;
coinex

اپیک گیمز از اپلیکیشن RealityScan رونمایی کرد؛ اسکن VR و AR با پتانسیل کسب درآمد

شرکت اپیک گیمز اخیرا از اپلیکیشن RealityScan رونمایی کرد. این اپلیکشن یک برنامه اسکن سه بعدی است که پتانسیل کسب درآمد را برای کاربرانش فراهم می‌کند. در ادامه با تکراتو همراه باشید.

شرکت اپیک گیمز اخیرا به‌خاطر دعواهای حقوقی که با شرکت اپل داشته، بر سرزبان ها افتاد. این شرکت، سازنده بازی پرطرفدار و محبوب فورتنایت است و به‌تازگی، اپلیکیشن RealityScan را با قابلیت کسب درآمد معرفی کرد.

اپلیکیشن RealityScan با قابلیت اسکن VR و AR

توسعه دهندگان فورتنایت اخیرا اپلیکیشنی با نام Reality Scan را معرفی کرده‌اند که توانایی اسکن اشیا موجود در دنیای واقعی را طی مدت زمان کوتاهی دارد و آن را به صورت سه بعدی در دنیای مجازی درمی‌آورد. اپیک گیمز ویدویی کوتاهی را منتشر کرده که شخصی با استفاده از آیفون خود از زوایای مختلفی از یک مبل عکس می‌گیرد که در نهایت تصویر این مبل به صورت سه‌بعدی ذخیره می‌گردد. پس از آن می‌توان تصویر را دستکاری کرد به طور مثال رنگ مبل را تغییر داد.

شرکت Epic اخیرا بیانیه‌‌ای رسمی را منتشر کرده است که در آن درباره Reality Capture می‌گوید. این یک نرم‌افزار فتوگرامتری پیشرفته با قابلیت‌های بسیار بالا است که می‌تواند اشیا را با اسکن لیزری باسازی کند. برنامه Reality Caputure در نسخه محدود و بتا است. آنچه که مردم از این نرم‌افزار دوست خواهند داشت امکان اسکن سه‌بعدی سریع اشیا در مدت زمانی کوتاه است.

فرایند کار به این صورت است که پس از برداشت تصویر از زوایای مختلف یک اشیا بوسیله تلفن، فورا یک مدل واقعی ایجاد می‌شود و پس از آن تصاویر ایجاد شده در Sketchfab آپلود می‌شوند. مورد دوم پلتفرمی است که اشیا سه بعدی واقعیت افزوده را مدیریت می‌کند و به شما امکان انتشار و اشتراک گذاری و فروش محتوای 3D ،AR و VR را می‌دهد.

اپلیکیشن RealityScan

 

اپیک دسترسی بتا و محدودی را برای 10.000 کاربر ios از طریق Test Flight باز گذاشته است. اواخر بهار نسخه Early Access برنامه Reality Scan برای کاربران ios منتشر می‌شود. این دسترسی در اواخر امسال برای کاربران اندرویدی نیز عرضه می‌شود. پس از آن به طور گسترده در دسترس عموم قرار می‌گیرد.

مایکل یانکوسک یکی از موسسان Capturing Reality می‌گوید که ما برای در دسترس قرار دادن اسکن سه بعدی  اپلیکیشن RealityScan در اولین قدم این سفر هستیم. ما معتقدیم این ابزار برای افراد مختلف با هر مهارتی کارآمد خواهد بود و باعث کاهش شکاف بین مبتدیان و حرفه‌ای‌ها می‌شود و با نزدیک شدن به انتشار کامل، ویژگی‌های جدیدی نیز در آن منظور خواهد شد.

به نقل از PhoneArena تصاویر اسکن شده به وسیله این نرم‌افزار را می‌توان به عنوان آیتم‌های اسکن شده، بوسیله موتور Unreal Engine Epic به دنیای بازی‌های ویدئویی اضافه کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره اپلیکیشن RealityScan و کاربرد‌های بی‌نظیرش در اسکن اشیا چیست؟ در قسمت نظرات بنویسید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر