;
coinex

یارانه رمضان تا قبل از عید فطر واریز می‌شود، اما بیشتر از قبل!

پرداخت یارانه رمضان این بار با مبلغ بیشتری انجام خواهد شد. بنابر اطلاعات منتشر شده، این یارانه به احتمال زیاد در هفته آینده به حساب مشمولان واریز خواهد شد. به نظر شما مبلغ این یارانه چقدر است؟

طبق تازه‌ترین خبرها، یارانه ماه رمضان به مرحله صدور مجوز و ابلاغ سازمان برنامه و بودجه راه یافته است. مبلغ این یارانه برای هر نفر، 150 هزار تومان تایید شد. جامعه هدف این یارانه مناسبتی، افرادی هستند که به مناسب 22 بهمن و عید، یارانه دریافت کرده‌اند. با این خبر همراه ما باشید تا جزئیات آن را بررسی کنیم.

یارانه رمضان 1401

دولت رئیسی قرار است سومین یارانه مناسبتی را به حساب سرپرستان خانوار واریز کند. یارانه ماه رمضان 1400 در روز دوم ماه، پرداخت شده بود اما یارانه ماه رمضان 1401 با کمی تاخیر مواجه شده است. هنوز زمان دقیق پرداخت این یارانه مشخص نیست؛ ولی به احتمال زیاد قبل از هفته سوم رمضان انجام خواهد شد. در واقع این مبلغ قبل از عید فطر به دست جامعه هدف خود خواهد رسید. مبلغ این یارانه 150000 تومان است؛ به این معنی که یک خانواده 4 نفره، مبلغ 600000 تومان دریافت خواهد کرد.

یارانه رمضان 1401

بنابر بیانیه سازمان هدفمندی یارانه‌ها، یارانه ماه رمضان بر اساس اطلاعات به روز و اعلام شده توسط تعاون کار و رفاه اجتماعی، محاسبه شده است.

یارانه ماه رمضان که اکنون در مرحله صدور مجوز و ابلاغ قرار دارد، جامعه هدف خاصی را پوشش خواهد داد. به احتمال زیاد این یارانه به کسانی پرداخت می‌شود که دو یارانه قبلی (یارانه 22 بهمن و عید) را دریافت کرده باشند.

یارانه 22 بهمن، مشمول 34 میلیون نفر شده بود، در حالی که یارانه عید را فقط 12 میلیون نفر از افراد تحت پوشش کمیته امداد، بهزیستی و افرادی که مشمول سهام عدالت نشده بودند، دریافت کردند. به احتمال زیاد به دلیل بالا بودن مبلغ یارانه ماه رمضان، جامعه هدف همان نفراتی باشد که یارانه عید را دریافت کرده بودند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد پرداخت یارانه رمضان چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    چقدر دروغ تحویل خلق الله میدین یه حرف راست از دهنتون در نمیاد یه هفته دارید میگید یارانه رمضان از راه رسید پس چیشد یه جواب درست درمون بدید دیگه خوشتون میاد خودتونو سر کار بذارن مثلاً ماه رمضان هست عین نقل و نبات دروغ میگید

    پاسخ