;
coinex

بهترین فیلم های رزمی جهان [25 فیلم برتر]

بهترین فیلم های رزمی جهان در ادامه معرفی شده‌اند. اگر مایل هستید با بهترین فیلم های رزمی دنیا آشنا شوید این مطلب را از دست ندهید.

فیلم‌های رزمی گونه‌ای بسیار سرگرم‌کننده و جذاب از آثار ژانر اکشن را تشکیل می‌دهند. فیلم‌های ژانر رزمی در دنیا بسیار پرطرفدار هستند و از قدیم توجه ویژه‌ای به این فیلم‌ها شده است.

وقتی حرف از فیلم‎‌های رزمی به میان می‌آید محصولات آسیایی حرف اول و آخر را می‌زنند. تعداد پرشماری از این آثار به شکل سالانه در کشورهای آسیایی تولید می‌شوند که در بین آن‌ها فیلم‌های رزمی هنگ کنگی از سایرین شناخته‌شده‌تر هستند.

البته کشورهایی چون تایلند، اندونزی و تعداد دیگری از کشورهای جنوب شرق آسیا هم در این حوزه فعالند و فیلم‌های باکیفیتی را روانه بازار کرده‌اند.

برای آشنایی با بهترین فیلم رزمی جهان این مطلب را از دست ندهید زیرا بهترین فیلم های رزمی جهان را معرفی کرده است.

بهترین فیلم های رزمی جهان

فیلم‌های رزمی، یکی از محبوب‌ترین عناوین سینمایی هستند که طرفداران نسبتا زیادی را به خود اختصاص داده‌اند. لازم به ذکر است که با گذر زمان و اضافه شدن تکنولوژی‌های مدرن به سینما، ژانر رزمی نیز دستخوش تغییرات چشمگیری شد.

با ما در ادامه همراه باشید تا بهترین فیلم های رزمی دنیا را به شما معرفی کنیم. شما می‌توانید تمامی فیلم‌های معرفی شده را تماشا کنید و از دیدن آنها لذت ببرید.

جو جیتسو (Jiu Jitsu)

بهترین فیلم های رزمی جهان

  • کارگردان: دیمیتری لوگیتسو
  • محصول: 2020

جو جیتسو، فیلمی در ژانر اکشن فانتزی و رزمی و محصول سال 2020 سینمای آمریکاست. از بازیگران مطرح این فیلم که بهترین فیلم رزمی جهان است، می‌توان به نیکلاس کیج اشاره کرد.

داستان فیلم جو جیتسو حول محور مبارزه جو جیتسو کاران با بیگانه‌ها می‌گردد. هر 6 سال، جو جیتسو کاران باستانی به نیروهای ویژه‌ای می‌پیوندند که با بیگانه مبارزه می‌کنند و کره زمین را از خطر تهاجم آن حفظ می‌کنند اما زمانی که یک مبارز مشهور شکست می‌خورد، سرنوشت کره زمین و ساکنان آن بین هستی و نیستی معلق می‌ماند.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های پل نیومن (Paul Newman) [14 عنوان برتر]

بهترین فیلم های یوری بویکا (اسکات ادکینز) [22 فیلم اکشن برتر]

اونگ‌باک (Ong-Bak)

بهترین فیلم های رزمی جهان

  • کارگردان: Tony Jaa, Panna Rittikrai
  • محصول: 2003

این فیلم که از بهترین فیلم های رزمی جهان است، مهارت‌‌های انکارنشدنی توئی جائه استاد هنرهای رزمی تایلندی را که بسیار شگفت‌‌انگیز هستند، به تصویر می‌کشد. اگر صحنه‌های اکشن آن این‌قدر فک‌انداز نبودند به‌راحتی یک فیلم فراموش‌شدنی حساب می‌شد ولی حالا یک اثر ماندگار در فهرست بهترین فیلم های رزمی است.

جائه در تلاش برای بازگرداندن سر یک مجسمه دزدی با خلافکاران زیرزمینی تایلندی درگیر می‌شود و مجموعه‌ای از حرکات رزمی و ابتکارات نمایشی را با اکشن همراه با خشم نشان می‌دهد که بیشتر از حدی است که هر انسانی واقعا باید از یک فیلم بخواهد.

کونگ فوی مرگبار (Kung Fu Killer)

بهترین فیلم های رزمی جهان

  • کارگردان: تدی چن
  • محصول: 2015

در این فیلم یک استاد هنرهای رزمی و معلمی برای دفاع شخصی نیروهای پلیس به خاطر جرمی که برای دفاع از خودش مرتکب شده روانه زندان می‌شود. سه سال بعد فردی نامعلوم شروع به کشتن استادان رزمی آشنای وی می‌کند و داستان فلیم بسیار جذاب می‌شود.

بویکا : شکست ناپذیر (Boyka : Undisputed)

بهترین فیلم های رزمی جهان

  • کارگردان: تودور چاپکانوف
  • محصول: 2017

یوری بویکا در مسابقه‌ای ناخواسته موجب مرگ حریفش می‌شود، او برای تسکین همسر حریفی که باعث مرگش شد به روسیه سفر می‌کند اما متوجه می‌شود که او توسط فردی به دلیل پولی که طلب دارد مورد آزار و اذیت قرار می‌گیرد و وی تصمیم می‌گیرد برای آزادسازی آن زن سه مسابقه در رینگ انجام دهد.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های پل نیومن (Paul Newman) [14 عنوان برتر]

بهترین فیلم های انگیزشی که زندگی را تغییر می‌دهند [22 فیلم برتر]

ما افسانه هستیم (We Are Legends)

بهترین فیلم های رزمی جهان

  • کارگردان: چن یوهانگ
  • محصول: 2019

در این فیلم که از بهترین فیلم های رزمی جهان است، دو برادر یتیم به نام‌های جک و بانی در باشگاه هنرهای رزمی بزرگ می‌شوند. جک مخارج تحصیل بانی را پرداخت می‌کند اما بعد از اینکه بانی به خاطر مبارزات غیررسمی دستگیر و از مدرسه اخراج می شود با او قطع ارتباط می‌کند.

بعد از آن بانی ویدئوهای مبارزات خود که در آن خیلی سریع حریفان خود را شکست می‌دهد در اینترنت منتشر می کند و به سرعت پادشاه مبارزات خیابانی لقب می‌گیرد. اما …

تهدید سه گانه (Triple Threat)

  • کارگردان: جسی وی جانسون
  • محصول: 2018

این فیلم رزمی جذاب بهترین فیلم رزمی جهان بوده که جسی وی جانسون کارگردانی آن را برعهده داشته است. این فیلم محصول مشترک چین و امریکا و در ژانر هنرهای رزمی و اکشن است.

در آن ستارگان رزمی همچون ایکواویس، تونی جا، تیگر چن همزمان به ایفای نقش پرداخته‌اند. حضور همزمان این سه ستاره رزمی در این فیلم خود از نکات برجسته مورد توجه آن در مقایسه با دیگر فیلم‌هاست.

اژدها وارد می‌شود (Enter the Dragon)

  • محصول: ۱۹۷۳
  • کارگردان: رابرت کلوز

بروس لی در این فیلم هم قهرمان یکه‌تازی است که با همه خلاف‌کاران و آدم‌بدها می‌جنگد و با هنرهای رزمی‌اش مبارزه را پیش می‌برد. او در جریان مبارزه با باند مخوف مواد مخدر، قاتلان خواهرش را هم شناسایی می‌کند. از اینجا به‌بعد ماجرا، شاهد نبردهای رزمی متعددی هستیم که در نهایت هیجان و جذابیت به نمایش درمی‌آیند. «اژدها وارد می‌شود» از پرفروش‌ترین و بهترین فیلم های رزمی جهان است.

ببر خیزان، اژدهای پنهان (Crouching Tiger, Hidden Dragon)

  • محصول: ۲۰۰۰
  • کارگردان: انگ لی

«ببر خیزان، اژدهای پنهان» که در فهرست بهترین فیلم های رزمی جهان جایگاه بالایی دارد، تعداد زیادی جایزه برده است؛ از جمله جوایز اسکار و بفتا. در تمام جهان هم طرف‌دار دارد. این فیلم پر از صحنه‌های جذاب مبارزه و طبیعت سرسبز و دیدنی است.

به سرقت‌رفتن شمشیر جنگجویی معروف، ماجراهای فیلم را رقم می‌زند و دو تن از شخصیت‌های اصلی فیلم بانوان جنگجویی هستند که به جذابیت اثر اضافه کرده‌اند.

انتقام جو (Revenger)

  • کارگردان:
  • محصول: 2018

در این فیلم که از بهترین فیلم های رزمی جهان است، بروس خان هنرمند رزمی کار به عنوان بازیگر نقش اول حضور دارد. وی قبلا در چندین فیلم سینمایی هنگ کنگ به طور جزئی ایفای نقش کرده بود و حال در این فیلم جز نقش اول فیلم به شمار می رود و به نوعی استعداد های بازیگری او در این فیلم به تصویر کشیده شده است. در عین حال در این فیلم دوربین به خوبی همه چیز را به تصویر کشیده و وقفه سریع بین سکانس‌ها وجود دارد که بیننده را خسته نخواهد کرد.

استاد بزرگ (The Grandmaster)

بهترین فیلم های رزمی جهان

  • کارگردان: وونگ کار وای
  • محصول: 2013

بهترین فیلم رزمی جهان که می‌توان نام برد، استاد بزرگ است. این فیلم داستان زندگی استاد بزرگ وینگ چون، ملقب به ایپ من است.

فیلم استاد بزرگ ماجراهای مبارزه‌های ایپ من با دیگر استادان کونگ فو را دنبال می‌کند. تونی لیونگ نقش این مرد افسانه‌ای را به خوبی بازی می‌کند. صحنه‌های درگیری این فیلم بیشتر از این‌که نفس‌گیر باشد، زیبا و چشم‌نواز است.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های علمی تخیلی 2022

بهترین فیلم و سریال های زامبی 2022 [20 عنوان جدید برتر]

سی و ششمین تالار شائولین (The 36th Chamber of Shaolin)

  • کارگردان: لیو چیا لیانگ
  • محصول: 1978

سان ته با بازی چیا هوی لیو که فقط یک دانش آموز است، به چشم شاهد کشتار خانواده، دوستان و معلمش می‌شود. سان ته به معبد شائولین می‌رود و در آن‌جا باید مراحل مختلفی از کونگ فو را آموزش ببیند. این مراحل به 35 تالار شائولین معروف هستند که هر تالار توسط یک استاد هدایت می‌شود.

طی مدتی مشخص می‌شود که سان ته بهترین رزمی‌کار معبد است و استعداد درخشانی دارد. او حالا می‌خواهد تالار سی و ششم را خودش برای آموزش افرادی که مورد اذیت و آزار و ظلم قرار گرفته‌اند طراحی کند. این فیلم از بهترین فیلم های رزمی جهان است.

شمشیر زن یک دست (One-Armed Swordsman)

  • کارگردان: چانگ چه
  • محصول: 1967

فنگ چنگ که مستخدم مدرسه شمشیر طلایی است جانش را در حمله‌ای که به مدرسه شده برای یکی از استادان کونگ‌فو فدا می‌کند. همان استاد بعد از این اتفاق، پسر چنگ (فنگ کنگ) را به شاگردی قبول می‌کند. سال‌ها می‌گذرد. کنگ با استعدادترین فرد مدرسه است اما خیلی از دانش آموزان به او حسادت می‌کنند و پیشینه‌ی فقیرانه‌اش را دستمایه حقارت کنگ قرار می‌دهند.

فوتبال شائولین (Shaolin Soccer)

  • کارگردان: استیون چو
  • محصول: 2002

همین که نام فوتبال با شائولین ترکیب شده واضح بوده که قرار است با چه فیلمی سر و کار داشته باشیم. در این اثر ماجراهای شش برادر را شاهدیم که هر کدام دارای قدرتی خارق العاده در کونگ‌فو هستند. اما در این دوره و زمانه دیگر کونگ‌فو خواهان ندارد و برادرها هر کدام درگیر مشاغلی هستند که هیچ ربطی به توانایی آنها ندارد. این فیلم از بهترین فیلم های رزمی جهان است.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های فرانسوی [22 فیلم برتر عاشقانه، کمدی و تاریخی]

بهترین فیلم های بیوگرافی [33 فیلم برتر ژانر زندگی نامه]

مبارز تای‌چی (Man of Tai Chi)

  • محصول: ۲۰۱۳
  • کارگردان: کیانو ریوز

داستان این فیلم که از بهترین فیلم های رزمی جهان بوده، درباره جوانی است که به ورزش رزمی تای‌چی تسلط بی‌چون‌وچرایی دارد. او فنون و هنرهای رزمی را معنوی می‌داند و به‌نظرش کسب درآمد یا رسیدن به اهداف مادی با آنها جایز نیست.

البته آشنایی او با شخص مرموزی که کیانو ریوز نقشش را بازی می‌کند او را به مسیر دیگری می‌کشاند. این جنگجوی خبره در مسابقات رزمی زیرزمینی شرکت می‌کند و در این راه مجبور است تصمیم‌هایی بگیرد که اخلاقش و معنویتی را که در زندگی کسب کرده است به چالش می‌کشند.

رینگ خونین (Bloodsport)

  • محصول: ۱۹۸۸
  • کارگردان: نیوت آرنولد

فیلم رزمی فرانکی یا رینگ خونین از آن فیلم‌های کالت دنیا در ژانر رزمی است. کالت یعنی اثری که نزد جامعه‌ای از طرف‌داران و جدا از جریان اصلی سینما به‌شدت معروف می‌شود، مثلا فیلم قیصر از کالت‌های ایرانی است.

فیلم رینگ خونین داستان شخصیتی به‌نام فرانکی است که از استادی ژاپنی فنون رزمی را یاد می‌گیرد. سال‌ها بعد، او با پسر استاد در نبردی در هنگ‌کنگ رو در رو می‌شود. فرانکی که تمام فنون رزم را از پدر پسر آموخته سربلند از مبارزه بیرون می‌آید. تلفیق فیلم رزمی ژاپنی و آمریکایی نتیجه جذابی داشته است.

روزی روزگاری در چین (Once Upon a Time in China)

  • محصول: ۱۹۹۱
  • کارگردان: تسوی هارک

جت لی از قهرمانان دنیای فیلم‌های رزمی است که در فیلم «روزی روزگاری در چین» هم حضوری هنرمندانه دارد. داستان این فیلم که از بهترین فیلم های رزمی جهان بوده، درباره مقاومت نیروهای مبارز در برابر دشمنان خارجی است. در این فیلم جت لی در نقش استادی جنگجو ظاهر می‌شود که به نیروهای مقاومت آموزش مبارزه می‌دهد.

میمون آهنی (Iron Monkey)

  • محصول: ۱۹۹۳
  • کارگردان: یوئن وو پینگ

این فیلم مهیج که از بهترین فیلم های رزمی جهان است، داستان جالبی دارد، از آن داستان‌هایی که در واقعیت به‌ندرت رخ می‌دهند و حسابی تماشاچیانشان را هیجان‌زده می‌کنند. فیلم درباره پزشکی است که شب‌ها صورتش را با ماسک می‌پوشاند و برای گرفتن حق فقرا سراغ ثروتمندان تبهکار می‌رود.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های ترسناک نتفلیکس [22 فیلم دلهره‌آور Netflix]

بهترین فیلم های زامبی ؛ با بهترین فیلم ها با محوریت داستان زامبی ها آشنا شوید!

مشت خشم (Fist of Fury)

  • محصول: ۱۹۷۲
  • کارگردان: وی لو

مشت خشم یا خشم اژدها از آثار معروف دنیای فیلم‌های رزمی است. اگر از دوستداران انواع فیلم رزمی بروسلی هستید، این فیلم را از دست ندهید. بروسلی در مشت خشم استادی دارد که به‌ دست افرادی شرور کشته می‌شود.

شاگرد جوان نمی‌خواهد بگذارد خون استادش پایمال شود، پس دست به انتقام می‌زند و آدم‌های تبهکار زیادی را می‌کشد. مبارزات او بسیار هیجان‌انگیز و جذاب‌اند. این فیلم رزمی هنگ‌کنگی جذابیت تمام‌وکمال فیلم‌های اکشن و هیجان‌انگیز را دارد و از بهترین فیلم های رزمی جهان است.

داستان پلیس (Police Story)

  • محصول: ۱۹۸۵
  • کارگردان: جکی چان

جکی چان این فیلم را یکی از بهترین آثار خود می‌داند. «داستان پلیس» در آسیا خیلی موفق شد و طرف‌داران زیادی برای خودش دست‌وپا کرد. فیلم درباره مأمور پلیسی است که با باند قاچاق مواد مخدر و خلافکاران در ستیز است. صحنه‌های اکشن و استفاده از هنرهای رزمی در این فیلم غوغا می‌کند.

بیل را بکش 2 (Kill Bill Vol2)

  • محصول: ۲۰۰۴
  • کارگردان: کوئنتن تارانتینو

کوئنتین تارانتینو فیلم‌ساز خاصی است. او مجموعه بی‌نظیری از تخیل، وهم، خشونت و البته خلاقیت را در آثارش جاری می‌کند. هیچ‌کس مثل او نیست و همین یکی از نقاط قوت کارنامه هنری‌اش است.

در این فیلم شاهد ادامه ماجراهای انتقام‌جویانه شخصیت زن فیلم یا همان عروس هستیم. این فیلم هم پر از صحنه‌های رزمی جذاب است که پست‌مدرن روایت می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های خانوادگی جهان

بهترین فیلم های آمریکایی درام و عاشقانه

ماتریکس (The Matrix)

  • سال ساخت: ۱۹۹۹
  • کارگردان: لانا واچوسکی و لیلی واچوسکی

در این فیلم که از بهترین فیلم های رزمی جهان است، نئو برنامه‌نویسی است که اتفاقی به دنیای حقیقی پا می‌گذارد، دنیایی که زیر پوست این جهان در جریان دارد و برای نجات بشر از دست ماشین‌ها نیازمند انسان‌های آزاد برای نبرد با تباهی‌هاست.

محافظ (The Protégé)

  • محصول: ۲۰۲۱
  • کارگردان: مارتین کمپل

شخصیت نخست فیلم زن جوانی است که به‌عنوان قاتلی حرفه‌ای فعالیت می‌کند. او برای انتقام‌گرفتن از قاتلان استادش آماده است، استادی که او را در کودکی نجات داد و تمام مهارت‌هایش را به او آموخت.

فیلم اکشن و پر از صحنه‌های نبرد است و از بهترین فیلم های رزمی جهان محسوب می‌شود.

استاد کنگ‌فو (The Kung Fu Master)

  • محصول: ۲۰۲۰
  • کارگردان: ابرید شاین

موضوع این اثر جالب و هیجان‌انگیز است. خواهر و برادری که شخصیت‌های اصلی فیلم هستند به هنرهای رزمی و فنون مبارزه کاملا مسلطند و زندگی خوب و آرامی دارند. تا اینکه با پیداشدن گروهی از مجرمان، مجبور به مبارزه با آنها می‌شوند. صحنه‌های جذاب مبارزه در این فیلم بسیار دیدنی‌ هستند و باعث شده‌اند این فیلم از بهترین فیلم های رزمی جهان باشد.

کبود (Bruised)

  • محصول: ۲۰۲۰
  • کارگردان: هلی بری

زنی که در زمینه هنرهای رزمی ترکیبی فعالیت ‌کرده است، پس از مدتی وقفه دوباره به رینگ بازمی‌گردد. پسر کوچک او هم بعد از مدتی پیش او برگشته است. حالا او باید هم در رینگ مسابقات و هم در زندگی شخصی‌اش تلاش کند و برای درست‌کردن اوضاع به‌خوبی بجنگد.

فرار از موگادیشو (Escape from Mogadishu)

  • محصول: ۲۰۲۱
  • کارگردان: ریو سونگ وان

«فرار از موگادیشو» فیلم رزمی کره‌ای است که موقعیتی دراماتیک را با صحنه‌هایی اکشن پیش می‌برد. این فیلم داستان کارکنان و افرادی از سفارت‌خانه‌های کشورهای کره جنوبی و شمالی است که در جنگ سال ۱۹۹۱ میلادی در سومالی در آن کشور گیر افتاده‌اند و باید تلاش کنند خود را از مهلکه نجات بدهند.

در این مطلب به بررسی و معرفی بهترین فیلم رزمی جهان پرداختیم. فیلم‌های رزمی، داستانی جذاب و متفاوت دارند و همه می‌توانند از دیدن آنها لذت ببرند. شما نیز می‌توانید از بین بهترین فیلم های رزمی دنیا که در اینجا معرفی شدند، بهترین را انتخاب کنید و در کنار خانواده و دوستان به تماشای آنها بپردازید.

سولات متداول

بهترین فیلم های رزمی دنیا کدام‌ها هستند؟

بهترین فیلم های رزمی دنیا در این مطلب معرفی و بررسی شدند. لیستی که در اینجا بررسی شد همگی فیلم‌هایی جذاب و زیبا هستند که طرفدارانی بسیار در سراسر دنیا دارند. شما می‌توانید هر کدام از فیلم‌ها را که مایل بودید انتخاب کنید و به تماشای آن بنشینید. دیدن این فیلم‌ها همراه با خانواده و دوستان نیز جذاب است و شما می‌توانید همراه با آنها از دیدن این آثار لذت ببرید. اکنون انتخاب با شماست!

قدیمی‌تریم فیلم های رزمی کدام‌‌ها هستند؟

اگر بخواهیم به قدیمی‌تریم فیلم‌های رزمی اشاره کنیم باید به مشت خشم (Fist of Fury)، داستان پلیس (Police Story)، بیل را بکش 2 (Kill Bill Vol2) و ماتریکس (The Matrix) اشاره کنیم.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در مورد بهترین فیلم های رزمی جهان چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و سایر کاربران در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    اعجوبه های کنگفو راس این ها بود که اشاره نشده

    پاسخ

    جوجیتسو مزخرفه امتیاز متالیک۲.۹ گرفته کیفیت تصویر برداری افتضاحه چه جوری بهترین فیلم رزمی انتخابش کردی

    پاسخ