;
coinex

ورشکستگی صرافی کوکوین صحت دارد؟ ماجرا چیست؟

ورشکستگی صرافی کوکوین صحت دارد؟ ماجرا چیست؟ در ساعات گذشته شایعاتی زیادی پیرامون شرایط کوکوین مطرح شده است.

در بین اخبار صرافی کوکوین عده‌ای از کاربران به کاهش چشم‌گیر ذخایر بیت‌کوینی این صرافی اشاره کرده‌اند که به درستی فاصله قابل توجهی با استاندارد دیگر صرافی‌ها داشته است.

جانی لیو، مدیرعامل صرافی ارزهای دیجیتال کوکوین که کاربران ایرانی زیادی هم دارد، به‌تازگی در توییتی شایعات مربوط به نزدیک‌بودن این صرافی به ورشکستگی و احتمال توقف برداشت کاربران در این پلتفرم را رد کرده است.

ورشکستگی صرافی کوکوین صحت دارد؟ ماجرا چیست؟

در پی بروز شایعات مبنی بر ورشکستگی صرافی کره ای کوکوین ، موجی از نگرانی کاربران این صرافی را در بر گرفت تا جایی که از عصر دیروز همزمان با موج فزاینده شایعات ریز و درشت ، تلاش ها برای تخلیه حساب ها و برداشت موجودی روند صعودی به خود گرفت.

صرافی ارز دیجیتال کوکوین به تازگی تمامی شایعات مبنی بر توقف برداشت ها در پلتفرم خود به دلیل زیان های سنگین از سقوط لونا را رد کرده است. جانی لیو، مدیرعامل این پلتفرم در رابطه با اخبار مربوط به ورشکستگی صرافی کوکوین در یک پست توییتری گفت:

«مراقب ایجاد کنندگان ترس و استرس در بازار باشید. نمی‌دانم چه کسانی در حال شایعه پراکنی هستند و یا هدفشان از این کارها چیست اما کوکوین هیچ ارتباطی با لونا، بابل، 3AC و … ندارد.»

لیو ضمن رد شایعات فرضی از طریق توییت بالا، موقعیت قوی شرکت را با افشای افزایش بودجه ۱۵۰ میلیون دلاری که ارزش شرکت را در ماه می ۲۰۲۲ (اردیبهشت) به ۱۰ میلیارد دلار می رساند، برجسته کرد. او همچنین اشاره کرد که این شرکت در حال حاضر برای چندین سمت نیرو استخدام می‌کند. او از سرمایه گذاران درخواست کرد که خودشان این FUD ایجاد شده را قضاوت کنند: “هیچ “مصائب عظیمی” از “فروپاشی رمزارزی” وجود ندارد، هیچ برنامه ای برای توقف برداشت وجود ندارد، همه چیز در KuCoin به خوبی کار می‌کند.”

.

بیشتر بخوانید:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر