;
coinex

لیدی گاگا در نقش هارلی کویین ؛ آیا جوکر 2 فیلم موزیکال است؟

جوکر 2 فیلمی موزیکال خواهد بود! این خبر همچون بمبی در رسانه‌های مجازی دست به دست می‌شود؛ اما چرا؟ مذاکره لیدی گاگا در نقش هارلی کویین به این شایعات دامن می‌زند. تکراتو در این مطلب به چرایی این شایعه پرداخته است.

هفته پیش، تاد فیلیپس در شبکه‌های اجتماعی اعلام کرد که برای شروع کار بر روی Joker 2، دوباره با واکین فینیکس همکاری خواهد کرد. اما اکنون جزئیات دیگری از این فیلم منتشر شده است. به گزارش هالیوود ریپورتر، Joker: Folie à deux یک موزیکال خواهد بود و لیدی گاگا در نقش هارلی کویین ظاهر خواهد شد. این خواننده بازیگر سرشناس،‌ در حال مذاکره برای بازی در این فیلم است.

لیدی گاگا در نقش هارلی کویین

به نظر می‌رسد که لیدی گاگا قرار است یک نسخه بسیار متفاوت از هارلی را نسبت به نسخه DC بازی کند. هالیوود ریپورتر می‌گوید نه فینیکس و نه گاگا هنوز برای ساخت این فیلم قرارداد نبسته‌اند. نکته جالب این است که ظاهرا فینیکس، رونی مارا را به عنوان هارلی کویین به استودیو معرفی کرده است؛ اما ظاهرا برادران وارنر لیدی گاگا را ترجیح می‌دهند.

جوکر 2 فیلمی موزیکال

تاد فیلیپس و گاگا قبلا با هم کار کرده‌اند. فیلیپس در سال 2018 در فیلم A Star is Born که گاگا در کنار بردلی کوپر (کوپر یکی از تهیه‌کنندگان جوکر نیز بود) به عنوان تهیه‌کننده حضور داشت. اگر قرار باشد که جوکر 2 یک فیلم موزیکال باشد، پس تاد فیلیپس به یک ستاره کمی عجیب و غریب با استعداد موسیقیایی بیشتری نیاز دارد که توانایی ایفای نقش شروری غیرمتعارف همچون هارلی کویین را داشته باشد.

در همین حال، فیلم Joker: Folie à deux کاملاً با روند فیلم‌های انتخابی لیدی گاگا مطابقت دارد. او اکنون در دو درام معتبر و تحسین برانگیز بازی کرده است. او برای فیلم A Star is Born موفق به دریافت جایزه اسکار شد. نقسمت اول جوکر هم 11 نامزدی و دو جایزه اسکار از جمله تندیس بهترین بازیگر مرد نقش اول را برای واکین فینیکس به همراه داشت.

 اگر جوکر 2 فیلمی موزیکال باشد، شاهد بتمن هم خواهیم بود؟

سوال دیگری که به وجود آمده، این است که این فیلم درباره چه چیزی می‌تواند باشد. گمانه‌زنی‌های اولیه حاکی از آن بود که عنوان فیلم، Joker: Folie à deux، می‌تواند به بتمن اشاره داشته باشد؛ اما اکنون به نظر می‌رسد که به جای آن، به شریک قدیمی جوکر در عشق و جنایت، یعنی هارلی کویین، اشاره می‌کند.

جوکر 2 فیلمی موزیکال

از طرف دیگر، از آنجایی‌که قسمت اول جوکر از دو فیلم مارتین اسکورسیزی الهام گرفته شده بود، حال شایعه‌ای به وجود آمده که احتمالا تاد فیلیپس برای جوکر 2، از فیلم «نیویورک، نیویورک» اسکورسیزی الهام خواهد گرفت؛ اثری موزیکال که در اواخر دهه 70 ساخته شد.

طرفدارن با انتشار شایعه موزیکال بودن جوکر 2، واکنش‌های منفی از خود نشان داده‌اند. فراموش نکنید که در تاریخ سینما، فیلم‌های موزیکال با فضایی تاریک هم ساخته شده است. به عنوان نمونه، فیلم تیم برتون به نام سویینی تاد را به یاد آورید.

در هر صورت، با توجه به اینکه احتمالاً ستاره‌های جوکر 2 هنوز قراردادهای خود را نبسته‌اند، احتمالاً باید مدت زیادی منتظر تریلر یا جزییات تاریخ انتشار باشیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره لیدی گاگا در نقش هارلی کویین چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: polygon

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر