;
coinex

پوستر جدید فیلم عنکبوت مقدس (Holy Spider) به کارگردانی علی عباسی

زهرا ابراهیمی برای بازی در نقش اول فیلم عنکبوت مقدس توانست جایزه بهترین بازیگر زن را در جشنواره کن 2022 به نام خود ثبت کند. در این روزها که این فیلم سر و صدای زیادی به پا کرده، پوستر جدید فیلم هیجان انگیز عنکبوت مقدس نیز انتشار یافت. با این خبر همراه ما باشید تا پوستر جدید فیلم عنکبوت مقدس را مشاهده کنیم.

کارگردانی فیلم عنکبوت مقدس را علی عباسی بر عهده دارد که وی از کارگردانان موفق در سریال The Last  of Us و مرز بوده است. طبق گزارشات دریافتی، این فیلم در تاریخ 1401/4/22 اکران خواهد شد.

پوستر جدید فیلم عنکبوت مقدس

فیلم عنکبوت مقدس در جشنواره کن اکران شد. امسال زهرا ابراهیمی، به دلیل نقش آفرینی در این فیلم، برنده بهترین بازیگر زن را در جشنواره کن 2022 به دست آورد.

این فیلم به موضوع سعید حنایی (قاتل زنجیره‌ای) می‌پردازد. سعید حنایی در حقیقت، 16 زن کارگر جنسی را در ایران بین سال‌های 79 تا 80 به قتل رساند. انگیزه حنایی در آن زمان، از بین بردن فحشا از جامعه بود. حنایی در پایان، با زنی به نام مژگان آشنا شده که همین زن، موجب دستگیری او می‌شود. اخیرا پوستر جدید فیلم عنکبوت مقدس منتشر شده که در ادامه این پوستر را مشاهده می‌کنیم:

پوستر عنکبوت مقدس

ارزیابی فیلم عنکبوت مقدس از زبان منتقدان انگلیس

اگر بخواهیم ارزیابی منتقدان انگلیس را درباره این فیلم بازگو کنیم، باید بگوییم نظرات مثبتی درباره این فیلم وجود دارد. این ارزیابی، با توجه به 20 نقد که در وبسایت راتن تومیتوز موجود است، نشان از رضایتمندی 90 درصد کاربران دارد. همچنین در وب‌سایت متاکریتیک، 9 نقد مثبت و 2 نقد میانه درباره عنکبوت مقدس وجود دارد.

اما دیدگاه منتقدان مجله اسکرین، نقطه مقابل منتقدان انگلیسی بود. این منتقدان به این اثر علی عباسی، نمره 2 از 4 را دادند که نشان‌دهنده متوسط بودن این اثر است. این ارزیابی با توجه به امتیاز 4 منتقد داده شده است که این فیلم را مستحق بد یا ضعیف دانسته‌اند. از طرفی 4 منتقد همین مجله، امتیاز 4 ستاره‌ای برای فیلم را در نظر گرفتند.

اسکرین دلی درباره این فیلم نظر خود را این‌گونه بیان می‌کند که فیلم عنکبوت مقدس نمایش دنیای تیره و تار است و مسائل مذهبی و جنسی را در قالب یک قتل زنجیره‌ای به تصویر می‌کشد.

گاردین – پیتر بردشاو نیز در ابراز نظر خود این‌گونه اظهار می‌کند که به هنگام تماشای این فیلم، به یاد سبک هالی روبنهلد افتاده است و به این می‌اندیشید که آیا علی عباسی از این سبک تبعیت کرده است یا خیر؟

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد پوستر جدید فیلم عنکبوت مقدس چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (4 نظر)

    ای کاش فیلم سه دهه پیش حمله صرب ها به مسلمانان بوسنی زیر سایه بین الملل را هم بسازند؟از حق بگویند! بدون بزرگنمایی… صرب ها به کمک سازمان بین الملل به مردم بی گناه مسلمان سربرنیتسا حمله کردند و در یک روز هشت هزار کودک و مرد مسلمان را با دستان بسته و چشمان بسته به قتل رساندند به جرم مسلمان بودن؟! و به بیست و یک هزار زن مسلمان در چند روز تجاوز کردند!!! و جنایت و دریای خونی که به راه انداختند که بعد از بیست سال هیچ سربازی محکوم نشد و با یک معذرت خواهی و بازداشت یک فرمانده سابق صرب ها! به حبس ابد!(مخاف کشته شدنش بودند) آن هم وقتی که می خواست بازنشسته بشود صورت گرفت؟! و این فرمانده الان در بهترین هتل زندان دوران بازنشستگی خود را می گذراند…؟؟؟ باز هم دم ایران گرم که حنانی قاتل را اعدام کرد متاسفانه درد این است کسانی که خود وحشی هستند ما را وحشی می دانند؟ نام فیلم که گفتم بسازند (مردان عنکبوتی خونخوار) جان هشت هزار نفر را گرفت و به بیست و یک هزار زن تجاوز کرد… چرا فیلم مردان عنکبوتی خونخوار را نمی سازند؟ شاید به خاطر این که درون هر کدام از آن ها یک نژاد پرست صربستانی هست؟

    پاسخ

    مثل این که عکس من با یک خانم هرزه فتوشاپ بشه و آبروی من برود به کاری که نکردم بعد یه روشعن فکر بگه اشکالی نداره فتوشاپ زیبایی بود فقط شوخی کرده کاری با آبروی شما ندارد

    پاسخ

    سوال چرا سلبریتی های روسیه از جشنواره ها اروپا و آمریکا اخراج می شوند؟ فقط به بهانه تحریم… ولی سلبریتی های ما جایزه هم می گیرند… چرا دانشمندان ما را ترور می کنند و هزاران سوال یاد فیلم سیصد اقتادم همون موقع هم ما را وحشی جلوه دادند اما وحشی واقعی در خیابان های آمریکا و انگلیس تیراندازی می کنه این پرونده پیش پرونده های غربی های ظالم که ما را تحریم کردند صفره

    پاسخ

    شخصیّت‌زن‌فیلم‌تلفیق‌‌دوشخصیّت‌مژگان‌که‌‌‌
    به‌پلیس‌توی‌دستگیری‌سعیدحنایی‌کمک‌کرده
    بودواون‌خانم‌خبرنگاری‌که‌توی‌ساخت‌مستند
    ((وعنکبوت‌آمد))به‌کارگردانش‌کمک‌کرده‌بوده.
    بااین‌پوسترزیباوگیراخیلی‌‌خوب‌رسوندن‌که‌با
    امام‌رضا(ع)پناه‌برخدامشکل‌ندارن‌وهدفشون
    بیان‌واقعیّت‌هاوناگفته‌های‌‌اون‌ماجراست.
    مذهبی‌بودن‌یاجلوه‌دادن‌دلیل‌بربی‌عیب‌بودن
    نیست،چون‌آدمی‌‌بنده‌ی‌خداوممکن‌‌الخطاست.

    پاسخ