coinex
otetmarket
propification.com

تیزر رسمی سری جدید شب های مافیا را تماشا کنید

در این نوشتار از تکراتو به شما پیشنهاد می‌دهیم تا تیزر رسمی سری جدید شب های مافیا را تماشا کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا تیزر رسمی سری جدید شب های مافیا را ببینید.

مافیا نوعی مسابقه و سرگرمی دوستانه و خانوادگی است که در آن دو گروه مافیا و شهروند باید با آزمون و خطا یکدیگر را شناسایی کنند تا در نهایت بتوانند مافیا را از شهر بیرون کرده و شهروندان پیروز شوند.

در برنامه «شب های مافیا» محمدرضا علیمردانی بازیگر و مجری کشورمان به عنوان لیدر یا برگزار کننده در بازی حضور دارد و در واقع فرمان بازی در دستان او قرار دارد. در این مسابقه بازیگران زیادی حضور دارند و روند مسابقه بدین شکل است که در هر فصل از 12 بازیگر برای حضور در این مسابقه دعوت به عمل می آید و در نهایت با 2 گروه 12 نفره مردان و یک گروه 12 نفره خانم های هنرمند این مسابقه آغاز می شود.

سری جدید شب های مافیا

سریال شب های مافیا 2 به کارگردانی سعید ابوطالب در سال 1399 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد. در این سریال مهراب قاسم خانی، رضا داوودنژاد، نادر سلیمانی، پژمان بازغی، فرزاد حسنی، سروش جمشیدی، نیما شاهرخ شاهی، محمد نادری، فیروز کریمی، حسین امیدی، حامد همایون، جواد خواجوی، مجید مظفری، سام درخشانی، کامبیز دیرباز، خداداد عزیزی، علیرضا استادی، سپند امیرسلیمانی، رحیم نوروزی، رامبد شکرآبی، شهرام قائدی، محمد معتمدی، ارسلان قاسمی، یوسف تیموری، نسرین مقانلو، آشا محرابی، مائده طهماسبی، سولماز غنی، سارا منجزی، ساغر قناعت، نفیسه روشن، نیکی مظفری، فریبا نادری، حدیث فولادوند، نگار فروزنده و سوگل طهماسبی به هنرمندی پرداخته‌اند.

سری جدید شب های مافیا
سری جدید شب های مافیا, تیزر رسمی سری جدید شب های مافیا, شب های مافیا, شب های مافیا فیلیمو, تیزر سری جدید شب های مافیا,

پخش فصل اول از سری چهارم «شبهای مافیا» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی سعید ابوطالب از ۲۹ اسفند آغاز می‌شود. این رئالیتی‌شو با گردانندگی محمدرضا علیمردانی ساخته شده است و ۱۲ چهره نام‌آشنا در این فصل حضور دارند.

علیرضا خمسه، علی اوجی، منوچهر هادی، ایمان صفا، مهران رجبی، سیامک صفری، رامین راستاد، علی‌رضا اوسیوند، کاوه سماک‌باشی، وحید آقاپور، معین ضد(زندی) و سیدبشیر حسینی شرکت‌کنندگان این فصل هستند. رقابت این ۱۲ چهره از ۲۹ اسفند به‌صورت هفتگی در فیلیمو پخش می‌شود.

تیزر رسمی سری جدید شب های مافیا

بیشتر بخوانید:

 

نظر شما درباره تیزر رسمی سری جدید شب های مافیا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌های تکراتو با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر