;
coinex

درآمد شگفت انگیز توسعه دهندگان نرم افزار در دبی ؛ گام محکم امارات برای تحول اقتصاد دیجیتال!

یک گزارش جدید حاکی از درآمد شگفت انگیز توسعه دهندگان نرم افزار در دبی است. موضوعی که به نوبه خود نشان از عزم راسخ امارات برای ورود به فناوری دیجیتال دارد.

بر اساس گزارشی جدید، فعالات بخش فناوری در امارات، در رده شغلی خود، از نظر بیشترین دریافتی بعد از همکاران خود در سیلیکون ولی و نیویورک، در جایگاه سوم هستند. گزارش مربوط به این آمار را موسسه پژوهشی معتبر مرسر منتشر کرده است.

بیشتر بخوانید: بزرگترین تولیدکنندگان تراشه در فصل اول 2022 ؛ برتری چشمگیر TSMC بر سامسونگ

درآمد شگفت انگیز توسعه دهندگان نرم افزار در دبی

چندی پیش از این برایتان از مهاجرت گسترده استعدادهای هندی تکنولوژی به دبی نوشتیم. حالا موسسه آماری مرسر می‌گوید که مهندسان و توسعه‌دهندگان نرم‌افزاری در دبی، به طور میانگین با حداقل 3 سال تجربه کار، 30 درصد بیش از همتایان خود در مراکز بزرگ فناوری مانند برلین، آمستردام و لندن دستمزد می‌گیرند.

طبق این مطالعه تنها فعالان فناوری در سیلیکون ولی و نیویورک به ترتیب 35 درصد و 22 درصد بیش از همکاران خود در دبی درآمد دارند. ولادیمیر ورژوفسکی، مدیر مرکز مطالعاتی مرسر در این باره گفته:

وضعیت دبی به عنوان یک مرکز تجاری جهانی، بدون مالیات بر درآمد، با زیرساخت‌هایی در حد جهانی، ایمنی بالا و سطح رفاه بالا، سبب شده تا امارات موقعیت جذابی برای استعدادهای فناوری باشد.

درآمد شگفت انگیز توسعه دهندگان نرم افزار در دبی ؛ گام محکم امارات برای تحول اقتصاد دیجیتال!

به گفته او، با توجه به تمایل امارات برای بدل شدن به یک قطب اقتصاد دیجیتال، این کشور ظرفیت بالایی برای جذب استعدادهای فناوری دارد و طبیعی است که به روند رو به رشد خود ادامه دهد.

به گفته کارشناسان مشاغل و استخدام، در حال حاضر بیشترین میزان تقاضا برای استخدام در امارات مربوط به حوزه فناوری است و در نتیجه امارات می‌کوشد هرچه زودتر برنامه‌های تحول دیجیتال خود را پیش ببرد.

بر اساس مطالعه ای که روز دوشنبه توسط وب سایت استخدامی Bayt.com و شرکت تحقیقات بازار YouGov منتشر شد؛ تقریباً 66 درصد از افراد فکر می کنند که پیشرفت های فناوری مانند تحول دیجیتال، اتوماسیون. و هوش مصنوعی ماهیت شغل‌ها را در آینده تغییر خواهد داد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص درآمد شگفت انگیز توسعه دهندگان نرم افزار در دبی چیست؟ دیدگاهتان را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gizchina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر