;
coinex

بازی Psychonauts 2 پرفروش ترین عنوان تاریخ دابل‌فاین لقب گرفت

بازی Psychonauts 2 که یکی از جذاب‌ترین عناوین سال پیش بود، به پرفروش ترین عنوان تاریخ استودیو دابل فاین پروداکشنز تبدیل شد. برای اطلاع از جزییات این خبر با تکراتو همراه شوید.

«ممنون که به من اعتماد کردید تا دنیای Psychonauts 2 را زنده کنم. بازی Psychonauts 2 اکنون پرفروش‌ترین بازی Double Fine است.» این جملات همه به گفته کارگردان هنری بازی، خانم Lisette Titre-Montgomery است که در توییت اخیر خود ادعا کرد که رهبری او منجر به تجربه پرفروش ترین بازی با بالاترین امتیاز تا به امروز شده است. او گفت:

روز دروغ آوریل آخرین روز من در استودیو Double Fine بود. من در طول چهار سال گذشته تجربیات زیادی کسب کردم. من به‌عنوان یک کارگردان هنری شناخت بهتری نسبت به خودم پیدا کردم و  به دید هنری تازه‌ای رسیدم و فهمیدم که خلاقیت داشتن در پرورش ایده بسیار حائز اهمیت است. از شما متشکرم که به من اعتماد کردید تا دنیای بازی Psychonauts 2 را خلق کنم. رهبری من این بازی را به پرفروش‌ترین محصول تاریخ استودیو Double Fine و بالاترین امتیاز کسب کرده توسط منتقدین تبدیل کرد.

بازی Psychonauts 2 پرفروش‌ترین عنوان استودیو Double Fine

اگرچه Titre-Montgomery از فاش کردن ارقام دقیق فروش این عنوان خودداری کرد، اما اگر ادعای او درست باشد، این بدان معناست که Psychonauts 2 حداقل 1.7 میلیون نسخه فروخته است. این تعداد دقیقا همان چیزی است که بازی اصلی فروخته بود. همچنین مشخص نیست که آیا این تعداد فروش شامل گیمرهایی می‌شود که بازی Psychonauts 2 را به عنوان بخشی از سرویس اشتراکی Xbox Game Pass مایکروسافت تجربه کرده‌اند یا خیر.

در ادامه تیم شفر، رئیس استودیو Double Fine تایید کرده است که پروژه بعدی این استودیو، Psychonauts 3 نیست، بلکه عنوانی کاملا جدید خواهد بود. شفر پس از افشای این موضوع که بازی Psychonauts 2 اولین دنباله واقعی برای یک داستان بزرگ بود که استودیو انجام داده بود، گفت:

فکر می‌کنم این اتفاق باعث می‌شود که بخواهم کارهای جدید و تازه‌ای برای فاز بعدی انجام دهم. من در حال حاضر به ایده‌های جدیدی در ذهنم فکر می‌کنم و سعی در پرورش آن‌ها دارم.

بازی Psychonauts 2 پرفروش ترین عنوان تاریخ دابل‌فاین لقب گرفت

اما این موضوع را هم فراموش نکنید که تیم شفر خودش گفته است که: هرگز نگو هرگز به Psychonauts 3.

بازی Psychonauts 2 در سال 2021 برای کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس و اس، ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، پی‌سی، مک و لینوکس منتشر شد. همین‌طور در روز اول انتشار به سرویس اشتراکی مایکروسافت Xbox Game Pass راه پیدا کرد که اگر اشتراک این سرویس را داشته باشید، می‌توانید به‌راحتی این بازی را دانلود کرده و از آن لذت ببرید.

داستان بازی Psychonauts 2 از قسمت واقعیت مجازی Psychonauts شروع می‌شود و دنباله نسخه اول است. دکتر لوباتو (Dr. Caligosto Loboto) در جریان مراسمی که در حال برگزاری است، به‌عنوان کارمند برگزیده سال انتخاب می‌شود. با این اتفاق افرادی از سایکونات‌ها فرصت آن‌را پیدا خواهند کرد تا با وارد شدن به ذهن Loboto بفهمند که چه کسی او را ترغیب کرد تا ایده دزدیده شدن ترومن (Truman Zanotto) را پیاده سازی کند. در ادامه پای یکی از قدیمی‌ترین دشمنان سایکونات‌ها که به ظاهر بیست سال بود که از مرگ آن می‌گذشت، به این عنوان باز می‌شود. جادوگر بد ذاتی به‌نام Maligula که با ورود او به داستان بازی Psychonauts 2 اتفاقات مخوفی در داستان بازی رخ می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

آیا از دنباله بازی Psychonauts که توسط استودیو Double Fine ساخته شد، لذت بردید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: gamesradar

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر