;
coinex

مشخصات باتری و قیمت Galaxy Watch 5 پیش از رونمایی فاش شد

در شرایطی که به نظر فاصلی چندانی تا رونمایی رسمی از اسمارت واچ‌های جدید سامسونگ نداریم، حالا اطلاعاتی از مشخصات باتری و قیمت Galaxy Watch 5 فاش شده است.

سامسونگ احتمالا در رویداد رونمایی بزرگی که برای 10 آگوست برنامه‌ریزی کرده است، علاوه بر نسل جدید گوشی‌های تاشو خود یعنی گلکسی زد فولد 4 و گلکسی زد فلیپ 4، از ساعت هوشمند گلکسی واچ 5 نیز رونمایی می‌کند. اما این سبب نشده تا افشاگران بی‌تفاوت باشند و در نتیجه باز هم اطلاعاتی از مشخصات فنی ساعت هوشمند جدید سامسونگ فاش شده است.

بیشتر بخوانید: بهترین ساعت هوشمند سامسونگ

مشخصات باتری و قیمت Galaxy Watch 5

بنابر آنچه در از اطلاعات یک خرده‌فروشی آنلاین توسط Dealntech منتشر شده است، گلکسی واچ 5 در نسخه استاندارد خود 10 یورو ارزان‌تر از نسخه قبلی است اما در عوض نسخه گلکسی واچ 5 پرو، که جانشین گلکسی واچ 4 کلاسیک است حدود 30 یورو گران‌تر خواهد بود.

این کاهش 10 دلاری و از سوی دیگر جهش 30 دلاری در نسخه‌های مختلف ساعت هوشمند جدید سامسونگ عملا خیلی زیاد نیست اما اگر بخواهید مدل پرو را بخرید شاید برایتان 30 دلار بیشتر کمی زیاد به نظر برسد و بخواهید بدانید که دقیقا چه چیز جدیدی دریافت می‌کنید.

مشخصات باتری و قیمت Galaxy Watch 5 پیش از رونمایی فاش شد

اطلاعات دیگری که از سوی Ice Universe منتشر شده در این مورد می‌تواند یاری دهنده باشد چراکه ادعا شده گلکسی واچ 5 می‌تواند تا 3 روز طول عمر باتری داشته باشد و با توجه به اینکه چنین چیزی در قیاس با نسل قبل بسیار جذاب به نظر می رسد، طبیعتا باید منتظر عرضه مدل جدید باشیم.

در صورتی که این ادعا درست باشد، ساعت هوشمند جدید سامسونگ برترین عمر باتری را در میان همه ساعت‌های مبتنی بر Wear OS دارد که برای یک دستگاه پیچیده با قابلیت‌های متنوع که یک نمایشگر تمام رنگی دارد، مزیت بسیار مهمی است.

اساسا در مورد ساعت‌های هوشمند انتظار طول عمر بیش از یک روز اندکی عجیب است و باید دید دقیقا قرار است ساعت جدید سامسونگ چگونه به این مهم دست یابد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص مشخصات باتری و قیمت گلکسی واچ 5 چیست؟ نظراتتان را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: techradar

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر