coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

روز و ساعت پخش ساخت ایران 3

اگر طرفداران مجموعه‌ی کمدی و جذاب ساخت ایران هستید، برای اطلاع از روز و ساعت پخش ساخت ایران 3 تا پایان این نوشتار همراه ما باشید.

پس از ساخت و پخش دو فصل از سریال ساخت ایران و استقبال خوب بینندگان، این مجموعه برای فصل سوم تمدید شد. در فصل جدید ساخت ایران امین حیایی و مجید صالحی و بسیاری از دیگر بازیگران مطرح نقش‌آفرینی کرده‌اند. برای پاسخ این سوال که ساخت ایران 3 کی میاد ؟ همراه تکراتو باشید.

روز و ساعت پخش ساخت ایران 3

ساخت ایران از اولین مجموعه‌های شبکه نمایش خانگی بود. این سریال که از بهترین سریال های طنز ایرانی به شمار می‌آید، برای فصل سوم تمدید شده است. شاید برای شما جالب باشد بدانید که باز هم کارگردان این سریال تغییر کرده و حالا پس از محمدحسین لطیفی و برزو نیک نژاد، این بار بهمن گودرزی کارگردانی سریال ساخت ایران ۳ را بر عهده داشته باشد.

روز و ساعت پخش ساخت ایران 3

بر اساس اخبار اعلام شده از سوی سازندگان، تاریخ و ساعت پخش فصل سوم ساخت ایران 25 اسفند ماه 1400 ساعت 8 در فیلیمو خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های ایرانی

بهترین سریال های 1400

داستان ساخت ایران 3

در داستان سریال ساخت ایران 3 غلام (امین حیایی) در جنوب ایران غواص است. یک روز بهمن که بدهی سنگینی بالا آورده، از او کمک می‌خواهد. غلام که به بهمن علاقه دارد تصمیم می‌گیرد به او کمک کند. اما حل مشکل بهمن برای غلام دردسرهای زیادی را به دنبال دارد.

اسامی بازیگران ساخت ایران 3

نکته جالب توجه درمورد بازیگران ساخت ایران ۳، حضور عایشه گل جوشکن بازیگر مشهور ترکیه‌ای در این سریال است. او پیش از این در فیلم سینمایی «مطرب» ساخته مصطفی کیایی نقش آفرینی کرده بود. اسامی بازیگران فصل سوم ساخت ایران به شرح زیر است:

روز و ساعت پخش ساخت ایران 3
ساعت پخش فصل سوم ساخت ایران

زنده یاد عزت الله مهرآوران، آناهیتا درگاهی، امین حیایی، مجید صالحی، هومن برق نورد، الهام کردا، امیر نوری، بهرنگ علوی، سپند امیرسلیمانی، غلامرضا نیکخواه، مینا وحید، نادر سلیمانی، سعید امیرسلیمانی، حسین امیدی

بیشتر بخوانید:

ساعت پخش سریال دردسرهای شیرین

پایتخت 7 نوروز 1401 پخش می‌شود ؟

بهمن گودرزی کارگردان ساخت ایران کیست؟

بهمن گودرزی زاده‌ی هفدهم دی ماه سال ۱۳۵۷در تهران، کارگردان و مدیر تولید است. او دانش آموخته‌ی دانشگاه آزاد اسلامی با مدرک کارشناسی ارشد در رشته‌ی کارگردانی‌ است و کار سینمایی خود را با فیلم همسفر مهدی فخیم زاده به عنوان دستیار کارگردان و برنامه‌ریز آغاز کرد.

گودرزی کارگردانی فیلم‌های بسیاری از جمله آتیش بازی، به دنبال خوشبختی، شیش و بش، سرسپرده، دوباره عاشقی و دلواپسی را در کارنامه‌ی هنری خود دارد.

 روز و ساعت پخش ساخت ایران 3

بهمن گودرزی در گفتگو با رسانه‌ها گفت:

سریال ساخت ایران 3 در 24 قسمت تهیه و تولید می‌‌شود. این سریال با توجه به محتوا و کیفیت ساخت قطعا در ارتباط با مخاطب اتفاق خوبی را رقم می‌زند و با توجه به گروه خوب بازیگران و عوامل پشت صحنه پیش بینی یک اثر مخاطب پسند را داریم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص روز و ساعت پخش ساخت ایران 3 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر