;
coinex

اولین تریلر فیلم جان ویک 4 (John Wick 4) را تماشا کنید

رویداد کامیک کان سن دیگو فرصتی برای بروزرسانی همه اطلاعات از فیلم‌های مورد انتظار است و حالا نیز شاهد انتشار اولین تریلر فیلم جان ویک 4 (John Wick 4) هستیم.

در پنل کارگردانان رویداد کامیک کان سن دیگو، چد استالسکی، به عنوان کارگردان مجموعه جان ویک به همراه تیم میلر، اندرو استنتون و استین واینتراب حضور داشت تا درباره فیلم ها و دیگر پروژه‌های خود صحبت کند. در جریان همین پنل، استالسکی از اولین تریلر John Wick 4 رونمایی کرد.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های اکشن 2022 

اولین تریلر فیلم جان ویک 4

اولین تریلر فیلم جان ویک 4 (John Wick 4) منتشر شد

در این تریلر سریع، جان ویک را در حال تمرین و یا درگیری با دشمنان پرشمارش می‌بینیم. در یک صحته خاص او با استفاده از نانچیکو کار همیشگی را انجام می‌دهد. در انتهای تریلر نیز، باوری کینگ شمعی را فوت می‌کند که ممکن است با پوستری که اخیرا از فیلم منتشر شده مرتبط باشد.

در جان ویک 4 نیز مانند سه نسخه قبلی همچنان چد استالسکی کارگردانی کار را برعهده دارد و کیانو ریوز بار دیگر در نقش قاتل کهنه‌کار ایفای نقش می‌کند. لاورنس فیشبرن، یان مک‌شین و لنس ردیک نیز در نقش شخصیت‌های پیشین حضور دوباره خواهند داشت. اما از شخصیت‌های تازه وارد باید به دانی ین، شمیر اندرسون، بیل اسکاشگورد، رینا ساوایاما، هیرویوکی سانادا، اسکات ادکینز و کلنسی براون اشاره کرد.

سری چهارم جان ویک در ابتدا برای بهار امسال برنامه‌ریزی شده بود اما با مشکلات ناشی از شیوع پاندمی کرونا و درگیری ریوز با فیلم The Matrix Resurrections با تاخیر مواجه شد. حال جان ویک برای اکران در تاریخ 3 فروردین 1402 برنامه‌ریزی شده است. در ادامه تریلر فیلم John Wick 4 را ببینید:

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره اولین تریلر فیلم جان ویک 4 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    فیلم جان ویک یکی از بهترین فیلمهای تاریخ سینما هست که توجه خاص تمام سلایق مختلف از هر شکل و نژاد و زبان رو به خودش معطوف کرده و مخاطبان آن بصورت خاص و بی صبرانه منتظر تماشای این فیلم خاص و دیدنی هستن.

    پاسخ