;
coinex

رشد 1000 درصدی رمزارز متاتول در 24 ساعت اخیر!

رمزارز متاتول (MetaToll) با رشد شگفت‌انگیز خود از سایر رمزارزها فراتر رفت و یکی از رمزارزهای بی‌همتای بازار شد. ماجرای رشد 1000 درصدی رمزارز متاتول چیست؟

رشد 1000 درصدی رمزارز متاتول شده است این رمزارز جایگاه نخست را در میان دیگر رمزارزها از نظر سرعت رشد در 24 ساعت اخیر داشته باشد. دو رمزارز Metaversepay با 984.35% و Bee Inu با رشد با 465.65% درصدی نیز به ترتیب در جایگاه های دوم و سوم قرار گرفته‌اند. این دو رمزارز با نگاه داشتن نام خود در جایگاه دوم و سوم هنوز در میان پرسودترین‌ها هستند.

بیشتر بخوانید: پیش بینی قیمت فورتیوب (ForTube)

ریزش رقبا در مقابل رشد 1000 درصدی رمزارز متاتول

کوین مارکت کپ این گزارش را ارائه کرد و در راستای آن افزود، متاتول با رشد اخیر خود در بین پرسودترین ارزهای دیجیتال خواهد بود. اما بازار ارزهای دیجیتال هنوز در حالت نزولی و قرمز به سر می‌برد. این روزها برای خریداران ارزهای دیجیتال فرصت خوبی است زیرا برخی از ارزها به شدت دچار ریزش شده‌اند. برای مثال بیت‌کوین با 0.72% ریزش در محدوده 19 هزار دلار و اتریوم نیز با 1.00% ریزش در محدوده هزار دلار معامله می‌شوند.

 رشد 1000 درصدی رمزارز متاتول

دیگر ارزهای بازار اما در مقابل رشد 1000 درصدی متاتول، وضعیت نابسامان و همراه باریزشی داشته‌اند. بسیاری از ارزهای دیجیتال در 24 ساعت گذشته با ریزش ارزش خود مواجه بوده‌اند.

رمز ارزهای دیجیتالی مانند ارز دیجیتال Morcilla War با 80% ریزش، در جایگاه و رتبه 3719 لیست کوین مارکت کپ قرار گرفت و به پیروی از آن، ارز Zenfi Ai حدود 78% و ارز Betswap.gg حدود 74% ریزش را تجربه کرده‌اند و در جایگاه دوم و سوم زیان آورترین ارزهای دیجیتال در 24 ساعت اخیر قرار گرفته‌اند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص رشد 1000 درصدی رمزارز متاتول در 24 ساعت اخیر چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو و سایر کاربران در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر