;
coinex

مراحل ساخت بازی ترسناک The Quarry به پایان رسید [+ تاریخ عرضه]

مراحل ساخت بازی ترسناک The Quarry توسط استودیو Supermassive Games قبل از عرضه در ماه ژوئن به پایان رسید یا به اصطلاح گلد شد. برای اطلاع از جزییات این خبر با تکراتو همراه شوید.

اوایل سال جاری بود که توسعه دهنده بازی ترسناک The Quarry یعنی Supermassive Games، جانشین معنوی بازی Until Dawn را معرفی کرد. حال کمتر از شش هفته مانده به انتشار این عنوان، چند روز پیش ویدیوی کوتاهی در حساب رسمی توییتر این استودیو فاش شد که شامل دو شخصیت از کاراکترهای بازی The Quarry در مقابل یک شومینه است که عبارت “Gone Gold” در بالای آن به‌نمایش در می‌آید.

پس از انتشار این ویدیو طرفداران به سمت این پست توییتر هجوم آوردند و بسیاری از آن‌ها هیجان زده بودند که بازی قرار است به موقع منتشر شود. حتی برخی از آن‌ها اظهار داشتند که این عنوان یکی از موردانتظارترین بازی‌های آن‌ها در سال 2022 بوده است، مخصوصا با موفقیتی که Until Dawn داشته است. Supermassive از بسیاری از طرفدارانی که برای بازی ترسناک The Quarry هیجان زده هستند، تشکر کرد و امیدوار بود که این بازی در تابستان امسال انتظارات آن‌ها را برآورده کند.

داستان بازی ترسناک The Quarry

بازی ترسناک The Quarry یک عنوان تعاملی ترسناک سینمایی همانند بازی‌های دیگر این استودیو است. داستان بازی مربوط به 9 جوان می‌شود که در منطقه‌ای دور از شهر به‌نام Hackett’s Quarry در حال خوش گذرانی و برگزاری روز پایانی یک اردوی تابستانی هستند و پس از گذشت مدتی، متوجه رفتارهای نا متعارف و عجیب و غریب ساکنان آن‌جا می‌شوند. آن‌ها باید یک شب را در Hackett’s Quarry سپری کرده و بتوانند زنده بمانند. مانند برخی از پروژه‌های دیگر Supermassive، بازیگران The Quarry پر از ستارگان برجسته هالیوودی مانند دیوید آرکت (David Arquette)، برندا سانگ (Brenda Song)، جاستیس اسمیت (Justice Smith) و آریل وینتر (Ariel Winter) هستند که در زمینه‌های مختلفی مانند بازیگری و صداپیشگی فعالیت می‌کنند.

مراحل ساخت بازی ترسناک The Quarry به پایان رسید

بسیاری از طرفداران منتظر این هستند که ببینند The Quarry چگونه قرار است دنباله Until Dawn باشد و از این بابت بسیار هیجان زده هستند. یکی از دلایل مهمی که می‌تواند باعث شود بازی ترسناک The Quarry فروش خوبی را تجربه کند، تعاملی بودن آن است. جایی که زندگی شخصیت‌‌های بازی در دستان بازیکن قرار دارد و او می‌تواند با تصمیمات زیادی که در طول گیم‌پلی می‌گیرد، باعث زنده ماندن یا مرگ شخصیتی در روایت داستانی این عنوان شود. طرفداران این بازی برای تجربه آن قرار نیست زمان زیادی را سپری کنند، به این دلیل که این عنوان به گفته سازندگان آن گلد شده است. این بازی نیز ممکن است همانند دیگر عناوینی که امروزه عرضه می‌شوند دارای پچ آپدیت روز اول باشد تا باگ‌ها یا مشکلات احتمالی که ممکن است برای آن رخ دهد را برطرف نماید.

یکی از نکات بسیار مهم و ارزشمند این بازی وجود 186 پایان مختلف برای آن است. ساخت چنین اثری با این تعداد پایان، کار بسیار سخت و دشواری است و به تمامی عواملی که در توسعه این بازی سهیم بوده‌اند، فشار بسیار زیادی را وارد کرده است. در نتیجه امیدواریم بازی ترسناک The Quarry به موفقیتی که Until Dawn رسید نیز دست پیدا کند. این عنوان قرار است در تاریخ 20 خرداد 1401 (10 ژوئن) برای کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس و اس، ایکس باکس وان، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4 و پی‌سی منتشر شود.

بیشتر بخوانید:

آیا از بازی‌های تعاملی که شما را درگیر داستان به‌شدت گیرا و هیجان انگیز خود می‌کند، خوشتان می‌آید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: gamerant

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر