;
coinex

سریال حکم رشد جایگزین نجلا 2 در شبکه سه می‌شود [+تیزر سریال]

بالاخره یکی از سریال‌های پر حاشیه، با نام «حکم رشد» بر روی آنتن خواهد رفت. سریال حکم رشد جایگزین نجلا 2 در شبکه سه پخش خواهد شد. این سریال بعد از به پایان رسیدن «نجلا 2»، بر روی آنتن شبکه سه می‌رود.

سریال «نجلا 2» با شروع نوروز از شبکه 3 پخش شد و با فرارسیدن ماه رمضان، پخش سریال همچنان ادامه داشت. همزمان با عید سعید فطر، این سریال هم به اتمام خواهد رسید. اکنون شبکه سه تصمیم دارد، وقفه‌ای چند روزه بعد از اتمام سریال «نجلا2» ایجاد کند و از شنبه 17 اردیبهشت، سریال «حکم رشد» را پخش کند.

سریال حکم رشد جایگزین نجلا 2 در شبکه سه

سریال حکم رشد در ابتدا به کارگردانی نعمت اله شروع شد اما پس از مدتی، مدیر وقت گروه فیلم و سریال شبکه سه، از روند و ادامه کار اظهار نارضایتی کرد. نعمت اله که برای این کار انتخاب شده بود، کنار گذاشته شد. همین عمل موجب وقفه در روند کار شد و سریال نیمه تمام باقی ماند. پس از مدتی مدیر گروه، «حسن لفافیان» را برای کارگردانی این سریال انتخاب کرد و هم‌چنین علاوه بر عوض کردن کارگردان در نیمه راه، به تعویض بازیگران تصویربرداری هم پرداخت و به این ترتیب ادامه این سریال از سر گرفته شد.

سریال حکم رشد در شبکه سه

به این ترتیب «حسن لفافیان» جایگزین «نعمت اله» برای کارگردانی شد و از طرفی هم محمد رضا علیمردانی و پولاد کیمیایی از کار کناره‌گیری کردند و این سریال با افراد و شیوه جدید بر روی آنتن رفت.

البته باید اظهار کرد که هنوز هم متن این سریال به سعید نعمت اله تعلق دارد و کارگردان فعلی، همان متن را ادامه می‌دهد. در این سریال بازیگرانی مثل ثریا قاسمی (توران)، مه لقا باقری (محبوبه)، مجتبی فلاح (ذبیح)، شهین تسلیمی (عالیه)، علیرضا مهران (نوید)، حمید ابراهیمی (افشین کافر) و مهرداد ضیائی در نقش (دکتر پویا) ایفای نقش کرده‌اند.

سریال «حکم رشد» به تهیه کنندگی مهدی فرجی است و این سریال از 17 اردیبهشت هر شب ساعت 20:45، (به جز جمعه‌ها) از شبکه سه پخش خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد سریال حکم رشد جایگزین نجلا 2 در شبکه سه چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    کلی از بودجه کشورو همینا میگیرن هیشکیم نگاهشون نمیکنه

    پاسخ