;
coinex

تاریخ رونمایی از اولین خودرو شیائومی مشخص شد

پس از اسکوتر برقی‌ شیائومی (M365) که روانه بازار شد، حالا اطلاعاتی از تاریخ رونمایی از اولین خودرو شیائومی منتشر شده است.

از نظر فنی، این اولین خودرو شیائومی نیست که به صورت برقی کار می‌کند. اولین خودروی برقی شیائومی، اسکوتر M365 بود. شیائومی، این غول چینی، سال گذشته از برنامه بزرگ خود برای ورود به صنعت خودروهای برقی خبر داد و متعهد شد که در ده سال آینده مبلغی حدود 10 میلیارد دلار در این زمینه سرمایه گذاری کند.

بیشتر بخوانید: بهترین خودروسازان جهان 2021 ؛ ایران خودرو در میان 40 شرکت برتر!

اعلام تاریخ رونمایی از اولین خودرو شیائومی

بر اساس جدیدترین اخباری که به دست رسیده است، انتظار می‌رود لی جون، بنیانگذار شرکت، نمونه اولیه EV (خودرو برقی) را در ماه آگوست رونمایی کند. این خودرو توسط HVST Automobile Design، مسئول خودروی Maven از شرکت WM Motor طراحی شده است. پس از رونمایی، نمونه اولیه مورد آزمایش‌های جاده‌ای بیشتری قرار می‌گیرد و به دنبال آن می‌توان انتظار کمپین تبلیغات عمومی خودرو شیائومی را داشت.

خودرو شیائومی

با این حال خودروهای واقعی هنوز در دست تولید قرار نگرفته‌اند. قرار است کارخانه تولید خودرو شیائومی و مرکز تحقیق و توسعه‌اش در ییژانگ (Yizhuang) ساخته شود و انتظار می‌رود اولین خودروهای واقعی در سال 2024 خط تولید خود را ترک کنند.

اگر مایل هستید درباره کارخانه خودروسازی شیائومی و چهار مدل EV (خودروی برقی) بیشتر بدانید می‌توانید به وبسایت ArenaEV.com که به خودروهای برقی اختصاص داده شده است، مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره اعلام تاریخ رونمایی از اولین خودرو شیائومی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر