;
coinex

مردان هم می‌توانند باردار شوند؛ تدریس مامایی مردان در دانشگاه!

به دانشجویان مامایی دانشگاهی در اسکاتلند آموزش داده می‌شود که چگونه از فردی با آلت جنسی مردانه، در هنگام زایمان مراقبت کنند!

دستورالعمل آموزشی دانشگاه ادینبورگ نپیر، بخشی از یک دوره آنلاین است که روش استفاده صحیح از سوند را برای افرادی که در حال زایمان هستند، آموزش می‌دهد.

همانطور که می‌دانید، سوند برای تخلیه مثانه کاربرد دارد و گاهی اوقات برای خانم‌هایی که در حال زایمان هستند نیز استفاده می‌شود.

بارداری مردان و نحوه مراقبت از آنها

در بخشی از این آموزش آنلاین گفته شده که در اکثر مواقع، فردی که زایمان می‌کند دارای اندام تناسلی زنانه است؛ اما ممکن است افرادی که عمل تغییر جنسیت انجام داده و هنوز بخشی از اندام تناسلی مردانه را دارند نیز به مراقبت‌های زایمان احتیاج داشته باشند.

مردان هم می‌توانند باردار شوند؛ تدریس مامایی مردان در دانشگاه!

به گزارش خبرگزاری تایمز لندن، تعدادی از دانشجوها از محتوای این کلاس آموزشی آزرده شدند؛ اما می‌ترسیدند مخالفت خود را ابراز کنند.

محتوای این کلاس آموزشی در وب‌سایت فمینیستی Reduxx منتشر شده و دستور‌العمل استفاده از سوند برای اندام تناسلی مردانه، با جزییات در آن ذکر شده است.

دانشگاه نپیر در بیانیه‌ای به خبرگزاری Scottish Sun اعلام کرد «به حمایت از استانداردهای حرفه‌ای شورای پرستاران و مامایی اسکاتلند متعهد است» و در عین حال، این حمایت شامل تمامی افراد، با تمامی گرایش‌های جنسی می‌شود.

این دانشگاه در ادامه بیانیه خود تاکید کرد که محتوای آموزشی این کلاس در صورت نیاز، به‌روزرسانی خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد تدریس مامایی مردان در دانشگاه چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: washingtonexaminer

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر