;
coinex

اولین تریلر فیلم آمستردام (Amsterdam) منتشر شد

اولین تریلر فیلم آمستردام (Amsterdam) با حضور کریستین بیل و مارگو رابی، رسما توسط کمپانی دیزنی و استودیوی قرن بیستم منتشر شده است.

اولین تریلر فیلم Amsterdam جدیدترین فیلم دیوید او راسل منتشر شده است و در این تریلر، شاهد دوستی دو سرباز و یک پرستار هستیم که به قتل فردی متهم شده‌اند. حال این سه نفر باید با هم به حل معمای پرونده قتل و خلاصی از این اتهام کمک کنند. آن‌ها بایستی به طرزی غیرمنتظره به هم اعتماد کنند و در طول آن شاهد شکل‌گیری نوعی روابط عاشقانه هستیم.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های 2022

اولین تریلر فیلم آمستردام

اولین تریلر Amsterdam حکایت از یک درام عاشقانه دارد که جنبه‌های خاص جنایی و کمدی نیز دارد. در طول تریلر می‌توان امضای دیوید او راسل را مشاهده کرد. همچنین فیلم آمستردام احتمالا یکی از پرستاره‌ترین آثار امسال است و این را از تریلر کوتاه فیلم نیز می‌توان متوجه شد. استودیوی قرن بیستم همچنین اولین پوستر فیلم آمستردام را منتشر کرده که تمرکز آن بیش از هرچیز بر معرفی بازیگران فیلم آمستردام است.

دیوید او راسل، که وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه را بر عهده داشته، پیش از این 5 بار و برای کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم‌های فیلم The Fighter، فیلم Silver Linings Playbook و فیلم American Hustle، نامزد دریافت جایزه اسکار شده است. او از زمان کارگردانی فیلم Joy در سال 2015، کارگردانی هیچ فیلم جدیدی را برعهده نداشته و حال پس از 7 سال با آمستردام به سینما بازگشته است. در ادامه تریلر فیلم آمستردام را ببینید:

کریستین بیل، مارگو رابی، جان دیوید واشینگتن، رامی ملک، زوئی سالدانیا، رابرت دنیرو، مایک مایرز، تیموتی اولفینت، مایکل شنون، کریس راک، آنیا تیلور-جوی، آندره‌آ ریسبرو، ماتیاس خونارتس، تیلور سوئیفت و آلساندرو نیوولا، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Amsterdam حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

این فیلم براساس توافق چند جانبه نیو رجنسی با استودیوی قرن بیستم و والت دیزنی تولید و منتشر خواهد شد. این فیلم برای اکران در تاریخ 13 آبان سال جاری برنامه‌ریزی شده است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص انتشار اولین تریلر فیلم آمستردام (Amsterdam) چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر