;
coinex

بهترین مرکز خرید گوشی در تهران کدامند؟

اگر قصد خرید تلفن همراه دارید و به دنبال بهترین مرکز خرید گوشی در تهران هستید در ادامه همراه تکراتو باشید تا بهترین جا برای خرید گوشی در تهران را به شما معرفی کند.

بازار موبایل از جمله بازارهایی است که همیشه رونق خود را دارد و به علت این که امروزه تمام افراد از موبایل به‌عنوان یک ابزار کارآمد استفاده می‌کنند، همیشه بازار آن شلوغ و پر جنب‌وجوش است.

افراد زیادی هستند که دوست دارند بدانند بهترین جا برای خرید گوشی در تهران کجاست و در کدام بازارها می‌توان گوشی‌های اصل و متنوع پیدا کرد. اگر شما هم به دنبال بهترین مرکز خرید موبایل تهران هستید این مطلب را از دست ندهید.

در ادامه بهترین بازارهای موبایل تهران معرفی شده‌اند و شما می‌توانید با مراجعه به بهترین مرکز خرید موبایل تهران نسبت به خرید تلفن همراه مورد نظر خود اقدام کنید.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های 2022 کدامند؟

با بهترین گوشی‌های شیائومی 2022 آشنا شوید

بهترین مرکز خرید گوشی در تهران

تنوع و کیفیت محصولات الکترونیکی، رقابت بین برندهای تولید کننده گوشی همراه باعث شده است. تهران یکی از مراکز  فروش گوشی موبایل به شمار می‌رود. این شهر دارای مجتمع‌ها و مراکز فروش گوشی تلفن ثابت و همراه و سایر وسایل الکترونیکی است.

بهترین مرکز خرید موبایل تهران در حال رقابت با یکدیگر هستند. این مراکز بهترین خدمات محصولات الکترونیکی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

مراکز خرید و فروش گوشی موبایل، فروشگاه‌های بزرگی هستند که خدمات و محصولات دیجیتالی عرضه می‌کنند. افراد سعی می‌کنند بهترین مرکز خرید موبایل تهران را پیدا کنند و برای خرید گوشی هوشمند به بهترین بازارهای موبایل تهران مراجعه کنند.

در ادامه لیستی از بهترین بازارهای موبایل تهران آمده است. شما می‌توانید برای خرید گوشی تلفن همراه به یکی از این مراکز مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های آنر 2022 ؛ آشنایی با موبایل های جدید HONOR

بهترین گوشی های سامسونگ 2022 [تاریخ عرضه و مشخصات احتمالی]

علاالدین

پاساژ علاالدین بهترین مرکز خرید گوشی در تهران است. پاساژ علاالدین در بهترین نقطه تهران قرار دارد. این پاساژ از سال 78 فعالیت خود را در زمینه فروش محصولات الکترونیکی تلفن همراه آغاز کرده و یکی از پر فروش‌ترین بازارهای فروش محصولات الکترونیکی در تهران است.

در حال حاضر با 1100 فروشگاه، گوشی تلفن و لوازم الکترونیکی به بورس فروش گوشی تبدیل شده است. در پاساژ علا الدین می‌توانید انواع موبایل، وسایل جانبی و…..  را خریداری کنید. پاساژ علاالدین یکی از مراکز فروش گوشی موبایل به شمار می‌رود. اگر شما به دنبال تنوع محصولات جانبی و برندهای پرفروش هستید پاساژ علاالدین می‌تواند انتخاب خوبی باشد.

انواع برندهای پرفروش مانند سامسونگ، ال جی، سونی، اَپل ، نوکیا و … در این مرکز خرید موجود است. تعمیرات وسایل الکترونیکی نیز در طبقه پایین پاساژ علا الدین انجام می‌شود و شما می‌توانید برای تعمیرات به این مرکز خرید مراجعه کنید.

لوازم جانبی موبایل و قاب گوشی هم در این پاساژ فراوان است و چیزی که می‌خواهید را همین‌جا پیدا می‌کنید. هر برندی از  گوشی و موبایل را دوست داشته باشید این‌جا راحت پیدا می کنید. نمایندگی سامسونگ علاالدین برای طرفداران این برند و نمایندگی اپل علاالدین هم برای اپل‌بازها در این پاساژ وجود دارند. این مرکز خرید ۱۱ طبقه و ۱۱۰۰ مغازه دارد. پاساژ علاالدین در تقاطع خیابان حافظ و جمهوری، نبش پل حافظ واقع شده است.

بیشتر بخوانید:

بهترین دوربین گوشی 2022 کدامند؟

با بهترین گوشی‌های گیمینگ در سال 2022 آشنا شوید!

چارسو

پاساژ چارسو بهترین مرکز خرید گوشی در تهران است. این مرکز از خوش ساخت ترین مجتمع‌های مدرن در تهران به حساب می‌آید. این پاساژ در تقاطع خیابان جمهوری و حافظ قرار دارد. پاساژ چارسو یکی از رقیب‌های پاساژ علاالدین است.

این مرکز یک پاساژ تر و تمیز و لوکس بوده و جدیدترین مدل‌های گوشی را نیز دارد و شما از قدم زدن در این پاساژ و تمیزی و مرتب بودن آن لذت خواهید برد.

پاساژ چارسو یکی از مراکز فروش گوشی موبایل به شمار می‌رود که هر برندی آنجا یافت می‌شود. یکی از مزایای این مجتمع طراحی زیبا و منحصر به فرد و تنوع  محصولات جانبی، فروش بهترین برندهای گوشی همراه و … است.

بیشتر نمایندگی‌های موبایل را این‌جا پیدا می‌کنید؛ نمایندگی شیائومی در پاساژ چارسو و سامسونگ و اپل و … وجود دارند. لپ‌تاپ و کیف لپ‌تاپ یا هندزفری و…دیگر لوازم جانبی گوشی هم در این مرکز یافت می‌شود.

این مجتمع 7 طبقه دارد و غیر از فروش محصولات الکترونیکی و گوشی تلفن همراه، پردیس سینمایی نیز دارد. پاساژ چارسو با وجود بورس مرکز فروش گوشی و سالن سینمای مدرن به یکی از جاذبه‌های گردشگری تبدیل شده است.

روزانه جمعیت زیادی به این مراکز سر می‌زنند و محو طراحی شیک مجتمع می‌شوند. این مجتمع دو ورودی دارد. اگر به دنبال مرکز خرید و فروش گوشی، وسایل جانبی و همچنین مکانی دیدنی هستند ما به شما مجتمع چارسو را پیشنهاد می‌دهیم.

فودکورت این مجموعه نیز در طبقه پنجم این مجتمع قرار گرفته و غذاهای ایرانی و خارجی در آن موجود است. پاساژ علاالدین در تقاطع خیابان حافظ و جمهوری واقع شده است.

بیشتر بخوانید:

بررسی پوکو اف 4 جی تی (Xiaomi POCO F4 GT) ؛ موشکافی سیستم، عملکرد، دوربین و باتری

مقایسه گلکسی A11 با گلکسی M11 سامسونگ ؛ دو پایین رده کارآمد

بازار موبایل ایران – شعبه مرکزی

بازار موبایل ایران یکی دیگر از مراکز فروش گوشی موبایل و وسایل جانبی و محصولات الکترونیکی و… است. این مجتمع 14 طبقه داشته و 9 طبقه پارکیک و 5 طبقه مرکز فروش وسایل جانبی، دوربین فیلم برداری، لپ تاپ، تبلت، گوشی موبایل و… دارد.

از جمله برند‌های پر فروش این مراکز سامسونگ، ال جی، اپل و… هستند. از امکانات دیگر این مجتمع کافی شاپ، رستوران و… آن است. بازار موبایل ایران شعبه مرکزی در خیابان حافظ پایین‌تر از جمهوری واقع شده است.

بیشتر بخوانید:

بررسی شیائومی ردمی 10 پاور (Redmi 10 Power) ؛ موشکافی سیستم، عملکرد، دوربین و باتری

مقایسه شیائومی نوت 10 پرو با پوکو x3 پرو (Xiaomi Note 10 Pro Vs. POCO X3 Pro)

بازار موبایل ایران – شعبه دوم

بازار موبایل ایران شعبه دوم دارای 7 طبقه دارد. 3 طبقه آن خدمات و تجاری خرید و فروش موبایل و وسایل جانبی بوده و 3 طبقه دیگر پارکینگ و یکی از طبقه‌ها نمایشگاه است. این مجتمع یکی از مراکز فروش گوشی موبایل، وسایل جانبی، دوربین، کنسول بازی و … است.

برای خرید و فروش خدمات الکترونیکی و… مجتمع بازار موبایل ایران شعبه دوم می‌تواند انتخاب خوبی باشد. برندهای پر فروشی چون ال جی، سامسونگ و… در این مرکز موجود هستند و به فروش می‌روند.

بازار موبایل ایران – شعبه دوم در خیابان یافت‌آباد، کنار پارکینگ طبقاتی شهرداری منطقه ۱۷ واقع است.

بیشتر بخوانید:

مقایسه گلکسی A73 با گلکسی A72 سامسونگ ؛ قدرتمندترین سری A کدام است؟

مقایسه شیائومی نوت 10 پرو با A52 سامسونگ (Xiaomi Note 10 Pro vs. Galaxy A52)

بازار موبایل شرق

بازار موبایل شرق تهران بهترین مرکز خرید گوشی در تهران است. این مرکز خرید در محله مدائن تهران و خیابان ثانی واقع شده و از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی مراکز مهمی مانند شهربازی فرشته‌ها و مرکز خرید خاقانی و همچنین میدان 16قرار گرفته است.

این بازار جزو جدیدترین بازارهای تخصصی موبایل است. این بازار که به تازگی در شرق تهران افتتاح شده، یک بازار خوب و کامل است که اکثرا ساکنین شرق تهران به این بازار مراجعه می‌کنند و اینجا را خوب می‌شناسند. از این بازار می‌توان انواع گوشی و تبلت، سیم کارت، قطعات موبایل و لوازم جانبی موبایل را خریداری کرد.

این مجتمع یکی از پرفروش ترین مراکز فروش گوشی موبایل، تبلت، سیم کارت، وسایل و قطعات سخت افزاری به شمار می‌رود. تعمیر گوشی و وسایل جانبی نیز در این مجتمع پذیرفته می‌شود. این مرکز یکی از بهترین مراکز خرید گوشی در تهران است.

از جمله برندهای پرفروش در این مراکز سامسونگ، ال جی، اَپل، هوآوری و سونی را می‌توان نام برد. این مجتمع در چهار راه تلفن خانه، خیابان شهید ثانی واقع شده است.

بیشتر بخوانید:

مقایسه شیائومی نوت 10 پرو با گلکسی A72 سامسونگ

مقایسه پوکو ایکس 4 پرو با گلکسی A51 سامسونگ (POCO X4 Pro Vs. Galaxy A51)

بازار موبایل انقلاب

یکی دیگر از پرفروش ترین مراکز فروش گوشی موبایل و محصولات دیجیتالی در تهران بازار موبایل انقلاب است. این منطقه جزوء مناطق شلوغ تهران بوده برای خرید و فروش وسایل جانبی، گوشی تبلت و… بازار موبایل انقلاب انتخاب بسیار خوبی است.

مرکز موبایل و کامپیوتر انقلاب (فروشگاه لوازم الکترونیک) در محله نصرت تهران و خیابان کارگر شمالی واقع شده است. این فروشگاه یکی از بیست و دو فروشگاه لوازم الکترونیک در محله نصرت تهران بوده و از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی پاساژ مهستان و همچنین میدان انقلاب و سینما بهمن قرار گرفته است.

با توجه به نزدیکی این فروشگاه به ایستگاه مترو میدان انقلاب، برای دسترسی راحت‌تر و کمک به داشتن هوایی پاک‌تر، می‌توانید از وسایل حمل و نقل عمومی برای مراجعه به آن استفاده کنید.

بازار موبایل انقلاب در خیابان کارگر شمالی بالاتر از میدان انقلاب واقع شده است.

علاوه بر مراکزی که تا اینجا در مورد آنها صحبت کردیم و برای خرید گوشی مناسب هستند مراکز دیگری نیز برای خرید کامپیوتر و لپ تاپ موجودند. البته علاوه بر خرید کامپیوتر و لپ تاپ می‌توان برای خرید لوازم جانبی موبایل نیز به این مراکز مراجعه کرد. تعدادی از آنها در ادامه معرفی شده‌اند.

بیشتر بخوانید:

مقایسه شیائومی 11 تی پرو با اس 21 اف ای سامسونگ (Xiaomi 11T Pro vs. Samsung S21 FE)

مقایسه پوکو اف 4 جی تی با پوکو ایکس 3 پرو (POCO F4 GT Vs POCO X3 Pro)

پایتخت

بهترین مرکز خرید گوشی در تهران

در مجتمع کامپیوتر پایتخت لپ‌تاپ، تلفن همراه، دوربین و لوازم جانبی، کنسول بازی، بازی‌های کامپیوتری، کامپیوتر و لوازم جانبی آن به فروش می‌رسد. همچنین بعضی از فروشگاه‌های معتبر اینترنتی و نمایندگی برندهای مختلف دنیای فناوری در این مرکز خرید شعبه خرید حضوری دارند.

برای دسترسی به مجتمع کامپیوتر پایتخت می‌توانید از بی‌آرتی‌های مسیر میدان راه‌آهن پارک‌وی و راه‌آهن تجریش استفاده کنید. در ایستگاه میرداماد پیاده شوید و به مجتمع کامپیوتر پایتخت بروید.

همچنین اگر قصد استفاده از مترو را دارید، در خط یک مترو، در ایستگاه مترو میرداماد از قطار پیاده شوید. پس از خروج از ایستگاه، با سواری‌هایی که تا سر خیابان میرداماد می‌روند، به این مجتمع برسید.

همچنین می‌توانید با تاکسی به میدان ونک بروید و در میدان ونک از تاکسی پیاده شوید و با ۱۰ دقیقه پیاده‌روی به سر بلوار میرداماد و مجتمع کامپیوتر پایتخت برسید.

مجتمع کامپیوتر پایتخت در خیابان ولیعصر، ابتدای خیابان میرداماد قرار دارد.

بیشتر بخوانید:

مقایسه پوکو اف 4 جی تی با پوکو ایکس 4 پرو (POCO F4 GT Vs POCO X4 Pro)

بررسی گلکسی M51 سامسونگ (Galaxy M51) ؛ موشکافی سیستم، عملکرد، دوربین و باتری

پاساژ رضا

بهترین مرکز خرید گوشی در تهران

بازار کامپیوتر رضا واقع در چهارراه ولی عصر اولین مجتمع کامپیوتری ایران است که از سال 1369 فعالیت خود را در زمینه خدمات کامپیوتر و IT آغاز کرد. این مجتمع دارای 4 طبقه و 105 واحد تجاری (61 فروشگاه و 44 واحد اداری) است.

در طبقه همکف بازار کامپیوتر رضا، انواع قطعات سخت‌افزار کامپیوتر، لپ‌تاپ، لوازم جانبی کامپیوتر و نرم‌افزار به فروش می‌رسد. در طبقات بالای مجموعه بیشتر مراکز ارائه خدمات پس از فروش و تعمیرگاه‌ها قرار دارند. در پاساژ رضا دو رستوران ایران نگ و سوپراستار فعالیت می‌کنند. همچنین این مرکز دارای 3 کافی شاپ است.

برای خرید وسایل جانبی موبایل نیز می‌توانید به این مرکز مراجعه کنید. بازار رضا در ضلع شمال غربی چهارراه ولیعصر در خیابان ولیعصر قرار دارد.

بیشتر بخوانید:

مقایسه ردمی نوت 10 پرو با می 11 لایت (Xiaomi Redmi Note 10 Pro vs. Mi 11 Lite)

مقایسه پوکو ایکس 4 پرو با گلکسی A73 سامسونگ (POCO X4 Pro Vs. Galaxy A73)

مجتمع بهار

بهترین مرکز خرید گوشی در تهران

مجتمع اداری تجاری بهار به علت این که بخش گسترده‌ای از فروشگاه‌های آن به خرید و فروش و تعمیرات لپ تاپ و کامپیوتر مشغول هستند به نام پاساژ لپ تاپ و کامپیوتر بهار معروف شده که یک مرکز بسیار مناسب برای مراجعه جهت کلیه کارهای کامپیوتری است.

دسترسی به بازار بورس کامپیوتری بهار از طریق مترو و اتوبوس شهری امکان پذیر است. با استفاده از مترو به راحتی می‌توانید به این بازار مراجعه کنید. نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به این پاساژ ایستگاه دروازه دولت است.

راحت‌ترین و بهترین مسیر استفاده استفاده از اتوبوس‌های خط ویژه تهرانپارس-آزادی است. این مجتمع در ابتدای خیابان بهار جنوبی واقع شده است.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی تا 20 میلیون تومان

بهترین گوشی تا 5 میلیون تومان در بازار ایران

در این مطلب به معرفی بهترین مرکز خرید موبایل تهران پرداختیم. شما می‌توانید با مراجعه به یکی از بهترین بازارهای موبایل تهران که در این مطلب معرفی شد انواع متنوعی از گوشی‌های مختلف را پیدا کرده، با آنها آشنا شوید و براساس سلیقه خود در یکی از بهترین بازارهای موبایل تهران نسبت به خرید تلفن همراه اقدم کنید.

سوالات متداول

بهترین مرکز خرید گوشی در تهران کدام است؟

اگر به دنبال پیدا کردن بهترین مرکز خرید گوشی در تهران هستید این مطلب می‌تواند به شما کمک می‌کند. مراکز مختلفی برای خرید گوشی در تهران هستند که شما می‌توانید به آنها مراجعه کرده و از آنجا خرید کنید. برای اینکه پی ببرید بهترین مرکز خرید گوشی در تهران کجاست این مطلب به شما کمک می‌کند.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در مورد بهترین مرکز خرید گوشی در تهران چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و سایر کاربران در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    اگه اصفهان هستید پیشنهاد میکنم اصلا و ابدا از مسیر مدرن که داخل سیتی سنتر اصفهان هست خرید نکنید به هیچ وجه چون یه گوشی داغون رو با کلی زبون بازی با قیمت بالا بهت تون میندازن بعد هم که طبق ضمانت ۵ روز که خواستید گوشی رو برگردونید گوشی رو میگرن و پولوتونو پس نمی‌دن

    پاسخ