;
coinex

ازدواج بهرام رادان و مینا مختاری حقیقت دارد یا دروغ 13 بود؟

خبر ازدواج بهرام رادان و مینا مختاری که اخیرا در اینترنت وایرال شده، آیا این خبر دروغ 13 است؟ در ادامه با تکراتو همراه باشید.

براساس آخرین اخبار حواشی سینما و بازیگران ایرانی، بهرام رادان 44 ساله با انتشار پستی در اینستاگرامش خبر ازدواجش را منتشر کرد. با این حال این خبر در روزی منتشر شده که مصادف با دروغ 13 یا آوریل است با این حال این سوال را در ذهن طرفداران و مخاطبان ایجاد می‌کند که آیا این خبر صحت دارد یا خیر؟

ازدواج بهرام رادان و مینا مختاری حقیقت دارد یا دروغ 13 است؟

بهرام رادان 43 ساله در روز 13 فروردین 1401 خبر ازدواجش را  در پست اینستاگرامش منتشر کرد. با شناختی که از این بازیگر با اخلاق و  بیدون حاشیه داریم این خبر اگرچه در روز 13 بوده و ابتدا فکر کردند که دروغ 13 بوده است اما صحت داشت.

بهرام رادان با خانم مینا مختاری فشن بلاگر و طراح لباس ازدواج کرده است، قبل از آن این دو بایکدیگر رابطه  ودوستی چندین ساله داشتند. در سال 98 بهرام رادان و با مینا مختاری رابطه‌ی عاشقانه‌ای داشت و در بیشتر مسافرت ها نیز کنار هم بودند. خیلی قبل تر از آن نیز عکس هایی از این زوج منتشر می‌شد که نشان از رابطه این دو بود.  با این حال جزئیات زیادی از خبر منتشر نشده است.

در اینجا قابل اشاره است بهرام رادان یکی از سوپر استار های سینمای ایران، بدون هیچ علتی مدت‌هاست ممنوع التصویر شده و حضور در قاب تلویزیون را ندارد. با این جال پس از خبر ازدواجش انتظار می‌رود این محدودیت نیز برطرف شود.

بهرام رادان متولد 8 اردیبهشت 1358 در تهران، لیسانس مدیریت بازرگانی از دانشگاه آزاد مادرش خانه‌دار و پدرش بازنشسته ارتش بوده است. در 21 سالگی وارد بازیگری شد و در سال 1379 در فیلم «شور عشق» در قاب فیلم ظاهر شد. در سال 1382 با فیلم شمعی در باد سیمرغ بهترین بازیگر نقش اول مرد را دریافت کرد و در سال 1385 با بازی در فیلم سنتوری سیمرغ دوم را دریافت کرد و به اوج شهرت رسید.

در ادامه عکس هایی از این دو زوج را خواهیم دید:

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره ازدواج بهرام رادان و مینا مختاری چیست؟ با در قسمت نظرات بنویسید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر