;
coinex

اوپن سی به زودی از NFT های سولانا پشتیبانی می‌‌کند

اوپن سی به زودی از NFT های سولانا پشتیبانی می‌‌کند، بازار توکن غیرقابل تعویض OpenSea از ادغام آتی بلاکچین سولانا (SOL) در پلتفرم خود خبر داده است

Magic Eden در حال حاضر انحصار فضای Solana NFT را در اختیار دارد، اما انتظار داریم که OpenSea پس از این راه‌اندازی، مشتریان خود را به استفاده از پلتفرم خود تشویق کند.

بازار توکن غیرقابل تعویض OpenSea از ادغام آتی بلاکچین سولانا (SOL) در پلتفرم خود خبر داده است، حرکتی که مدت ها در انتظار آن بودیم که به گفته کارشناسان این صنعت و داده‌ها نشان می‌دهند که می‌تواند مزایای متقابلی در هر دو اکوسیستم دارد و همچنین فضای NFT گسترده تر احساسات مثبت برای اکوسیستم خواهد داشت.

NFT های سولانا بهترین راز Web3

سولانا که قرار است در یک تاریخی که هنوز فاش نشده و در آوریل شروع می‌شود، به لیست سه شبکه اتریوم، لایه 2 Polygon و Klaytn ملحق خواهد شد و از طریق یک برگه کشویی در صفحه رتبه‌بندی همه زنجیره ها در صفحه قابل مشاهده خواهد بود.

توییت‌های زیاد و اعلام رسانه‌ها در مورد پتانسیل راه اندازی سولانا اشاره داشتند، OpenSea با خوشحالی از این اعلامیه به عنوان بهترین راز در Web3 یاد کرد. آدام مونتگومری، مدیر این بلاکچین نیز دیدگاه خود را در مورد راه اندازی به اشتراک گذاشت.

اگر مدتی است از من چیزی نشنیده‌اید…به همین دلیل است. تلاش زیادی برای به ساخته شدنش صرف شده، فوق العاده به تیم افتخار می‌کنم

ویدیوی تیزر شانزده ثانیه‌ای آن‌ها با هیاهوی شدیدی روبه‌رو شد، استقبالی که از نظر عددی توسط این توییت تأیید شد و در هجده ساعت پس از انتشار،  615500 بازدید، 8964 بازتوییت و 21700 لایک داشت.

ظهور بازار NFT LooksRare در ژانویه 2022 اولین چالش واقعی رهبری در برابر انحصار چند ساله ای بود که توسط OpenSea در فضای NFT در اختیار داشت. پذیرش یک مدل airdropping، که به سرمایه گذاران باتجربه این فرصت را می داد تا توکن های حاکمیتی Looks را به عنوان مشوقی برای استفاده از این پلتفرم است.

مطالب مرتبط:

داده‌های Dune Analytics نشان می‌دهد که LooksRare از زمان آغاز به کار در 10 ژانویه در مجموع 55,874 کاربر را ثبت کرده است که بیش از 21.3 میلیارد دلار حجم معاملات را تسهیل کرده است. در مقایسه، OpenSea از زمان عرضه رقیب خود 884,052 کاربر جدید ثبت کرده است، با این حال، این حجم معاملات سرمایه گذاران تنها کمی بیش از 12 میلیارد دلار بوده است.

به همین دلیل، LooksRare در حال حاضر با درصد 52.4 درصد در مقایسه با 47.6 درصد OpenSea، نبرد را برای سهم بازار بر اساس حجم معاملات پیش می‌برد.

در مورد اکوسیستم سولانا، داده‌های بازارهای DappRadar نشان می‌دهد که Magic Eden در حال حاضر با حجم معاملات 41.05 میلیون دلاری در 30 روز گذشته پیشتاز است و solanart و Solsea به ترتیب با 4.39 میلیون دلار و 656,830 دلار در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

NFT های سولانا

پس از مشارکت مشترک Magic Eden با شرکت سرگرمی Overtime، جک لو، یکی از بنیانگذاران Magic Eden، در گفتگو با Cointelegraph، نظر خود را بیان کرد که NFT ها به نسل بعدی طرفداران ورزش کاملا تجربه‌ای متفاوت ارائه خواهد داد. متفاوت از نسل هزاره قبلی که منفعلانه با تماشای ورزش از تلویزیون بزرگ شدند.

بیشتر بخوانید:

منبع: cointelegraph

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر