;
coinex

اسنیکرز خواننده معروف آمریکایی 1 بیت کوین قیمت دارد

Relevant Customs، تولید‌کننده معروف کفش‌های اسنیکرز، یک مزایده NFT برای فروش اسنیکرز خواننده معروف آمریکایی با قیمت 1 بیت کوین راه‌اندازی کرده است.

شرکت Relevant Customs یکی از معروف‌ترین تولیدکننده‌های اسنیکرز دنیاست که در میان هنرمندان مشهور جهان شناخته شده است. این شرکت جهت فروش کفش اسنیکرز Jay-Z، خواننده محبوب آمریکایی اقدام به برگزاری مزایده نموده است.

بیشتر بخوانید: بهترین توکن های NFT کدامند؟

اسنیکرز خواننده معروف آمریکایی

مزایده NFT جی زی در تاریخ 21 ژوثن در پلتفرم ClubRare برگزار خواهد شد. تاکنون تنها 10 جفت از سری اسنیکرزهای Brooklyn Zoo تولید شده است و به لطف Jay-Z سری Brooklyn Zoo از محبوبیت ویژه‌ای برخوردار شده. اسنیکرز Brooklyn Zoo قیمتی معادل 24 هزار دلار دارد. قیمت این اسنیکرز از یک واحد بیت کوین نیز گران‌تر است.

اسنیکرز خواننده معروف آمریکایی

Jay-Z حالا از نمونه اولیه اسنیکرز خود رونمایی کرده است. در این اسنیکرز همان الگوی همیشگی Brooklyn Zoo مشاهده می‌شود. نسخه مخصوص اسنیکرز Jay-Z با طرحی شبیه به اسنیکرزهای Jordan در حراجی 21 ژوئن به فروش خواهد رسید. این اسنیکرز از فضای متاورس و NFT پشتیبانی می‌کند. همچنین اسنیکرز خواننده معروف آمریکایی تنها نسخه از اسنیکرزهای Brooklyn Zoo است که از امکانات Web3 برخوردار است.

گسترش تجارت NFT

علی‌رغم ریزش شدید رمزارزها، اولین دارایی‌هایی که در چرخه‌های نزولی بازار به فروش می‌رسند NFTها هستند. سرمایه‌گذاران NFTها با این جنبه از صنعت به خوبی آشنا هستند. این افراد قصد دارند به کلکسیون‌های NFT وزن ارزشی بیشتری دهند و آن‌ها را به عنوان یک دارایی کامل در نظر بگیرند.

Paul Chung، مدیر عامل ClubRare، در مراسم حراجی اسنیکرزهای خواننده معروف آمریکایی نظرات خود درباره آینده تجارت الکترونیک بر بستر بلاکچین را مطرح نمود.

به عقیده Paul Chung، دارایی‌های NFT به لطف تبلیغات قوی و قدرت رسانه امروزه تنها با حدس و گمان‌ها و قیمت بالایی که دارند شناخته می‌شوند. لازم به ذکر است که حوزه NFT روشی فوق‌العاده برای ثبت مالکیت اجناس و تجارت الکترونیک است. تمامی حوزه‌ها می‌توانند جهت گردش کالا و خدمات خود از این ابزار استفاده کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره حراجی NFT اسنیکرز خواننده معروف آمریکایی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: u.today

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر