;
coinex

زمان معرفی هواوی واچ 3 پرو (Huawei WATCH 3 Pro) مشخص شد

بعد از انتظار طولانی طرفداران ساعت‌های هوشمند، کمپانی محبوب هواوی زمان معرفی هواوی واچ 3 پرو را اعلام کرد که پیشرفته‌ترین Smart Watch این شرکت خواهد بود.


این ساعت هوشمند برند هواوی در در تاریخ 27 جولای سال 2022 در یک رویداد که توسط شرکت هواوی برگزار می‌شود به صورت رسمی معرفی خواهد شد. لازم به ذکر است که در این رویداد علاوه بر واچ 3 پرو (2022)، از سیستم‌عامل Harmony OS 3 و تبلت جدید 11 اینچی میت پد پرو نیز رونمایی می‌شود.

طی روزهای گذشته هواوی یک ویدیو از ساعت هوشمند جدید در حساب رسمی ویبو خود به نمایش گذاشته که در آن به بعضی از ویژگی‌های واچ 3 (2022) پرو اشاره شده بود.

بیشتر بخوانید: بهترین ساعت های هوشمند 2022

زمان معرفی هواوی واچ 3 پرو (Huawei WATCH 3 Pro)

این ساعت هوشمند از جدیدترین امکانات و قابلیت‌هایی که شرکت هواوی برای ساعت‌های هوشمند خود عرضه می‌کند برخوردار خواهد بود؛ اما با این حال در زمان معرفی هواوی واچ 3 پرو، نام جدیدی برای این محصول انتخاب نخواهد شد و واچ 3 پرو با همان نام ساعت هوشمند هواوی در سال گذشته معرفی می‌شود.

البته احتمال می‌رود که واچ 3 پرو (2022) در واقع یک نسخه فرعی باشد و این نام گذاری مشابه، بی‌‌دلیل نباشد. باتوجه به اطلاعاتی که از ساعت هوشمند هواوی واچ 3 پرو (2022) منتشر شده است، این محصول از سیستم موقعیت‌یابی اختصاصی کمپانی هواوی پشتیبانی می‌کند. چنین قابلیتی برای دوندگان و دوچرخه سواران این امکان را فراهم می‌کند که موقعیت دقیق خود و مکانی که به سمت آن در حال حرکت هستند را روی نمایش‌گر ساعت مشاهده کنند.

زمان معرفی هواوی واچ 3 پرو (Huawei WATCH 3 Pro) مشخص شد

باتوجه به جزییاتی که از ساعت هوشمند هواوی واچ 3 پرو منتشر شده، این محصول از قابلیت ECG پشتیبانی می‌کند. به لطف چنین ویژگی‌ کاربران می‌توانند در هر زمانی از تعداد ضربان قلب و میزان فشار خون خود آگاه باشند و از سلامت بدن خود اطمینان حاصل کنند.

ساعت جدید کمپانی هواوی دنبال کننده نسل قبلی این ساعت و یک نسخه پیشرفته از واچ 3 پرو (2021) خواهد بود و احتمال دارد که شباهت‌های بسیاری به این نسخه داشته باشد؛ به همین جهت، در ادامه بعضی ویژگی‌های واچ 3 پرو (2021) را بیان می‌کنیم.

این محصول در تاریخ 2 ژوئن سال 2021 به بازار‌های جهانی عرضه شد. باید به این موضوع اشاره کنیم که واچ 3 پرو (2021) کمپانی هواوی طراحی زیبا و منحصر به فردی را به کاربران خود ارائه داد. قسمت پشتی این محصول از جنس سرامیک و پنل جلویی آن شامل قاب تیتانیومی و نمایش‌گری از جنس شیشه است.

وزن بسیار کم آن که تنها معادل 63 گرم است از جمله برتری‌های این ساعت نسبت به رقیبان خود به حساب می‌آید. همچنین، بدنه ضد آب محصول می‌تواند تا عمق 50 متری در برابر نفوذ آب مقاوم باشد.

واچ 3 پرو (2021) دارای یک صفحه نمایش AMOLED دایره شکل به ابعاد 1.43 اینچ است. این صفحه نمایش قادر است تصاویر را با کیفیت 466×466 پیکسل نمایش دهد. واچ 3 پرو 2 گیگابایت RAM و 16 گیگابایت حافظه داخلی را به کاربران خود ارائه می‌دهد و این ساعت از سیستم‌عامل Harmony OS 2.0 پشتیبانی می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص زمان معرفی هواوی واچ 3 پرو (Huawei WATCH 3 Pro) چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر