;
coinex

حذف واکسن آسترازنکا از فرایند تزریق در ایران ؛ واکسن فقط چینی و ایرانی!

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا با توجه به کفایت تعداد واکسن‌های چینی و ایرانی، از حذف واکسن آسترازنکا از فرایند تزریق در ایران خبر داد.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا امروز از حذف واکسن آسترازنکا از چرخه تزریق خبر داد. علت این موضوع توسط این مقام مسئول، کفایت تعداد واکسن سینوفارم و واکسن‌های ایرانی عنوان شده است.

بیشتر بخوانید: ابتلای بایدن به کرونا توسط کاخ سفید تایید شد؛ بایدن هم از BA.5 در امان نماند!

حذف واکسن آسترازنکا از فرایند تزریق در ایران

عباس شیراوژن امروز و در گفتگوی رسانه‌ای خود بار دیگر بر اقدام مردم برای دریافت واکسن یادآور تاکید کرد و گفت:

استفاده از ماسک در هواپیما، قطار، مترو، اتوبوس‌، در اماکن زیارتی و هیئت‌های مذهبی تاکید شده است. واکسن سینوفارم و واکسن‌های ایرانی به میزان کافی در کشور موجود است، واکسن آسترازنکا از چرخه تزریق خارج شده است.

حذف واکسن آسترازنکا از فرایند تزریق در ایران ؛ واکسن فقط چینی و ایرانی!

به گفته سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا، افرادی که 6 ماه از تزریق آخرین دوز واکسن‌شان می‌گذرد باید هرچه سریع‌تر نسبت به دریافت دوز یادآور واکسن اقدام کنند. همچنین این مقام مسئول تاکید کرد که برای تهویه مدارس و دانشگاه‌ها بایستی اقدامات مناسبی اتخاذ شود و در ادامه گفت که در خصوص محدودیت‌های تردد فعلا تصمیمی گرفته نشده است.  او گفت:

مراکز تزریق واکسن باید فعال‌تر شوند. مراقبت‌های بهداشتی مرزی هم باید با جدیت بیشتر دنبال شود. با توجه به افزایش جدی آمار مبتلایان‌، بستری شده‌ها و جانباختگان کرونا استفاده از ماسک در قطار، وسایل نقلیه، اتوبوس، مراکز زیارتی و مراسم‌های مذهبی الزامی است.

به گفته سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا، تزریق واکسن کرونا در کنار تست منفی برای ارائه خدمات پیش بینی شده است اما تلقیح واکسن هنوز اجباری نیست و بیشتر جنبه تشویقی دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره ابتلای بایدن به کرونا چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر