;
coinex

بازی‌ های جدید پلی استیشن پلاس جولای به‌صورت رسمی معرفی شدند

بازی‌ های جدید پلی استیشن پلاس جولای به‌صورت رسمی معرفی شدند. هفته آینده مشترکین پلی استیشن پلاس با بازی‌های هیجان انگیزی رو به‌رو خواهند شد.

19 جولای (28 تیر) روز بزرگی برای مشترکین پلی استیشن پلاس خواهد بود. سونی سرویس پلی استیشن پلاس خود را به‌طور کامل تغییر داده و سه سطح جدید را برای آن‌ها در نظر گرفته است. سطح‌های PS Plus Extra و Premium کمی گران‌تر هستند، اما به بازیکنان پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 امکان دسترسی به بازی‌های بسیار بیشتری را نسبت به اشتراک استاندارد PS Plus Essential می‌دهد.

بیشتر بخوانید: آنچه از بازی The Last of Us Part 1 انتظار داریم

کسانی که اشتراک این دو سطح را دارند باید بدانند که بازی‌ های جدید پلی استیشن پلاس جولای به‌صورت رسمی توسط سونی معرفی شدند و بزودی به این سرویس اضافه خواهند شد. 15 عنوان برای مشترکین PS Plus Extra و 17 عنوان برای کسانی که در سطح PS Plus Premium عضو هستند در دسترس خواهد بود.

بازی‌ های جدید پلی استیشن پلاس جولای

کسانی که دارای عضویت سطح PS Plus Extra هستند، می‌توانند پنج بازی Assassin’s Creed (در واقع هفت بازی، به این دلیل که Assassin’s Creed: The Ezio Collection شامل سه عنوان است)، Final Fantasy 7 Remake Intergrade ،Marvel’s Avengers ،Saints Row 4: Re-Elected ،Stray و عناوین دیگر که از بازی‌ های جدید پلی استیشن پلاس جولای هستند را تجربه کنند. از بین همه آن‌ها می‌توان به بازی Stray اشاره کرد که در روز انتشار خود به این سرویس اضافه می‌شود.

بازی‌ های جدید پلی استیشن پلاس جولای به‌صورت رسمی معرفی شدند

در حالی که بیشتر بازی‌های PS Plus Extra و Premium که در 19 جولای (28 تیر) به این سرویس اضافه می‌شوند عناوین قدیمی‌تری هستند، اما Stray یک عنوان کاملا جدید است. Stray اولین بازی است که از بعد از در دسترس قرار گرفتن سطح PS Plus Extra قرار است در روز اول انتشار به این سرویس اضافه شود. در نتیجه باید منتظر ماند و دید که طرفداران چه واکنشی به آن نشان خواهند داد.

برای کسانی که ممکن است با این بازی آشنا نباشند باید گفت که Stray یک عنوان سایبرپانکی است که شما را در نقش یک گربه قرار می‌دهد. جالب است بدانید که عنوان Stray یکی از اولین بازی‌هایی بود که برای کنسول پلی‌استیشن 5 سونی معرفی شد. حال نسخه PS4 و PS5 در بین بازی‌ های جدید پلی استیشن پلاس جولای است که برای مشترکین PS Plus Extra و Premium در 19 جولای (28 تیر) در دسترس قرار خواهد گرفت.

مشترکین PS Plus Premium به تمام بازی‌هایی که به PS Plus Extra اضافه می‌شود، دسترسی خواهند داشت. اما برای آن‌ها دو بازی دیگر نیز در نظر گرفته شده است. آن‌ها می‌توانند دو عنوان کلاسیک LocoRoco: Midnight Carnival و No Heroes Allowed که از عناوین کنسول دستی و محبوب PSP است را این‌بار در یک صفحه نمایش بزرگ، تجربه کنند. هنوز بسیاری از بازی‌های کلاسیک پلی استیشن 1، پلی استیشن 2، پلی استیشن 3 و پلی استیشن پرتابل (PSP) به کتابخانه سرویس پلی استیشن پلاس پریمیوم اضافه نشده‌اند. بنابراین امیدواریم با به‌روز رسانی‌های بیشتر این سرویس رشد خوبی را در آینده داشته باشد.

لیست بازی‌های جدید ماه جولای PS Plus Extra و Premium

  • Assassin’s Creed: The Ezio Collection – PS4
  • Assassin’s Creed 4: Black Flag – PS4
  • Assassin’s Creed Freedom Cry – PS4
  • Assassin’s Creed Rogue Remastered – PS4
  • Assassin’s Creed Unity – PS4
  • Final Fantasy 7 Remake Intergrade – PS5
  • Ice Age: Scrat’s Nutty Adventure – PS4
  • Jumanji: The Video Game – PS4
  • LocoRoco: Midnight Carnival – PSP (PS Plus Premium Only)
  • Marvel’s Avengers – PS4/PS5
  • No Heroes Allowed – PSP (PS Plus Premium Only)
  • Paw Patrol on a Roll – PS4
  • ReadySet Heroes – PS4
  • Saints Row 4: Re-Elected – PS4
  • Saints Row: Gat Out of Hell – PS4
  • Spirit of the North: Enhanced Edition – PS4
  • Stray – PS4/PS5

لازم به ذکر است کسانی که در سطح‌های PS Plus Extra و Premium عضو هستند نیز به بازی‌های رایگان ماهانه PS Plus هم دسترسی دارند. بر خلاف این دو سطح، بازی‌های رایگان ماهانه PS Plus Essential را می‌توان به کتابخانه بازی‌های خود اضافه کرد و برای همیشه مالک آن‌ها شد. بازی‌ های جدید پلی استیشن پلاس جولای برای سطح Essential شامل سه عنوان Crash Bandicoot 4: It’s About Time ،The Dark Pictures: Man of Medan و Arcadegeddon می‌شود که همگی در حال حاضر در دسترس قرار دارند.

بازی‌های اضافه شده به سطح‌های PS Plus Extra و Premium قابل نگهداری برای همیشه نیستند، اما می‌توان برای مدتی طولانی به آن‌ها دسترسی داشت. اما مانند سرویس Xbox Game Pass مایکروسافت، به‌نظر می‌رسد حذف بازی‌ها از PS Plus Extra به ندرت اتفاق بیفتد. با نگاهی به اطلاعاتی که از آینده داریم، می‌توان گفت که در حال حاضر تنها تعداد معدودی از بازی‌ها هستند که در آینده نزدیک از سطح PS Plus Extra حذف خواهند شد.

به‌عنوان مثال بازی Syberia در 19 جولای (28 تیر) و در 20 سپتامبر یکی از بهترین بازی‌های این سرویس یعنی Red Dead Redemption 2 از لیست بازی‌های پلی استیشن پلاس اکسترا حذف خواهد شد. حدود یک ماه بعد هم نسخه اصلی Red Dead Redemption و اکسپنشن مستقل آن Red Dead Redemption: Undead Nightmare نیز حذف می‌شوند.

حذف این بازی‌ها از PS Plus منجر به گمانه‌زنی‌هایی شد مبنی بر این‌که Rockstar Games ممکن است در حال ساخت ریمستر آن عناوین باشد، اما با آخرین اخبار منتشر شده از سوی کمپانی متوجه شدیم که در حال حاضر آن‌ها تمام توجه خود را بر روی ساخت GTA VI گذاشته‌اند و تمامی پروژ‌های دیگر خود را فعلا متوقف کرده‌اند.

اما باز هم با توجه به حذف چندین عنوان در ماه‌های آینده از این سرویس، طرفداران می‌توانند روی سونی حساب کنند که بازی‌های بسیار بیشتری را به سطوح PS Plus Extra و Premium اضافه کند. برای مثال دو بازی NBA 2K22 و WRC 10 هر دو در 31 آگوست برای این سرویس در دسترس قرار خواهند گرفت.

بیشتر بخوانید:

در مورد بازی‌ های جدید پلی استیشن پلاس جولای چه نظری دارید؟ آیا بازی مد نظر شما بود که دوست داشتید در این ماه به این سرویس اضافه شود؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gamerant

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر