;
coinex

حل مشکل وصل نشدن وای فای گوشی شیائومی [آموزش تصویری 11 راه حل]

تکراتو در این نوشتار، قصد دارد به بررسی حل مشکل وصل نشدن وای فای گوشی شیائومی بپردازد. برای کسب اطلاعات درباره این موضوع، با ما همراه باشید.

در عصر حاضر که تمام کارها با استفاده از اینترنت انجام می‌شود، وای‌فای نقش بسیار مهمی در روابط انسان‌ها با یکدیگر دارند. به بیانی دیگر، می‌توان گفت که افراد با استفاده از وای‌فای می‌توانند به برقراری ارتباط دوستانه پرداخته و یا مسائل مربوط به کار خود را به انجام برسانند.

بااین‌حال، این احتمال وجود دارد که هر گوشی با مشکلاتی مواجه شود. وصل نشدن وای‌فای، یکی از مشکلاتی است که برای برخی از گوشی‌های شیائومی به وجود می‌آید.

اگر گوشی شیائومی شما به وای فای وصل نمی‌شود، می‌توانید به کمک راه حل‌های زیر مشکل گوشی خود را برطرف کنید.

بیشتر بخوانید:

حل مشکل سنسور مجاورت شیائومی (Proximity Sensor)

حل مشکل کار نکردن تاچ گوشی شیائومی

حل مشکل وصل نشدن وای فای گوشی شیائومی

برند شیائومی یکی از محبوب‌ترین شرکت‌های تولیدکننده گوشی است که محصولات بسیار باکیفیتی روانه بازار می‌کند. این برند توانسته نظر بسیاری از مخاطبان را به سمت خود جلب کند. یکی از مهم‌ترین دلایل محبوبیت این برند، محصولات مقرون‌به‌صرفه‌ای است که تقریباً هرکسی را قادر به خرید آن‌ها می‌کند.

حل مشکل وصل نشدن وای فای گوشی شیائومی

بااین‌حال، گوشی‌های شیائومی هم مانند هر برند دیگری نقص‌های مخصوص به خود را دارد و به همین دلیل هم شاید برخی از کاربران را ناراضی کند. یکی از مشکلاتی که ممکن است برای گوشی‌های این برند به وجود بیاید، وصل نشدن وای‌فای است. اما چگونه می‌توان این مشکل را رفع کرد؟

دلیل وصل نشدن گوشی شیائومی به Wi-Fi چیست؟

اولین سؤالی که احتمالاً قبل از بررسی حل مشکل وصل نشدن وای فای گوشی شیائومی برای شما پیش می‌آید، این است که چرا گوشی به وای فای وصل نمی‌شود؟ برای مثال، فرض کنید که در وسط یک امتحان آنلاین هستید و به‌صورت ناگهانی، وای‌فای گوشی شما قطع شده و از امتحان جا می‌مانید. این اتفاق بسیار ناگواری است که می‌تواند برای یک فرد بیفتد.

حل مشکل وصل نشدن وای فای گوشی شیائومی
حل مشکل وصل نشدن وای فای گوشی شیائومی

در حقیقت، اکثر مواقع دلیل قطع شدن وای‌فای گوشی شیائومی، مربوط به مشکلات نرم‌افزاری و باگ‌های ارتباطی بین مودم و گوشی است. به همین دلیل هم اگر گوشی شما به وای‌فای وصل نمی‌شود، اصلاً نگران نباشید؛ زیرا شما با انجام چند کار ساده می‌توانید گوشی خود را مجدداً به وای‌فای وصل کنید.

وصل نشدن وای فای گوشی شیائومی می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد. برای حل این موضوع، شما باید اقدامات متفاوتی انجام دهید تا بالاخره بتوانید گوشی خود را مجدداً به وای‌فای وصل و از آن استفاده کنید. در این بخش، برخی از مهم‌ترین کارهایی که برای حل مشکل وصل نشدن وای فای گوشی شیائومی باید انجام دهید را شرح می‌دهیم.

بیشتر بخوانید:

حل مشکل کار نکردن فست‌شارژ شیائومی

حل مشکل شارژ نشدن گوشی شیائومی

اطمینان از روشن بودن وای‌فای

اولین کاری که شما باید انجام دهید، این است که اطمینان حاصل کنید که وای‌فای گوشی شما فعال باشد. تاکنون بسیار پیش آمده که حتی وای‌فای گوشی فرد متصل نبوده و او به‌اشتباه گمان کرده که گوشی او مشکل دارد. به همین دلیل هم اولین روش این است که مطمئن شوید گوشی شما به وای‌فای دسترسی دارد.

حل مشکل وصل نشدن وای فای گوشی شیائومی

برای بررسی این موضوع، وارد تنظیمات گوشی خود شده و به بخش وای‌فای بروید. سپس اطمینان حاصل کنید که وای‌فای گوشی شما روشن باشد. همچنین شما می‌توانید صفحه گوشی را به پایین کشیده و سپس در منوی بالای آن، روشن بودن وای‌فای را چک کنید.

علاوه بر این، مطمئن شوید که گوشی شما به وای‌فای موردنظر وصل باشد. این امکان وجود دارد که شما به‌اشتباه به شبکه وای‌فای دیگری وصل شده باشید. اگر این موارد را موردبررسی قرار داده و مطمئن شدید که گوشی شما به وای‌فای موردنظر شما وصل است، باید به دنبال راه‌حل دیگری باشید.

روشن و خاموش کردن Wi-Fi

در بسیاری مواقع، با روشن و خاموش وای‌فای گوشی خود می‌توانید این مشکل را برطرف کنید. به یاد داشته باشید که بعد از روشن کردن وای‌فای، گوشی خود را مجدداً به وای‌فای موردنظر خود وصل کنید.

برای انجام این کار و حل مشکل وصل نشدن وای فای گوشی شیائومی به بخش تنظیمات گوشی رفته و وای‌فای را خاموش روشن کنید و سپس آن را به وای‌فای موردنظر متصل نمایید. به احتمال زیاد این مشکل برطرف شود. در غیر این صورت، به ادامه این نوشتار توجه کنید تا روش دیگری برای این مشکل پیدا کنید.

روشن کردن حالت پرواز (Airplane Mode)

اگر روش بالا جواب نداد، برای رفع مشکل پیدا نکردن وای فای در گوشی های شیائومی باید به دنبال روش دیگری باشید. روشن و خاموش کردن حالت پرواز یکی از روش‌های خوبی است که می‌توانید برای این کار انجام دهید.

حل مشکل وصل نشدن وای فای گوشی شیائومی

برای فعال کردن این بخش، به‌سادگی می‌توانید منوی گوشی خود را پایین کشیده و از بخش بالای تلفن همراه، حالت پرواز (Airplane Mode) را فعال و بعد از گذشت چند دقیقه مجدداً غیرفعال کنید. سپس وای‌فای را نیز روشن کرده و به شبکه وای‌فای موردنظر خود متصل شوید. با انجام این کار، بسیار احتمال دارد که وای‌فای گوشی شما مجدداً به مودم وصل شود. اگر باز هم این اتفاق نیفتاد، راه‌حل زیر را مشاهده نمایید.

بیشتر بخوانید:

گوشی شیائومی می 1 لایت (Xiaomi Mi 11 Lite)

گوشی شیائومی پوکو اف 3 (Poco F3 5G)

ری‌استارت کردن تلفن همراه

اگر با وجود طی مراحل بالا گوشی شما همچنان به وای‌فای وصل نشد، ناگزیر به ری‌استارت کردن آن هستید. این کار غالباً برای حل مشکل وصل نشدن وای فای گوشی شیائومی و همچنین رفع باگ‌های نرم‌افزاری انجام می‌شود. بسیاری از افراد اعتقاد دارند که با ری‌استارت کردن گوشی، شما به دستگاه خود این امکان را می‌دهد که نفس راحتی بکشد و بسیاری از مشکلات آن به‌راحتی حل شوند.

حل مشکل وصل نشدن وای فای گوشی شیائومی

برای انجام این کار، کافی است که دکمه پاور گوشی شیائومی خود را نگه دارید. در این مرحله، با چهار گزینه روبرو می‌شوید. با انتخاب گزینه Reboot، می‌توانید گوشی خود را ری‌استارت کنید. با انتخاب این گزینه، گوشی شما خاموش و بعد از گذشت چند دقیقه مجدداً روشن خواهد شد. اگر مشکل شما همچنان برطرف نشد، به ادامه این مقاله توجه کنید.

اتصال گوشی به سایر شبکه‌های وای‌فای

اگر بعد از انجام مراحل بالا گوشی شما همچنان به وای‌فای وصل نشد، شما می‌توانید گوشی خود را به یک شبکه وای‌فای دیگر متصل کنید تا ببینید که مشکل از گوشی است یا مودم.

برای انجام این کار، به بخش تنظیمات گوشی رفته و وارد قسمت Wi-Fi شوید. بعد از روشن کردن وای‌فای در این بخش، می‌توانید شبکه‌های وای‌فای زیادی را مشاهده کنید. در این مرحله، پیشنهاد می‌کنیم که موقتاً به یک شبکه وای‌فای دیگر متصل شوید تا مشکل رفع شود.

حل مشکل وصل نشدن وای فای گوشی شیائومی

اگر شبکه وای‌فای دیگری در دسترس شما نیست، پیشنهاد می‌کنیم که به گوشی یکی از اعضای خانواده خود متصل شوید. برای انجام این کار و حل مشکل وصل نشدن وای فای گوشی شیائومی فرد مقابل باید اینترنت و سپس هات‌اسپات (Hotspot) گوشی خود را روشن کند. سپس شما با روشن کردن وای‌فای، نام گوشی خود را پیدا کرده و به او وصل شوید.

بعد از اتصال به گوشی شخص مقابل، مطمئن شوید که گوشی شما به اینترنت متصل است. اگر گوشی شما به اینترنت دسترسی داشت، این بدان معنی است که شبکه وای‌فای اصلی شما مشکل دارد. اگر همچنان گوشی شما به اینترنت دسترسی نداشت، باید به دنبال راه دیگری با حل این موضوع باشید.

مراجعه به بخش Forget Network

از دیگر روش‌ها برای رفع مشکل پیدا نکردن وای فای در گوشی های شیائومی ، استفاده از گزینه Forget Network است. اخیراً طراحی گوشی‌های هوشمند به این شکل است که تلفن‌ها با یک‌بار وصل به یک شبکه وای‌فای، رمز عبور آن را ذخیره کرده و هر دفعه به‌صورت خودکار به آن وصل می‌شوند. البته این در صورتی است که گوشی در محدوده نزدیکی آن شبکه وای‌فای باشد.

حل مشکل وصل نشدن وای فای گوشی شیائومی

در بسیاری مواقع، این کار باعث افزایش سرعت عمل و استفاده بهتر از گوشی و اینترنت می‌شود. بااین‌حال، این موضوع ممکن است برخی مواقع باعث بروز مشکلاتی شود و از وصل گوشی شما به اینترنت جلوگیری و دلیل آن هم وجود باگ‌های مختلف است.

در این بخش، برای حل مشکل وصل نشدن وای فای گوشی شیائومی باید به بخش تنظیمات رفته و اتصال اینترنت به وای‌فای را قطع کنید. سپس گزینه Forget Network را فعال کنید. برای انجام این کار، باید انگشت خود را روی وای‌فای نگه داشته و سپس این گزینه را فعال کنید.

این ویژگی باعث می‌شود که شبکه وای‌فای موردنظر شما در گوشی پاک شده و رمز عبور آن را فراموش کند. حالا باید وای‌فای گوشی خود را خاموش و مجدداً آن را روشن کنید. سپس به همان شبکه وای‌فای مجدداً متصل شده و رمز عبور آن را وارد نمایید. اگر با انجام این کارها باز هم گوشی شما به وای‌فای وصل نشد، به روش بعد مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید:

گوشی شیائومی ردمی نوت 10 (Redmi Note 10)

گوشی شیائومی ردمی 9 (Xiaomi Redmi 9)

ری‌استارت کردن شبکه وای‌فای (مودم اینترنت)

یکی دیگر از کارهایی که شما می‌توانید برای رفع مشکل پیدا نکردن وای فای در گوشی های شیائومی انجام دهید، ری‌استارت کردن مودم اصلی است. برای انجام این کار، دکمه پاور گوشی مقابل را فشرده و گزینه خاموش کردن را بزنید. بهتر است حدوداً پنج دقیقه منتظر بمانید و سپس آن را روشن کنید.

حل مشکل وصل نشدن وای فای گوشی شیائومی

اما اگر با استفاده از وای‌فای اصلی به اینترنت وصل می‌شوید، باید آن دستگاه را ری‌استارت کنید. برای حل مشکل وصل نشدن وای فای گوشی شیائومی از این روش، باید دکمه خاموش روی مودم را بزنید. بعد از گذشت چند دقیقه، مجدداً آن را فعال کنید.

خاموش کردن بلوتوث و یا هات‌اسپات

قدم بعدی برای حل مشکل وصل نشدن گوشی شیائومی به Wi-Fi این است که بلوتوث و یا هات‌اسپات خود را قطع کنید. در بسیاری از مواقع، مشاهده کرده‌ایم که گوشی به دلیل وصل بودن اتصالاتی مانند هات‌اسپات و یا حتی بلوتوث به اینترنت وصل نمی‌شود. برای حل این مشکل، به بلوتوث گوشی خود نگاهی انداخته و سپس از خاموش بودن آن اطمینان حاصل کنید. همچنین بهتر است که نگاهی هم به گزینه‌هایی مانند هات‌اسپات و وای‌فای دایرکت گوشی خود بیندازید.

حل مشکل وصل نشدن وای فای گوشی شیائومی

شاید برای شما جالب باشد که در برخی مواقع، هات‌اسپات و بلوتوث گوش شما بدون اطلاع فرد روشن می‌شود و عملکرد وای‌فای را مختل می‌کند. برای مثال، اگر شما از برنامه شیریت (Shareit) استفاده کنید، این اپلیکیشن به‌صورت خودکار هات‌اسپات و بلوتوث گوشی شما را فعال می‌کند تا عملیات انتقال فایل به‌درستی انجام شود. پس بعد از خارج شدن از این برنامه، حتماً این اتصالات گوشی خود را چک کنید و مطمئن شوید که آن‌ها غیرفعال هستند.

خاموش کردن گزینه بهینه مصرف انرژی (Power Saving Mode)

یکی دیگر از کارهایی که شما می‌توانید برای حل مشکل وصل نشدن وای فای گوشی شیائومی انجام دهید، این است که گزینه حالت ذخیره با بهینه مصرف انرژی را در گوشی خود خاموش کنید. این گزینه که با نام Power Saving Mode هم شناخته می‌شود، به شما این امکان را می‌دهد که عمر باتری گوشی خود را افزایش دهید و شارژ گوشی شما دیرتر خالی می‌شود.

حل مشکل وصل نشدن وای فای گوشی شیائومی

هنگامی که شما این حالت را فعال کنید، ممکن گوشی هر برنامه‌ای که باعث افزایش مصرف باتری شود را به طور خودکار غیرفعال کند. همان طور که می‌دانید، متصل بودن وای‌فای می‌تواند باعث کاهش شارژ باتری شود. به همین دلیل هم اگر گوشی شما به وای‌فای متصل نمی‌شود، بهتر است گزینه Power Saving Mode را چک و آن را خاموش کنید. برای انجام این کار، تنها باید به منوی دسترسی سریع گوشی خود رفته و این گزینه را غیرفعال نمایید.

بیشتر بخوانید:

گوشی شیائومی Mi Mix 4 

گوشی شیائومی پوکو X3 پرو

تغییر رمز وای‌فای

بعد از این‌که تمام کارهای بالا را انجام دادید، اما همچنان گوشی شما به وای‌فای متصل نشد، باید به دنبال راه‌حل دیگری باشید. برای رفع مشکل پیدا نکردن وای فای در گوشی های شیائومی شما می‌توانید رمز وای‌فای خود را تغییر داده و گوشی را مجدداً به آن وصل کنید.

اگر از دستگاه مودم استفاده می‌کنید، برای تغییر دادن رمز وای‌فای به پنل کانفینگ و سپس کنترل مودم رفته و رمز وای‌فای را عوض کنید. اگر هم از هات‌اسپات گوشی دیگری استفاده می‌کنید، تنها باید به تنظیمات بخش Hotspot رفته و سپس رمز وای‌فای را تغییر دهید.

حل مشکل وصل نشدن وای فای گوشی شیائومی

بعد از انجام این کار، برای حل مشکل وصل نشدن وای فای گوشی شیائومی به بخش تنظیمات گوشی خود رفته و بعد از انتخاب شبکه وای‌فای موردنظر، رمزی که تغییر داده‌اید را وارد نمایید. البته قبل از انجام این کار، باید شبکه وای‌فای موردنظر خود را انتخاب کرده و گزینه Forget Network را بزنید. سپس وای‌فای گوشی خود را مجدداً خاموش و روشن کنید و بعد هم رمز عبور جدید را وارد کنید. با انجام این کار، به احتمال زیاد گوشی شما به وای‌فای وصل خواهد شد. در غیر این صورت، به ادامه توجه کنید.

به‌روزرسانی سیستم‌عامل گوشی

اگر هیچ یک از روش‌های بالا برای وصل نشدن گوشی شیائومی به Wi-Fi به شما کمک نکرد، احتمال دارد با یک باگ نرم‌افزاری در گوشی خود روبرو باشید. همچنین این احتمال وجود دارد که این مشکل مربوط به سیستم‌عامل گوشی شما باشد.

در این صورت، شما می‌توانید با آپدیت کردن سیستم‌عامل خود، این مشکل را رفع کنید. برای انجام این کار، باید به منوی تنظیمات رفته و وارد بخش سیستم‌عامل شوید. توجه داشته باشید که برای به‌روزرسانی سیستم‌عامل، شما باید به اینترنت دسترسی داشته باشید. پس پیشنهاد می‌کنیم که موقتاً به یک شبکه وای‌فای دیگر متصل شده یا از اینترنت گوشی خود استفاده کنید.

حل مشکل وصل نشدن وای فای گوشی شیائومی

برای وارد شدن به این بخش، در ابتدا به تنظیمات گوشی رفته و سپس گزینه About Phone را بزنید. در این بخش، اطلاعات کلی از گوشی خود را مشاهده می‌کنید. برای حل مشکل وصل نشدن وای فای گوشی شیائومی باید روی گزینه Updates کلیک کنید. در این مرحله، اگر آپدیتی برای گوشی شما وجود دارد، آن را دانلود و سپس نصب کنید. بسیار احتمال دارد که این مشکل در گوشی شما برطرف شود. پس همیشه آخرین آپدیت‌های سیستم‌عامل را در گوشی نصب کنید تا با این‌گونه مشکلات روبرو نشوید.

کلام آخر

بخش وای‌فای یکی از مهم‌ترین و بهترین قابلیت‌های هر گوشی هوشمند است. بااین‌حال، ممکن است این موضوع در برخی گوشی‌های شیائومی یا سایر برندها به مشکلاتی مواجه شود. اگر شما نیز یک گوشی شیائومی دارید و با این موضوع برخورد کرده‌اید، تمام روش‌های ذکرشده را بررسی نمایید. ما در این مقاله از تکراتو، به بررسی حل مشکل وصل نشدن وای فای گوشی شیائومی پرداختیم. امیدواریم از این اطلاعات به‌درستی استفاده و مشکلات گوشی خود را حل کنید.

سؤالات متداول

دلیل مشکل وصل نشدن گوشی شیائومی به Wi-Fi چیست؟

دلایل بسیار زیادی وجود دارد که گوشی شیائومی شما به اینترنت وای‌فای متصل نشود. اما بیشترین دلیل این موضوع، مباحث نرم‌افزاری گوشی است که باید به آن‌ها توجه داشته باشید. اما اگر مودم شما مشکل دارد، باید با تعمیرکار تماس گرفته و از افراد باتجربه‌ای بخواهید که این مشکل را برای شما حل کنند.

برای رفع مشکل پیدا نکردن وای فای در گوشی های شیائومی چه کنیم؟

روش‌های بسیار زیادی وجود دارند که شما می‌توانید گوشی خود را به وای‌فای متصل کنید. از مهم‌ترین و ساده‌ترین این روش‌ها، می‌توان به روش و خاموش کردن وای‌فای، روشن کردن حالت پرواز، ری‌استارت کردن گوشی، اتصال به شبکه‌های دیگر، استفاده از گزینه Forget Network، ری‌استارت کردن مودم، خاموش کردن بلوتوث و هات‌اسپات، خاموش کردن حالت ذخیره انرژی و تغییر رمز وای‌فای اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما درباره روش‌های حل مشکل وصل نشدن وای فای گوشی شیائومی چیست؟ شما چه روش‌های دیگری را برای حل این مشکل پیشنهاد می‌کنید؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (20 نظر)

    با سلام گوشی منم همینجوری شده بود اسم تمام مودم های اطراف رو میاورد ولی اسم مودم خودمون رو نه تنها راه کارش اینه که با یک گوشی دیگه یا سیستمی که به مودم تون وصل میشه برین تو تنظیمات مودم تون (به مودم وصل بشید بعد یک مرورگر باز کنید و با حروف لاتین سرچ کنید ۱۹۲.۱۶۸.۱.۱ یا ۱۹۲.۱۶۸.۰.۱) وارد تنظیمات که شدین در صفحه باز شده باید password را وارد نمایید. شما پسورد را admin زده و دکمه login را فشار دهید. وارد قسمت wireless بشین اونجا دنبال گزینه channel band یا channel number یا channel no بگردین تو مودم های مختلف اسم ها فرق داره خلاصه این گزینه رو پیدا کنید یک کادری جلوش هست رو کادر بزنید معمولا رو حالت اتومات هستش تغییر بدین و بزارین رو عدد ۱۲ یا ۶ بعد تنظیمات رو سیو کنید و تمام مشکل تون حل میشه الکی گوشی رو فلش نزنید یا بازگشت به تنظیمات کارخانه که هیچ فایده ای نداره تنها راهش واسه این مشکل اینه. مال خودم همینجوری درست شد. «برای درگذشتگانمون یک فاتحه ای بفرستید.»

    پاسخ

    اول میرید تو گوشی سامسونگ که به وایفا وصله ولی من از ویندوز رفتم با گوشی پیدا نکردم.
    میرید تو 192.168.1.1 بد یه کادر میاد تو یوزر نیم بزنید admin و پسورد هم همینو بزنید.
    بعدش کادر میاد قسمت های اول interface setup بعد یه کادر میاد زیرش بزنید wireless کادر اول باز میشه یه چند تا میاره که مهم نیست یه قسمت رو auto هست اوکی؟ بزنید روش 12 تا شماره میاره بزنید رو 06 بعد حل میشه انشاالله مشکلتون راست میشه یه دعایی هم بکنید با تشکر.

    پاسخ

    نشد.

    پاسخ

    اقا من رفتم تو پنل وایرلس رو میزنم خب چیشو تغییر بدم؟

    پاسخ

    یه راهی که من بهش رسیدم اینه که گوشی رو در حالت پرواز قرار بدین، همه نت هارو هم خاموش کنید، بعد در همون حالت پرواز گوشی رو خاموش و روشن کنید، بعد از روشن شدن، در همون حالت پرواز که هستین وای فای رو روشن کنید، وای فایتون برمیگرده…

    پاسخ

    دمت گرم redmi note 10 با این روش درست شد

    پاسخ

    مرسی رفیق POCO X3 NFC دارم با این روش وصل شدم

    پاسخ

    داداش گوشیه منم درست مثل مشکلات شما دوستان بود به قول اون دوستمون با یه گوشیه دیگه که به مودم خودتون وصله برید تو قسمت تنظیمات مودم همون سایت اصلی 192.168.1.1 اسم که adminهست رمز اکثر شون م admin بعد وارد شدن اونجا توقسمت وایرلس یه بخش هست ک کانال رو auto هست یعنی اتوماتیک از اونجا ch6یعنی کانال 6 کلا دوازده کانال هست اول 6روانتخاب کنید وقسمت پایین apply نوشته یعنی ذخیره انتخاب کنید صد درصد مشکل رفع میشه اگه بعد ذخیره نیاورد کانال رو از یک به 12 تغیر بدید متاسفانه من هم فلش زدم هم تنظیمات کارخونه هم مودمو عوض کردم وهم چند بار تنظیم کردم حتی کارمند مخابرات هم نتونست ولی با این روش هم ممنوپ ازاون دوستی ک نظر داده بودن کاملا رفع شد اگه خودتون بلد نبودید همین روشو به یکی بگید ک یذره سر دربیاره براتون تو تنظیمات مودم انجام بده

    پاسخ

    ممنون داداش همین کار رو انجام دادم عالی بود درست شد بنازمت الان خودم یه ویدیو پر میکنم میزارم برا حل مشکل دیگران که مثل من سختی نکشن عشقی بازم ممنون من سه توضیح بدم
    اول میرید تو گوشی سامسونگ که به وایفا وصله ولی من از ویندوز رفتم با گوشی پیدا نکردم.
    میرید تو 192.168.1.1 بد یه کادر میاد تو یوزر نیم بزنید admin و پسورد هم همینو بزنید.
    بعدش کادر میاد قسمت های اول interface setup بعد یه کادر میاد زیرش بزنید wireless کادر اول باز میشه یه چند تا میاره که مهم نیست یه قسمت رو auto هست اوکی؟ بزنید روش 12 تا شماره میاره بزنید رو 06 بعد حل میشه انشاالله مشکلتون راست میشه یه دعایی خم بکنید با تشکر.

    پاسخ

    این مشکل برای گوشی شیاومی من با روشن و خاموش کردن بلوتوث حل شد!
    اخه بلوتوث چه ربطی به وای فای داره!؟

    پاسخ

    منم این مشکلا دارم بخاطر شیائومیه بقیه وصل میشن.
    افسونم همینا میگفت!

    پاسخ

    سلام
    چنل وای فای مودم روی 12 و 13 باشه وای فای وصل نمیشه
    پس سعی کنید چنل مودم رو بین 1 تا 11 اتخاب کنید

    پاسخ

    سلام
    حرف ایشان دقیقا درست میباشد یسری از گوشیهای اندرویدی مشکل با کانالهای 12 و 13 دارند و کانال مودم wifi باید بین 1 الی 11 ست شود.

    پاسخ

    سلام
    چجوری باید روی وای فای اینو درست کرد؟

    پاسخ

    با یه گوشی یا وسیله دیگر که به وای فای وصل میشه برو تو تنظیمات وای فای
    یا همون کانفینگ کلمه اینفرینس فیس رو انتخاب از گزینه زیرش وایر لس انتخاب کن بعدش چنج چانل از حالت اتو تغییر بده عددی بین ۶ال ۱۲
    البته ۱۱همیشه بهتر جواب میده ولی برا گوشی شیائومی ۱۲خوبه ببخشید اگه کلمات انگلیسی شو کلی فارسی نوشتم

    پاسخ

    با یه گوشی یا وسیله دیگر که به وای فای وصل میشه برو تو تنظیمات وای فای
    یا همون کانفینگ کلمه اینفرینس فیس رو انتخاب از گزینه زیرش وایر لس انتخاب کن بعدش چنج چانل از حالت اتو تغییر بده عددی بین ۶ال ۱۲
    البته ۱۱همیشه بهتر جواب میده ولی برا گوشی شیائومی ۱۲خوبه ببخشید اگه کلمات انگلیسی شو کلی فارسی نوشتم

    پاسخ

    سلام تروخدا بگید چجوری باید زیر۱۲بزارم

    پاسخ

    سلام. ممنون. واسه من هم جواب داد. گوشی poco x3 pro

    پاسخ

    آقا واقعا ممنوووووووووووووووووووووووون جواب داد من کلافه شدم از اینکه گوشیم بعد از خاموش یا ریست شدن مودم وصل نمیشد خدا خیرت بده

    پاسخ

    چجوری باید کجا برم میشه راهنمایی کنید لطفا

    پاسخ