;
coinex

آینده و پیش بینی قیمت فورتیوب (ForTube) در سال 2021، 2022 و سال‌های بعد

آینده و پیش بینی قیمت فورتیوب (ForTube) و اطلاعات مربوطه از مواردی است که قصد داریم مورد بررسی قرار دهیم. با پیش بینی قیمت ارز دیجیتال فورتیوب همراه باشید.

آینده و پیش بینی قیمت فورتیوب از مباحث بسیار مهم ارزهای دیجیتال است که قصد داریم امروز به آن بپردازیم و شما را به‌خوبی با آن آشنا کنیم. فورتیوب که پیش‌تر به‌عنوان «پروتکل فورس» شناخته می‌شد، خود را به‌عنوان مجموعه‌ای از پروتکل‌های خدمات مالی رمز ارز توزیع‌شده برروی یک پلتفرم بلاک چین اوپن سورس، توصیف می‌کند.

سرمایه‌گذاران، آینده ارز ForTube را بسیار نویدبخش می‌بینند و این نیز به‌علت اهداف این پلتفرم است؛ چرا که فورتیوب هدف دارد تا راه حل‌های مالی رمز ارز را از طریق ابزارهای SDK و همچنین APIهای خود به توسعه دهندگان ارائه دهد؛ تا آنها نیز با استفاده از این راه حل‌ها، بتوانند اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز (DApp) را توسعه بخشند.

گزارش شده است که این پلتفرم، راه حل‌هایی را برای موضوعاتی همچون: معاملات دارایی چندپلتفرمی، ارتباط چندزنجیره‌ای، صدور استیبل کوین با پشتوانه دارایی رمز ارزی، صدور اوراق قرضه توکن، پرداخت‌های درون زنجیره‌ای و غیره، ارائه می‌دهد.

در بررسی آینده و پیش بینی قیمت فورتیوب نیز پیش از هر چیز به نحوه مدیریت این ارز دیجیتال، می‌پردازیم. پروژه پروتکل فورس (Force Protocol Project) یک پروژه لایه پروتکل غیرمتمرکز است که از طرف « THE FORCE PROTOCOL FOUNDATION LTD» در سنگاپور، توسعه یافته و مدیریت نیز می‌شود. مؤسسه فورس، مسئول امنیت تمام دارایی‌های رمز ارزی منتخب است. همچنین این مؤسسه، از توسعه پروتکل فورس و ساختن تیم‌های عملیاتی آن نیز پشتیبانی می‌کند.

اگر در این میان سودی نیز بدست آید، به‌جای توزیع این سود در میان اعضای انجمن، آن را به‌عنوان منابع مالی فعالیت‌های انجمن حفظ می‌کنند. این تنها مقدمه‌ای کوتاه از آنچه بود که می‌خواهیم در مقاله امروز به آن بپردازیم.

اگر شما نیز بیش از پیش دررابطه با این ارز دیجیتال کنجکاو شدید، با تکراتو همراه باشید تا امروز تمام جزئیات مهم فورتیوب، آینده رمز ارز فورتیوب و در انتها نیز پیش بینی قیمت ارز ForTube را خدمت شما ارائه دهیم.

آینده و پیش بینی قیمت فورتیوب

فورتیوب (ForTube) پلتفرم خدمات مالی غیرمتمرکزی است که برروی بازار اوراق قرضه رمز ارزها، تمرکز دارد. رونق موجود در زمینه امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) منجر به ساخت محصولات متمرکز بر دیفای مختلفی شده است. برخی از آن‌ها برای مصرف، ساخته شده‌اند. در حالی که دیگر موارد برای بالا بردن ساخت دیگر محصولات به‌وجود آمده‌اند.

برای مثال، یونی سواپ (Uniswap) و پولکادات (Polkadot) را در نظر بگیرید. یونی سواپ یک محصول دیفای است که برای کاربران نهایی آماده شده است. در حالی که پولکادات، اگر چه در اکوسیستم دیفای است اما برای آن ساخته شده است که از ایجاد پلتفرم‌هایی که به‌دنبال ارتباط بین زنجیره‌ای هستند نیز پشتیبانی کند.

دیگر برنامه‌هایی همچون فورتیوب نیز سیستم‌های کاملی هستند که توسط شبکه دیفای اختصاصی به‌نام فورس (Force) تقویت می‌شوند. اما این موارد کاربردی، تنها مواردی نیستند که افراد را به آینده ارز ForTube و کارآیی آن، امیدوار می‌کنند. در ادامه به نکات بیشتری دررابطه با این ارز دیجیتال، مزایای آن برای فضای دیفای، چگونگی کارکرد آن و همچنین پیش بینی قیمت ارز دیجیتال فورتیوب نیز می‌پردازیم.

بیشتر بخوانید:

آینده و پیش بینی قیمت فلوکی شیبا (Floki Shiba) در سال 2021، 2022 و سال‌های بعد

آینده و پیش بینی قیمت استکس (STX) در سال 2021، 2022 و سال‌های بعد

ارز دیجیتال فورتیوب (ForTube) چیست؟

آینده و پیش بینی قیمت فورتیوب
قیمت فورتیوب / پیش بینی قیمت ارز ForTube

فورتیوب، یک پلتفرم خدمات مالی است. این پلتفرم همان‌طور که پیش‌تر نیز اشاره کردیم، برروی بازار اوراق قرضه رمز ارزها تمرکز دارد. این پلفترم به‌دنبال آن است تا خدمات مالی را همه‌گیر کرده و دسترسی جهانی را از طریق اوراق قرضه ارز دیجیتال فورتیوب، به همه افراد و علاقه‌مندان به این زمینه، ارائه دهد. حالا شاید شما نیز دررابطه با آینده و پیش بینی قیمت فورتیوب مانند بسیاری از دیگر افراد، کنجکاو شده باشید.

بیشتر بخوانید:

بهترین آلت کوین ها برای سرمایه گذاری در سال 2021

بهترین ارزهای دیجیتال در سال 2021

اوراق قرضه ارزهای دیجیتال چیست؟

آینده و پیش بینی قیمت فورتیوب (ForTube) در سال 2021
رمز ارز فورتیوب / پیش بینی قیمت ارز ForTube

اوراق قرضه ارزهای دیجیتال نیز یک نوع اوراق قرضه جدید است. توکن‌های رمز ارز در چنین اوراق‌هایی استفاده می‌شوند تا آنها را پردازش و محاسبه کنند. این نوع اوراق به‌صورت کلی، دو مزیت را به بازار ارزهای مجازی می‌آورند. یکی آنکه موجب سودآوری مالی در بازار ارزهای دیجیتال می‌شوند.

دیگر مزیت آنها نیز آن است که محصولاتی را به دنیای حقیقی می‌آورند که درآمدهای ثابتی را به این صنعت معرفی می‌کند؛ این محصولات در عین حال، نیازهای سرمایه‌گذاران را نیز برطرف می‌کند.

علاوه بر آن، اوراق قرضه ارزهای دیجیتال، براساس فناوری دفترکل غیرمتمرکز (DLT) هستند. این فناوری نیز نیاز به چراغ سبز تنظیم‌کنندگان قانون برای صدور طرح خود را، از میان برمی‌دارد.

بهره‌گیری از چنین اوراقی است که کاربران این زمینه را به آینده رمز ارز فورتیوب و سودآوری آن، بسیار امیدوار می‌کند. این سیستم فوق‌العاده، از یک صادرکننده، سرمایه‌گذار و یک نرخ‌بند، تشکیل شده است. صادرکننده همان‌طور که از نام آن پیداست، اوراق قرضه را ابتدا با نشان‌دادن ظرفیت‌های بازپرداخت از طریق وثیقه، صادر می‌کند.

سرمایه‌گذاران نیز در این اوراق قرضه با استفاده از استیبل کوین‌های USDT، USDC و DAI، سرمایه‌گذاری می‌کنند. آینده و پیش بینی قیمت فورتیوب که هر دو از مهم‌ترین مؤلفه‌های ارزش‌گذاری فورتیوب هستند نیز تا مقدار زیادی به همین اوراق بستگی دارد.

از دیگر اجزای این اوراق نیز نرخ‌بند‌ها هستند که نرخ اوراق را محاسبه می‌کنند. نرخ‌بندها نیز نرخ اعتبار اوراق قرضه را با یک هزینه، به شما ارائه می‌دهند. به‌همین دلیل نیز می‌توان گفت که ارز دیجیتال فورتیوب، تمام عملکردهای ممکن را به فضای رمز ارز می‌آورد.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت ریپل در سال 2021

پیش بینی قیمت بیت کوین از سال 2022 تا 2030

اجزای اصلی فورتیوب

آینده و پیش بینی قیمت فورتیوب
ارز دیجیتال فورتیوب

فورتیوب از ارزهای دیجیتال برتر است. تا به اینجای مقاله، این ارز دیجیتال را به‌طور کامل خدمت شما معرفی نمودیم و از عملکرد و سیستم‌های مورد استفاده آن، همچون اوراق قرضه، نام بردیم. همچنین متخصصان، پیش بینی قیمت ارز ForTube را برای آینده نزدیک نیز انجام داده‌اند. پس با ما همراه باشید تا در این قسمت، به بررسی اجزای اصلی این ارز دیجیتال که موجب موفقیت چشمگیر آن شده است، بپردازیم.

رتبه‌بندی اعتبار اوراق قرضه: این پلتفرم، از یک فرایند ثبت نام غیرمتمرکز برای صدور اوراق قرضه استفاده می‌کند. این فرایند، اوراق را با اطلاعات صادرکننده که به‌صورت خودکار در این شبکه تأیید شده باشند، صدور می‌کند. به‌علاوه، رتبه‌بندی یا ارزیابی نرخ اعتبار در این پلتفرم، همیشه ارزش اوراق قرضه را نیز به‌خوبی در نظر می‌گیرد.

این رتبه‌بندی نیز که آینده و پیش بینی قیمت فورتیوب مثبتی را رقم زده است، به‌منظور ارائه یک مرجع ریسک برای سرمایه‌گذاران استفاده می‌شود. رتبه‌بندی اوراق قرضه، هم شامل انجمن فورتیوب و هم نظرات حرفه‌ای می‌شود. رتبه‌بندی خود انجمن نیز از سمت ارز محلی این پلتفرم یعنی «FOR» انجام می‌شود.

توکن باند یا اوراق قرضه (BondToken): پس از بررسی‌های بسیاری که بر این شبکه ارز دیجیتال انجام شد، حالا می‌توان گفت که این اوراق قرضه همچنین به‌شکل توکن باند نیز صادر می‌شود. این توکن، با استفاده از استانداردهای ERC-20 اتریوم، توسعه‌یافته است. به‌علاوه، این توکن به‌عنوان قراردادی عمل می‌کند که تمام توافقات برروی آن تعبیه شده است. توکن باند، نماینده التزام بدهی است که دارنده آن، درحقیقت بدهکار به‌شمار می‌رود. این توکن، قابل تقسیم نیست و هر توکن باندی، ارزشی 100 دلاری دارد.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت چین لینک در سال 2021 

پیش بینی قیمت ترون در سال 2021

نقدینگی اوراق قرضه

فورتیوب همچنین در مورد مبالغ تحت تعهدی که ارزش خود را از دست می‌دهند نیز چاره‌ای اندیشیده است. فورتیوب اجازه نقدینگی را می‌دهد تا ضرر را کاهش دهد. به‌غیر از زمان سقوط ارزش یک دارایی، نقدینگی می‌تواند زمانی نیز اتفاق بیوفتد که صادرکننده نتواند در مدت زمانی توافق‌شده، بازپرداخت خود را انجام دهد.

آینده و پیش بینی قیمت فورتیوب
قیمت ارز دیجیتال فورتیوب

فرایند نقدینگی، مواردی همچون بدهی جاری، نرخ وثیقه‌گذاری هدف و نرخ وثیقه‌گذاری کنونی را در نظر می‌گیرد. همین دقت موجب می‌شود که آینده و پیش بینی قیمت فورتیوب نیز کاملا اصولی باشد و خبری از ضررهای بسیار بزرگ و بی‌دلیل در آن نباشد. در ادامه فرایند نقدینگی نیز باید بگوییم که نرخ تخفیف، قیمت وثیقه و مقدار پیش از نقدینگی، بخش معادله نقدینگی را شکل می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت کاردانو در سال 2021

پیش بینی قیمت دوج کوین در سال 2021

دلایل نیاز به نقدینگی اوراق قرضه

باید این را نیز خاطرنشان کرد که فورتیوب از نقدنیگی خاصی استفاده می‌کند که اجازه معامله تعهدات باتخفیف را از طریق مدل نقدینگی تخفیف‌دار خود، می‌دهد. فرایند نقدینگی فورتیوب در دو صورت قابل اجراست.

اولین صورت آنکه به بدهکار یادآوری می‌شود که نقدینگی وی زمانی صورت می‌گیرد که ارزش وثیقه تا 80 درصد کاهش پیدا کند. زمانی که این درصد از 80 به 70 رسید، در آن زمان نقدینگی شروع به کار می‌کند.

دومین صورت نیز زمانی است که نقدینگی به‌دلیل شکست در بازپرداخت، اتفاق می‌افتد. زمانی که اوراق قرضه بدون بازپرداخت کامل از سمت بدهکار، منقضی می‌شود.

حالا فورتیوب فرایند نقدینگی را فعال می‌کند. مقدار نقدشده نیز باید هزینه بدهی و خدمات را به‌طور کامل تحت پوشش قرار دهد. همچنین وثیقه نقدشده نیز همچنان به بدهکار، متعلق است.

آیا این اوراق قرضه را می‌توان معامله کرد؟

آینده و پیش بینی قیمت استکس (STX) در سال 2021، 2022 و سال‌های بعد
پیش بینی قیمت ارز دیجیتال فورتیوب

بله. این اوراق قرضه را می‌توان به‌راحتی در بازارهای فرعی، معامله کرد. در این قسمت از بررسی آینده و پیش بینی قیمت فورتیوب نیز به این موضوع می‌پردازیم.

بازار فرعی، اجازه می‌دهد تا کمیت و نرخ انتقال را براساس یک نرخ‌بندی مرجع تولیدشده از سمت خود سیستم، تنظیم کنید. دارندگان اوراق قرضه و سرمایه‌گذاران به اطلاعات بسیار مهم همچون نرخ‌بندی اعتبار، نرخ سود پروژه و همچنین اطلاعات اساسی اوراق قرضه دسترسی دارند.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت پولکادات در سال 2021

پیش بینی قیمت تتر در سال 2021

چه چیزی ارز دیجیتال فورتیوب را منحصربه‌فرد می‌کند؟

ییلد فارمینگ فورتیوب، یک بانک دیفای است که توسط فورتیوب راه‌اندازی شده و براساس پروتکل فورس است. فورتیوب، از سپرده‌گذاری و قرض‌گیری دارایی‌های دیجیتالی به‌خوبی پشتیبانی می‌کند.

کاربران می‌توانند در هر زمانی که بخواهند اموال خود را سپرده‌گذاری کرده، از حساب بردارند، قرض بگیرند و یا پس بدهند. نرخ‌های سود آنها نیز به‌صورت کاملا خودکار و توسط الگوریتم‌های این پلتفرم، تنظیم می‌شود.

آینده و پیش بینی قیمت فورتیوب
پیش بینی قیمت رمز ارز فورتیوب

از مارس سال 2021، توکن‌هایی که در این شبکه از آنها پشتیبانی می‌شود عبارتند از: USDT، USDC، HUSD، BUSD، DAI، HBTC، ETH،‌ BNB، HT و OKB. کاربران می‌توانند از طریق توکن پروتکل فورس FOR، با تأمین نقدینگی برای توکن‌های پشتیبانی‌شده، کسب درآمد کنند.

این پلتفرم، بدون نیاز به کسب اجازه، غیرمتمرکز و کاملا قابل اعتماد است. همچنین به‌علت این موضوع که تمام معاملات در آینده و پیش بینی قیمت فورتیوب و شبکه آن، به‌صورت عمومی قابل حساب‌رسی هستند.

پس می‌توان گفت که این پلتفرم، بسیار روشنگرانه و شفاف عمل می‌کند. به‌علاوه، فورتیوب کاملا قابل برنامه‌ریزی است و به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد تا منطق تجاری خود را به‌صورت رمزی و به‌شکل سرویس‌های مالی قابل همکاری و کم‌هزینه‌ای، درآورند.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت بیت کوین کش 2021

پیش بینی قیمت بایننس کوین در سال 2021

مؤسسان فورتیوب چه کسانی هستند؟

فورتیوب اساسا توسط شرکت Protocol Foundation Ltd و «پیت ماردل» توسعه‌یافته است و اداره می‌شود. «ماردل» نیز به‌عنوان مدیر ارشد اجرایی این پلتفرم کار می‌کند. وی از دانشگاه بارنفیلد (Barnfield College) در سال 2004 فارغ‌التحصیل شد.

توکن محلی فورتیوب و پروتکل آن

آینده و پیش بینی قیمت استکس (STX) در سال 2021، 2022 و سال‌های بعد
آینده رمز ارز فورتیوب

پیش از آنکه به‌سراغ بحث حول توکن فورتیوب برویم، بگذارید تا به پروتکل فورس نگاهی بیاندازیم.

پروتکل فورس چیست؟ : پیش‌تر نیز در این مقاله، نام پروتکل فورس را آوردیم و توضیح مختصری نیز دررابطه با آن ارائه دادیم؛ اما در این قسمت می‌خواهیم به جزئیات این پروتکل بسیار کارآمد بپردازیم و شما را به‌طور کامل با آن آشنا کنیم.

چرا که بدین‌ترتیب، می‌توانید توکن FOR را نیز بهتر درک کنید. پروتکل فورس به‌زبان ساده، یک پلتفرم مالی بر مبنای ارزهای دیجیتال است که عمده شبکه‌های بلاک چین، از آن پشتیبانی می‌کنند. این پروتکل درحقیقت از اجزای متمرکز بر دیفای ساخته شده است. در ادامه بررسی آینده و پیش بینی قیمت فورتیوب نیز بیشتر به این پروتکل می‌پردازیم.

همان‌طور که گفتیم، این پروتکل از اجزای متمرکز بر دیفای ساخته شده است؛ اما دلیل آن چیست؟ این ساختار به‌دلیل آن است که فورس بتواند خدمات مالی غیرمتمرکز فراگیر، شفاف و ایمنی را برای مخاطبان جهانی، فراهم کند.

جنبه‌های فنی دیفای فورس: جنبه‌های اصلی این پروتکل را می‌توان به چند دسته تقسیم کرد:

  • APEC – که به جزء اصلی نیز معروف است. این اصطلاح، به‌صورت کلی به‌معنای قراردادهای منعطف محافظت‌شده دارایی‌هاست. این مفهوم در هسته این پروتکل قرار می‌گیرد. همچنین کار این جزء نیز آن است که غیرمتمرکزسازی، توسعه قرارداد و مالکیت دارایی را به‌خوبی اداره می‌کند. به‌طور کلی، فورس از هر چیزی در میان دارایی، منطق و دیتا،‌ مراقبت می‌کند.
  • سیستم پیام‌رسانی، حساب‌رسی و استعلام بلاک چین که به‌صورت خلاصه،‌ BEAMS نام دارد. این واحد نیز مراقبت از حدود بلاک چین، همچون ارتباط بین زنجیره‌ای را برعهده دارد. BEAMS، استعلام می‌گیرد، حساب‌رسی می‌کند و همچنین خدمات پیام‌رسانی خارج از زنجیره را ارائه می‌دهد.
  • آخرین جزء، که جزء مالی نام دارد. این جزء نیز به‌عنوان لایه دفاعی پروتکل فورس عمل می‌کند. این لایه نیز شامل چیزهایی مانند قرنطینه اضطراری جهانی (GEL) برای معامله تمام قراردادها و تغییرات دارایی می‌شود. این اجزاء نیز به‌نوبه خود تأثیر بسیاری در بررسی آینده و پیش بینی قیمت فورتیوب دارند. جزء مالی، به دو جزء زیرمجموعه دیگر نیز تقسیم می‌شود. این دو جزء شامل: مکانیسم قرنطینه خودکار تعاونی (CALM) و کلیدهای مدیریت چندمنظوره (MAK) که هر دو از دیگر اجزای این جزء مهم هستند.

CALM، یک مکانیسم کنترل ریسک خارج از زنجیره است. در حالی که MAK برای تنظیم مجوز به‌روز روتر قرارداد که پرچم قفل جهانی نام دارد، در میان دیگر پارامترهای مربوط به ادمین، استفاده می‌شود.

  • پروتکل توکنیزه‌شده – فورتیوب، در این دسته‌بندی قرار می‌گیرد. این دسته‌بندی همچنین شامل بانک فورتیوب (ForTube Bank) که یک پلتفرم وام ارز دیجیتال است نیز می‌شود.
  • پروتکل استیبل کوین غیرمتمرکز – که QIAN نام دارد. این نیز طراحی شده است تا باعث ایجاد استیبل کوین‌ها شود.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت یونی سواپ در سال 2021

پیش بینی قیمت هدرا هش گراف در سال 2021

توکن فورتیوب FOR

حالا که با پروتکل‌های اساسی فورتیوب آشنا شدید، نوبت به توکن آن می‌رسد. FOR، توکن محلی پروتکل فورس است. از این توکن به‌عنوان توکن حکومتی در این شبکه استفاده می‌شود.

علاوه بر آن دارندگان FOR می‌توانند در رأی‌گیری پیشنهادات مدیریت شبکه فورتیوب، در اکوسیستم QIAN، در چیزهایی مانند تنظیمات مقیاس‌پذیری و حراج بدهی جهانی نیز شرکت کنند. حدود 438,000,000 توکن در عرضه در گردش این شبکه قرار دارند.

پیش بینی قیمت ارز دیجیتال فورتیوب

در این قسمت، به مهم‌ترین قسمت آینده و پیش بینی قیمت فورتیوب می‌رسیم. در تاریخ سه‌شنبه 21 سپتامبر 2021، قیمت کنونی فورتیوب 0.09886 دلار آمریکاست. با نگاهی به آخرین تغییرات قیمتی فورتیوب در می‌یابیم که پیش بینی قیمت ارز ForTube برای فردا، تقریبا می‌تواند 0.09308 USD باشد.

براساس اطلاعات قیمتی سابق فورتیوب، پیش بینی می‌کنیم که قیمت فورتیوب در پایان سال 2021 نیز می‌تواند حدود 0.09165 دلار آمریکا باشد. همچنین این قیمت می‌تواند یک سال بعد در چنین روزی دقیقا 0.10540 دلار باشد.

بالاترین قیمت فورتیوب نیز تا 3 سال بعد می‌تواند به 0.61699 دلار و پایین‌ترین قیمت آن نیز به 0.05664 دلار آمریکا برسد. براساس نتیجه‌گیری‌های ما، می‌توان انتظار داشت که تا پایان سال 2022، قیمت این ارز حدود 0.17054 دلار باشد و این قیمت می‌تواند تا پایان سال 2023 نیز به‌راحتی بالا رفته و به سطح قیمتی 0.27592 دلار آمریکا نیز برسد. زمانی که پیش بینی قیمت آینده نزدیک فورتیوب را انجام می‌دهیم، به‌راحتی درمی‌یابیم که قیمت این کوین می‌تواند تا پایان سال 2024 نیز به ارزش تاریخی 0.44645 برسد.

آینده و پیش بینی قیمت فورتیوب
آینده فورتیوب / آینده ارز ForTube

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت پای نتورک در سال 2021

پیش بینی قیمت چیا در سال 2021

جمع بندی

آینده و پیش بینی قیمت فورتیوب از موضوعات مهم ارزهای دیجیتال بود که امروز به آن پرداختیم و شما را با آن آشنا کردیم. فورتیوب، یک پلتفرم بازار پول دیفای، براساس پروتکلی به‌نام فورس است.

بانک فورتیوب، یک استخر نقدینگی براساس پروتکل وام‌دهی است که هر کسی را قادر به ذخیره و عرضه دارایی‌های دیجیتال برای کسب سود و یا قرض یک دارایی با وثیقه، می‌کند.

این ارز دیجیتال، از طیف گسترده‌ای از دارایی‌های دیجیتالی پشتیبانی می‌کند. همچنین نرخ‌های قرض‌گیری و وام‌دهی آن نیز به‌صورت الگوریتمی تنظیم می‌شوند تا نهایت نقدینگی را در استخرها، تشویق کرده و ایجاد کنند.

اوراق قرضه فورتیوب نیز یک پروتکل تأمین مالی اوراق قرضه بر مبنای استخر نقدینگی است. ما امروز این ارز دیجیتال و تمام پروتکل‌ها و اجزای مهم آن را خدمت شما بررسی کردیم.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما درباره آینده و پیش بینی قیمت فورتیوب چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    من این ارز رو در قیمت 0.077 خریدم انشالله که سود خوبی کنم پروژ ه ی بسیار خوبی دار
    مرسی از توضیحاتتون
    پرسود باشید

    پاسخ