rollercoin)

علاوه بر تمام این نکات، زمانی هم که افراد دعوت‌شده از سوی شما دوستان خود را به این بازی معرفی کنند، این درآمدی که از آن‌ها به‌دست می‌آورید، بیشتر هم می‌شود!

جدول امتیازات

جدول امتیازات، یکی از امکانات جالب این پلتفرم است که به شما اجازه می‌دهد تا ببینید نسبت به دیگر بازیکنان رولرکوین، چه عملکردی داشته‌اید. این ویژگی هم از مهم‌ترین ویژگی‌هایی است که باید شما را در آموزش بازی رولرکوین (Rollercoin) با آن آشنا کنیم.

آموزش بازی رولرکوین (Rollercoin)

با وجود کارآمدی جدول امتیازات، اما بازیکنان بسیاری هم وجود دارند که اصلا از آن استفاده نمی‌کنند. چراکه آن‌ها اعتقاد دارند با ارتقاء سطح در این جدول، هیچ مزیت خاصی به آن‌ها اضافه نمی‌شود.

بیشتر بخوانید:

ارز دیجیتال ردپاندا ارت (REDPANDA)

ارز دیجیتال کت گرل (CATGIRL)

برداشت

تا به حال هیچ گزارشی مبنی بر عدم دریافت برداشت‌ها نداشتیم و هیچ کاربری نبوده است که نتواند پرداخت‌های خود را از این بازی بردارد. برخلاف بیشتر پلتفرم‌هایی که از چنین مشکلاتی برخوردارند، اما شما هرگز در رولرکوین با این مشکل روبه‌رو نمی‌شوید.

حداقل مقدار برداشت از رولرکوین

  • بیت کوین (BTC): 0.0001
  • دوج کوین (DOGE): 360
  • اتریوم (ETH):‌ 0.004

آموزش بازی رولرکوین (Rollercoin)

جمع‌بندی

آموزش بازی رولرکوین (Rollercoin) موضوع جذاب این روزها در دنیای ارزهای دیجیتال بود که در مقاله امروز به آن پرداختیم. در نگاه اول، بازی رولرکوین آسان به‌نظر می‌رسد. با وجود این، وقتی این بازی را آغاز می‌کنید هرچه جلوتر می‌روید، بیشتر و بیشتر مجذوب آن خواهید شد و نمی‌توانید آن را یک لحظه هم زمین بگذارید.

رولرکوین از پتانسیل بسیار خوبی برخوردار است که تنها با دانستن آموزش بازی Rollercoin می‌توانید از تمام این پتانسیل استفاده کنید و بیشترین درآمد را داشته باشید. جامعه این بازی نیز از اعضای جدید استقبال می‌کنند.

شاید شما هم نتوانید مانند بسیاری از بازیکنان برتر روزانه 300 بازی را انجام دهید، اما با آموزش بازی رولرکوین (Rollercoin) امروز، تمام نکاتی را که برای پیش‌روی در این بازی نیاز دارید، یاد می‌گیرید. بدین ترتیب می‌توانید کامپیوتری حرفه‌ای همچون Roller-MacPro را به‌دست آورید و در صدر تابلوی امتیازات جا بگیرید.

بیشتر بخوانید:

.

منابع: cozycrypto, bitcoinregs

نظر شما در خصوص آموزش بازی رولرکوین (Rollercoin) چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر