coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

آمازون بسته‌ها را با پای پیاده یا دوچرخه برقی تحویل می‌دهد

با افتتاح اولین مرکز تحویل سفارشات با دوچرخه برقی و یا حتی با پست پیاده در شهر لندن،‌ آمازون بسته‌ها را با پای پیاده یا دوچرخه برقی تحویل می‌دهد.

آمازون چندی پیش رسما اولین مرکز تحویل سفارشات با دوچرخه و پای پیاده را در لندن افتتاح کرد. این اولین گام آمازون در راه دستیابی به هدف به صفر رساندن آلودگی کربنی 50 درصد از مرسولات آمازون تا سال 2023 است که این شرکت چندی پیش رسما از تلاش برای آن خبر داد. این شرکت امیدوار است که با این روش سالانه نزدیک به 1 میلیون سفارش را به دست خریداران برساند.

بیشتر بخوانید: قطع همکاری هواوی با لایکا ؛ هواوی از همکاری با XMAGE خبر داد

آمازون بسته‌ها را با پای پیاده یا دوچرخه برقی خواهد داد

آمازون در منطقه هکنی لندن این پروژه را برای اولین بار اجرا کرده است و می‌گوید که با این دو روش،‌ یعنی تحویل بسته با دوچرخه برقی و پای پیاده می‌تواند از هزاران سفر ون‌های قدیمی جلوگیری کند. این شرکت همچنین ون‌های برقی را به ناوگان حمل و نقل خود اضافه کرده تا بخشی از مرسولات را با آن‌ها به دست خریداران برساند.

این شیوه جدید از تحویل مرسولات قرار است در فضایی بالغ بر یک دهم منطفه‌ای از لندن اجرا شود که باید کمترین آلودگی را داشته باشد. خودروها در این منطقه با توجه به میزان آلودگی هوا بایستی برای جابجایی هزینه‌هایی پرداخت کنند، اما دوچرخه‌ها و اتومبیل‌های برقی از این قاعده مستثنی هستند. در نتیجه آمازون هم می تواند در هزینه‌های خود با روش جدید صرفه‌جویی کند.

در حال حاضر آمازون تنها یک هاب برای این پروژه در نظر گرفته، اما گفته که قصد دارد در ماه‌های آتی تعداد بیشتری از این مراکز را در سراسر بریتانیا افتتاح کند. آمازون در حال حاضر در بریتانیا 1000 ون برقی نیز دارد و می‌خواهد در سال جاری، ناوگانی از ون‌های برقی ساخت Rivian را در آمریکا به کار بگیرد.

آمازون بسته‌ها را با پای پیاده یا دوچرخه برقی تحویل می‌دهد

این غول دنیای تجارت آنلاین و خرده فروشی هنوز اعلام نکرده که نام وسایل نقلیه برقی جدید آن‌ها چیست، اما این محصولات از منظر ظاهری تفاوت زیادی با دیگر دوچرخه‌های برقی رایج دارند. این دوچرخه‌ها بیشتر مانند مینی ون‌هایی است که اولین بار توسط شرکت DPD معرفی شدند.

این اولین باری نیست که آمازون برای تحویل بسته از دوچرخه‌های برقی استفاده می‌کند. این شرکت پیش از این در پنج شهر فرانسه و هفت منطقه در آلمان این کار را عملی کرده بود، اما برنامه‌ای که آمازون در انگلیس شروع کرده ممکن است آغازگر پروژه‌ای مهم برای تحویل سفارشات بدون تولید آلودگی کربنی باشد.

بیشتر بخوانید:

آمازون بسته‌ها را با پای پیاده یا دوچرخه برقی تحویل می‌دهد اما به نظر شما، این اقدام تاثیری در کاهش آلایندگی هوا دارد؟ نظراتتان را با ما در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر