coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

سری چهارم شب های مافیا ؛ شرکت کنندگان و زمان پخش

سری چهارم شب های مافیا به زودی پخش می‌شود و فهرست شرکت کنندگان و زمان دقیق پخش این مسابقه اعلام شده است. برای اطلاع از جزئیات همراه ما باشید.

مافیا نوعی مسابقه و سرگرمی دوستانه و خانوادگی است که در آن دو گروه مافیا و شهروند باید با آزمون و خطا یکدیگر را شناسایی کنند تا در نهایت بتوانند مافیا را از شهر بیرون کرده و شهروندان پیروز شوند.

پخش فصل اول از سری چهارم شب‌های مافیا به تهیه‌کنندگی و کارگردانی سعید ابوطالب از ۲۹ اسفند آغاز می‌شود و اسامی شرکت کنندگان در این دوره نیز اعلام شده‌اند.

سری چهارم شب های مافیا

سری جدید شب های مافیا از یکشنبه، 29 اسفندماه پخش می‌شود و پس از آن مخاطبان هر یکشنبه می‌توانند قسمت جدید آن را از فیلیمو تماشا کنند. در این فصل، ۱۲ چهره نام‌آشنا حضور دارند.

علیرضا خمسه، علی اوجی، منوچهر هادی، ایمان صفا، مهران رجبی، سیامک صفری، رامین راستاد، علی‌رضا اوسیوند، کاوه سماک‌باشی، وحید آقاپور، معین ضد(زندی) و سیدبشیر حسینی شرکت‌کنندگان این فصل هستند.

سری چهارم شب های مافیا

در برنامه شب های مافیا محمدرضا علیمردانی بازیگر و مجری کشورمان به عنوان برگزار کننده در بازی حضور دارد و در واقع فرمان بازی در دستان او قرار دارد. در این مسابقه بازیگران زیادی حضور دارند و روند مسابقه بدین شکل است که در هر فصل از 12 بازیگر برای حضور در این مسابقه دعوت به عمل می آید و در نهایت با 2 گروه 12 نفره مردان و یک گروه 12 نفره خانم های هنرمند این مسابقه آغاز می‌شود.

کمتر از یک هفته دیگر تا پخش سری جدید این مسابقه باقی مانده است. از این رو، باید صبر کرد و دید این سری می‌تواند رضایت مخاطبان را جلب کند یا خیر.

مطالب بیشتر در تکراتو:

.

نظر شما درباره سری جدید شب های مافیا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    اخ جون ، خیلی خوشحالم ،چون این سریال رو دوست دارم …مرسی از تهیه کنندگان این برنامه 🙏👏

    پاسخ