;
coinex

کیف پول متامسک بر روی دو قابلیت Snaps و Flask کار می‌کند

کیف پول متامسک ویژگی جدیدی به نام اسپنز را ارائه داد که هم‌اکنون می‌تواند از سایر شبکه‌ها، مانند شبکه بیت کوین نیز پشتیبانی کند. با کمک ویژگی جدید، امکانات این کیف پول در حد قابل توجهی افزایش می‌یابد.

کیف پول متامسک تا امروز تمام توجه خود را به بلاکچین اتریوم معطوف کرده بود، در حالی که از امروز پشتیبانی از سایر شبکه‌ها و ارائه خدمات به روزتر را نیز در برگرفته است. ویژگی جدید اسنپز به پشتیبانی از شبکه‌ بیت کوین می‌پردازد. متامسک به انتشار ویدئویی در حساب توییتر خود پرداخته که در این ویدئو مراحل و چگونگی به کار بستن اسپینز را نشان داده است. با این خبر همراه ما باشید.

ویژگی جدید کیف پول متامسک

سیستم اسپینز این امکان را برای کاربران فراهم می‌کند تا با امنیت کامل قابلیت‌ها و امکانات کیف پول متامسک که قبلا مبتنی بر اتریوم بود را، گسترش دهد. متامسک در رابطه با این موضوع گفته است:

اسنپز در محیطی ایزوله اجرا می‌شود که در آن مجموعه محدودی از قابلیت‌ها در دسترس هستند که توسط کاربر و هنگام نصب اسنپز اجازه دسترسی به آن‌ها صادر می‌شود. اسنپز نیز مانند RPC API متامسک، که ارتباط با بلاکچین اتریوم از طریق آن برقرار می‌شود، با استفاده از JSON-RPC با متامسک تعامل می‌کند.

کیف پول متامسک

از جمله ویژگی‌های اصلی اسپینز پشتیبانی از بلاکچین‌های مختلف و اضافه کردن APIهای جدید به کیف پول متامسک است. هم‌چنین با استفاده از APIهای داخلی، امکان تغییر و اصلاح عملکرد وجود دارد و در نهایت تجربه‌های کاربری وب3 برای کاربران ایجاد می‌شود.

با توجه به اعلام این کیف پول مرورگر کرومیوم یا فایرفاکس پیش نیاز اصلی خواهد بود. افزونه فلسک به عنوان افزونه‌ای جداگانه معرفی شده که با استفاده از آن، امکان دسترسی به APIهای دیگری با هدف کنترل توسعه‌دهنده فراهم شده است.

با توجه به گفته متامسک، بازخورد و پیشنهادات کاربران به هنگام استفاده در مورد افزونه فلسک به عنوان سکوی اصلی در نظر گرفته می‌شود.

طبق اظهارات متامسک اسپینز اولین ویژگی برای عرضه در فلسک خواهد بود.

کیف پول متامسک

علاوه بر موارد ذکر شده در فوق، از این پس کیف پول متامسک با نام متامسک سازمانی عرضه خواهد شد، زیرا متامسک قصد گسترش دامنه محصولات خود، با تعدادی از ارائه‌کنندگان متمایز و افضل خدمات حضانتی رمزارزها را دارد. ارائه‌دهندگان متمایز شامل: هکس تراست، پارافین، گنوسیس سیف، جی‌کی8 است و متامسک سازمانی در سال جاری بخشی از طرح گسترش این سکو خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد ویژگی جدید کیف پول متامسک چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر