;
coinex

تاریخ جدید فروش دیگنیتی و فیدلیتی بهمن موتور اعلام شد

طبق اخبار به دست رسیده تاریخ جدید فروش دیگنیتی و فیدلیتی بهمن موتور اعلام شده است. برای اطلاع از جزئیات ببشتر با تکراتو همراه باشید.

همانطور که می‌دانید شرکت بهمن موتور شرکت خودروسازی ایرانی است که در زمینه تولید خودروهای سواری و تجاری، موتورسیکلت، انرژی و سرمایه‌گذاری مالی فعالیت می‌کند.

این شرکت در سال 1331 با نام ایران خلیج کو در زمینه‌ی ترابری دریایی فعالیت خود را آغاز کرد. در چند ماه گذشته این شرکت شرایط فروش نقدی را برای طرفداران خود فراهم کرده است، حال گویا تاریخ جدید فروش دیگنیتی و فیدلیتی بهمن موتور اعلام شده است. برای اطلاع از جزئیات تاریخ فروش با تکراتو همراه باشید.

تاریخ جدید فروش دیگنیتی و فیدلیتی بهمن موتور

شرکت بهمن موتور ضمن تبریک عید سعید فطر در اطلاعیه‌ای اعلام کرد برنامه فروش روز چهارشنبه 14 اردیبهشت خودروهای دیگنیتی پرایم و فیدلیتی پرایم به دلیل مصادف شدن با تعطیلات عید سعید فطر لغو و زمان فروش متعاقبا اعلام خواهد شد.

همانطور که گفتیم خودروهای دیگنیتی پرایم و فیدلیتی پرایم روز چهارشنبه چهاردهم اردیبهشت ماه سال جاری به صورت آنلاین به فروش می‌رسند. شرکت بهمن موتور شرایط فروش خود را برای دو خودروی SUV دیگنیتی پرایم و فیدلیتی پرایم در سال ۱۴۰۱ اعلام کرد:

تاریخ جدید فروش دیگنیتی و فیدلیتی بهمن موتور
تاریخ جدید فروش دیگنیتی و فیدلیتی بهمن موتور اعلام شد

بر اساس اعلام بهمن موتور، فروش نقدی اعتباری دیگنیتی پرایم و فیدلیتی پرایم ۵ و ۷ نفره از ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه ۱۴ اردیبهشت برای مشتریان به صورت آنلاین از طریق پرتال  https://bahman.iranecar.com انجام خواهد شد.

همچنین باید گفت: این فروش تا ساعت ۱۶ همان روز یا تکمیل ظرفیت ادامه دارد. بهمن موتور به منظور عرضه خودرو به مصرف کننده واقعی، رهن سند خودرو به مدت یک سال را در دستور کار قرار داده است.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص فروش دیگنیتی و فیدلیتی بهمن موتور چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر