;
coinex

تاریخ پخش فصل چهارم Stranger Things [+داستان و بازیگران]

تاریخ پخش فصل چهارم Stranger Things مشخص شد. اگر از طرفداران سریال Stranger Things هستید با ما همراه باشید تا با این مجموعه زیبا و جذاب بیشتر آشنا شوید.

چیزهای عجیب نام یک سریال آمریکایی در ژانر علمی تخیلی ترسناک است که از تاریخ ۱۵ ژوئیه ۲۰۱۶ در شبکه نتفلیکس پخش می‌شود. این سریال توسط برادران دافر ساخته شده است. برادران دافر به واسطه همین سریال به شهرت رسیدند.

داستان این سریال در مورد گم شدن مرموز یک بچه به نام ویل است که طی برخورد با موجودی عجیب غیب می‌شود و همچنین حوادثی که پس از آن برای پیدا شدن ویل و سایر اهالی دهکده رخ می‌دهد.

ظاهر سریال پر از کلک و فریب کاری و اتفاقات ویژه و کم نظیر از موجودات بی‌صورت است تا ورود به دنیای وارونه و ارتباط با پشت دیوار و دختری با توانایی‌های ویژه.

تاریخ پخش فصل چهارم Stranger Things

تاکنون سه فصل از سریال چیزهای عجیب پخش شده است که فصل اول آن در ۱۵ ژوئیه ۲۰۱۶ در هشت قسمت یک ساعته و فصل دوم آن نیز در تاریخ ۲۷ اکتبر۲۰۱۷ وبه صورت نه قسمتی منتشر شد. فصل سوم سریال در۴ ژوئیه ۲۰۱۹ پخش شد.

این سریال توسط کمپانی سازنده تا ۴ فصل تمدید شده است و اکنون تاریخ پخش فصل 4 چیزهای عجیب نیز مشخص شده است.

خبر اعلام تاریخ انتشار فصل چهارم اتفاقات عجیب برای علاقه مندانی که منتظر اعلام تاریخ پخش فصل 4 چیزهای عجیب بودند خوشحال کننده است.

تاریخ انتشار فصل چهارم اتفاقات عجیب این مجموعه تلویزیونی آمریکایی، قرار است در اواسط سال ۲۰۲۲ در نتفلیکس منتشر شود. فصل چهارم ۹ قسمت خواهد بود.

برای تماشای سریال Stranger Things فصل 4 باید بیشتر صبر کنید. این موضوع در تیزر جدید سریال تایید شده است.

تاریخ پخش فصل چهارم Stranger Things

قبل از انتشار تیزر، دیوید هاربر اعلام کرده بود که فیلمبرداری به زودی به پایان خواهد رسید. او در مصاحبه‌ای اعلام کرد که تقریبا کارش در فصل چهارم سریال چیزهای عجیب تمام شده است. هاربر همچنین گفته بود که احتمالا کار آنها در آگوست (مرداد ماه) به پایان خواهد رسید.

شاون لوی نیز که یکی از کارگردانان و تهیه‌کنندگان سریال چیزهای عجیب است در تکمیل صحبت‌های هاربر اعلام کرده بود که فیلمبرداری سریال اتفاقات عجیب فصل ۴ تقریبا تمام شده است. او در مصاحبه‌ای گفت که به علت شیوع ویروس کرونا، فیلمبرداری کمی بیشتر طول کشیده است.

اکنون که تاریخ پخش فصل 4 چیزهای عجیب مشخص شده و فیلمبرداری آن به پایان رسیده است می‌توانید منتظر پخش آن باشید.

فصل چهارم سریال چیزهای عجیب فصل پایانی این سریال نخواهد بود. در مصاحبه‌ای لوی اعلام کرد که احتمالا فصل 5 آخرین ایستگاه این سریال خواهد بود.

برادران دافر پایان سریال چیزهای عجیب را طراحی کرده و برنامه آن را ریخته‌اند اما در مورد تاریخ پخش فصل چهارم Stranger Things باید گفت که این سریال در دو بخش از نتفلیکس منتشر می‌شود؛ بخش اول در 27 می 22 و بخش دوم 5 هفته بعد، یعنی 1 جولای پخش می‌شود. انتظار می‌رود این سریال به یکی از بهترین سریال های 2022 تبدیل شود.

بعد از فصل چهارم می‌توانیم حداقل انتظار یک فصل دیگر را نیز داشته باشیم. با این حال فرضیه دیگری نیز وجود دارد و آن این است که فصل 6 سریال چیزهای عجیب نیز ساخته خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های کمدی خارجی

بهترین سریال های ومپایری جهان

داستان فصل 4 سریال Stranger Things

در قسمت‌های آغازین این سریال دیدیم که داستان آن بسیار جذاب و پر از تعلیق و شگفتی بود و این هیجان و تب و تاب تاکنون ادامه داشته است و باعث شده این سریال بسیار جذاب باشد.

این سریال در خلق صحنه‌های عجیب و تنش‌زا و پر از استرس چیزی کم نگذاشته و توانسته بسیار موفق عمل کند.

این سریال فضاسازی بسیار خوب و زیبایی دارد و جنگل مرموز آن حس بهتری به سریال داده است. فیلمبرداری سریال نیز بسیار خوب است و موسیقی آن نیز با فضای سریال همخوانی دارد.

اولین تریلر فصل چهارم سریال اتفاقات عجیب در 14 فوریه 2020 (روز ولنتاین) منتشر شد که عنوان آن، From Russia with love (از روسیه با عشق) است.

تاریخ پخش فصل چهارم Stranger Things

این تریلر تایید کرد که کار ساخت فصل چهارم آغاز شده است. یکی از نکات مرموزی که در آخر فصل سوم مشاهده کردیم، صدای شخصی روس در زندان شوروی بود که اشاره به حضور یک شخص «آمریکایی» در آنجا داشت.

حالا با انتشار تریلر، مشخص شده است که این شخص، هاپر است و او در پایان فصل قبلی، نمرده است.

این سریال ترکیبی از ماجراجویی‌های شگفت انگیز نوجوانان است که ادای دینی هم به آثار کلاسیک ژانر وحشت و نوستالژی‌های دهه 80 میلادی دارند.

هم‌اکنون فصل سوم سریال برای کسانی که هنوز آن را ندیده‌اند در شبکه نتفلیکس قابل دسترس است و به نظر می‌رسد که این سریال، هنوز آینده روشنی را پیش رو دارد.

در پایان فصل سوم سریال Stranger Things، مشاهده کردیم که هرکدام از کاراکترهای نوجوان راه‌های جداگانه‌ای را در پیش گرفتند؛ اما پس از تیتراژ پایانی، سکانسی وجود داشت که نشان می‌داد همچنان دولت شوروی در حال ‌توسعه آزمایش‌های خود بر دنیای The Upside Down است.

مطمئناً موضوع داستان استرنجر تینگز فصل 4 با از دست دادن قدرت فرا بشری الون پیچیده خواهد شد و بدون شک بازگشت این نیرو به ‌راحتی امکان پذیر نخواهد بود.

تاریخ پخش فصل چهارم Stranger Things

قطعا نقشه‌های The Mind Flayer در ادامه پیش خواهد رفت؛ هیولای دنیای The Upside Down که حکم «پروفسور موریاتی» را در سریال دارد و مغز متفکر پشت تمام حوادثی است که بچه‌ها مقتدرانه در برابر آن صبر و تحمل می‌کنند.

برادران دافر اعلام کردند که سریال فصل چهارم Stranger Things کمی گسترده‌تر خواهد بود؛ البته نه الزاما از نظر مقیاس و جلوه‌های ویژه؛ بلکه از نظر حرکت داستان به قسمت‌هایی خارج از هاوکینز. در تیزر اول فصل جدید هم شاهد جمله We’re Not in Hawkins Anymore (ما دیگر در هاوکینز نیستیم) بودیم که این امر را تایید می‌کند.

عنوان قسمت اول سریال چیزهای عجیب و غریب فصل چهارم در توییتی که اتاق نویسندگان این سریال منتشر کردند، مشخص شده است. همان‌طور که در زیر مشاهده می‌کنید، عنوان این قسمت، The Hellfire Club (انجمن آتش جهنم) است.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های نتفلیکس در سال 2021

بهترین سریال های HBO در سال 2021

بازیگران فصل چهارم چیزهای عجیب

همزمان با مشخص شدن تاریخ انتشار فصل چهارم اتفاقات عجیب لیست بازیگران فصل چهارم چیزهای عجیب نیز مشخص شده است. می‌توانیم انتظار دیدن چهره‌های آشنای فصل قبلی را در فصل 4 سریال Stranger Things داشته باشیم.

این شخصیت‌ها شامل داستین با بازی گیتن ماتارازو، الون با بازی میلی بابی براون، لوکاس با بازی کیلب مک لافلین، مکس با بازی سیدی سینک، مایک با بازی فین ولفهارد، استیو با بازی جو کی‌یری، نانسی با بازی ناتالیا دایر، جاناتان با بازی چارلی هیتون، جویس با بازی ویونا رایدر، رابین با بازی مایا هاوک و ویل با بازی نوآ اشنپ هستند.

تاریخ پخش فصل چهارم Stranger Things
تاریخ پخش فصل چهارم Stranger Things

شاهد حضور اریکا با بازی پریا فرگوسن، کارن با بازی کارا بونو و موری با بازی برت گلمن نیز خواهیم بود.

برادران دافر خود مراحل پس از تولید سریال چیزهای عجیب را کنترل کردند و تاکید داشتند که سریال چیزهای عجیب را شبیه فیلم‌های دهه هشتاد بدون افکت و رنگ بندی تدوین کنند و نوع صداگذاری را نیز تا حد زیادی شبیه فیلم های دهه هشتاد میلادی کرده‌اند.

آنها مایل نبوده‌اند که فیلم از خشونت زیادی برخوردار باشد برای همین این فیلم‌ها از جلوه‌های ویژه شبیه به فیلم‌های فانتزی امبلین اینترتینمنت برخوردار است و خلق موجودات در آن سبک صورت گرفته است. جلوه‌های ویژه این سریال توسط کمپانی پارتیشال افکت انجام شده است.

تاریخ پخش فصل چهارم Stranger Things مشخص شده است و تکراتو در این مطلب این موضوع را بررسی کرد. همچنین به بررسی داستان فصل 4 سریالStranger Things پرداخت. بازیگران فصل چهارم چیزهای عجیب نیز اعلام شد که چه کسانی هستند. اکنون تاریخ پخش فصل چهارم Stranger Things تقریبا مشخص است و به زودی می‌توانید به تماشای آن بنشینید.

مطالب بیشتر در تکراتو:

.

نظر شما در مورد تاریخ پخش فصل چهارم Stranger Things چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و سایر کاربران در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر