;
coinex

مجوز فعالیت صرافی OKX در امارات توسط قانونگذاران دبی تمدید شد

مجوز فعالیت صرافی OKX در امارات متحده عربی توسط سازمان تنظیم مقررات دارایی‌های مجازی تمدید شد. دبی در تلاش برای تبدیل شدن به قطب ارزهای دیجیتال در دنیاست.

صرافی OKX، جدیدترین صرافی ارزهای دیجیتال است که موفق به اخذ مجوز فعالیت موقت در امارات متحده عربی می‌شود. مجوز موقت به OKX اجازه می‌دهد تا برخی از محصولات و خدمات مبادله‌ای خود را به سرمایه‌گذاران واجد شرایط اماراتی ارائه دهد.

بیشتر بخوانید: صرافی غیرمتمرکز چیست

تمدید مجوز فعالیت صرافی OKX در امارات

سازمان تنظیم مقررات دارایی‌های مجازی (VARA) در دبی، اخیراً اقدام به تمدید مجوز فعالیت صرافی OKX نموده است. طبق بیانیه منتشر شده توسط OKX، مجوز سازمان VARA به صرافی OKX اجازه می‌دهد تا محصولات و خدمات مبادله‌ای خود را به سرمایه‌گذاران اماراتی ارائه دهد. لنیکس لای (Lennix Lai)، مدیر کل صرافی OKX دبی، در واکنش به تمدید مجوز فعالیت OKX در امارات گفت:

منطقه MENA یکی از مناطقی است که بیشترین رشد را برای صنعت ما به ارمغان می‌آورد. ما بسیار هیجان زده هستیم که در قلب این اکوسیستم پر رونق قرار داریم. OKX مشتاقانه منتظر است که به طور معناداری در اجرای ایده‌ها و نوآوری‌های جدید در صنعت مشارکت کند.

مجوز فعالیت صرافی OKX در امارات توسط قانونگذاران دبی تمدید شد

در بیانیه‌ منتشر شده، OKX اعلام کرد که نسبت به ساخت زیرساخت‌های لازم و همچنین تشکیل تیم خود در امارات متحده عربی متعهد است. این صرافی اضافه کرد که دانش و نتایج تحقیقات خود را به اشتراک گذاشته و در پروژه تبدیل دبی به مرکز پیشرو صنعت ارزهای دیجیتال مشارکت خواهد نمود.

سازمان VARA از زمان تأسیس در سال جاری، تأییدیه‌ها و مجوزهای موقتی را برای پلتفرم‌های مبادله ارزهای رمزنگاری‌شده نظیر Binance و Coinmena مستقر در بحرین اعطا نموده است.

به گفته تیم بیون (Tim Byun)، مسئول روابط دولتی جهانی در گروه OK، دبی با تمدید مجوز فعالیت OKX بار دیگر ثابت نمود که یکی از اصلی‌ترین قطب‌های جهانی در صنعت رمزارزها به شمار می‌رود. بیون افزود:

اعطای مجوزهای موقت بازتابی از رهبری امارات متحده عربی در پرورش اقتصاد جهانی آینده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره تمدید مجوز فعالیت صرافی OKX در امارات چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: bitcoin

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر