;
coinex

بهترین سریال های طنز آمریکایی [25 سریال برتر کمدی]

یکی از پرطرفدارترین ژانرهای سریال های آمریکایی ژانر طنز و کمدی است. در ادامه لیستی از بهترین سریال های طنز آمریکایی را در اختیار شما قرار می‌دهیم. با ما همراه باشید.

دنیای سینما دنیایی پر از عجایب است. دنیایی پر از الهام‌ها، الگوبرداری‌ها و شخصیت‌هایی که ممکن است آینده یک بیننده را تغییر دهند. یکی از ژانرهای محبوب این دنیای خیالی، کمدی است. ژانری که به بیان حقایق تلخ یک جامعه با زبانی طنز و لحنی خنده‌دار و بعضا مسخره می‌پردازد.

آیا بهترین سریال های آمریکایی کمدی عاشقانه را می‌شناسید؟ اگر این مدل از فیلم‌ها را دیده باشید حتما می‌دانید که بسیار لذت بخش هستند و تماشای آن‌ها سرگرم کننده است. بهترین سریال های آمریکایی طنز در ادامه معرفی شده‌اند اگر به این  مدل از فیلم‌ها علاقه دارید با ما همراه شوید.

بهترین سریال های طنز آمریکایی

خوشبختانه در سینمای جهان آثار کمدی جذاب و درخشانی ساخته شده است که هر یک در کنار طنازی و ایجاد فضای کمدی، حرفی برای گفتن دارند. در ادامه بهترین سریال های کمدی آمریکایی که در جهان شناخته شده هستند بررسی شده‌اند، با ما همراه باشید.

خانواده امروزی (Modern Family)

بهترین سریال های طنز آمریکایی

  • سال پخش: 2020-2009

سریال خانواده امروزی یکی از بهترین سریال های کمدی آمریکایی است که در زمان پخش مخاطبان بسیاری داشت. سریال خانواده امروزی با انتشار چندین فصل اول مورد تحسین و تمجید منتقدان قرار گرفت و بازخوردهای مثبتی از سوی مخاطبان دریافت کرد.

سریال خنده دار خارجی خانواده امروزی روایتگر زندگی روزمره 3 خانواده از قشر مرفه جامعه است که با یکدیگر در ارتباط بوده و در هر اپیزود داستان جالبی از هر خانواده و کاراکترهای سریال در قالب طنز به تصویر کشیده می‌شود. بازی فوق‌العاده بازیگران، این سریال را تبدیل به یکی از بهترین سریال های طنز آمریکایی کرده است.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های نتفلیکس 2022

بهترین سریال های 2022

فرندز (Friends)

بهترین سریال های طنز آمریکایی

  • سال پخش: 1994 – 2004
  • کارگردان: مارتا کافمن

سریال Friends یا «دوستان» مجموعه‌ای کمدی است که توسط «مارتا کافمن» ساخته و به نمایش گذاشته شد. سریال Friends روایتگر زندگی شش نفر از شهروندان نیویورک است که در جریان موضوعات اجتماعی مختلفی قرار می‌گیرند.

سه شخصیت زن و سه کاراکتر مرد که دنیای عجیب خودشان را در دل شهر منهتن نیویورک بپا کرده‌اند. در این سریال که یکی از بهترین سریال های آمریکایی کمدی عاشقانه است، بازیگرانی چون، دیوید شوییمر، جنیفر انیستون، مت لابلانک، متیو پری حضور دارند.

تئوری بیگ بنگ (The Big Bang Theory)

بهترین سریال های طنز آمریکایی

  • سال پخش: 2007

سریال تئوری بیگ بنگ یا اصطلاحا «تئوری بیگ بنگ» یکی از بهترین سریال های طنز آمریکایی محسوب می‌شود که برای اولین بار در سال 2007 به نمایش گذاشته شد.

با وجود آن که سریال The Big Bang Theory را همچنان به عنوان یکی از برترین مجموعه‌های تاریخ کمدی به حساب می‌آوریم، اما فراموش نکنید و که این سریال پس از مدتی هیجان و شادابی ابتدایی‌ را از دست داد. تماشای این مجموعه کمی نیاز به چشم پوشی از برخی ایرادات درشت دارد که از فصل پنجم به بعد بیشتر هم دیده خواهند شد.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های ترکی 2022

بهترین سریال های 2021

مستر بین (Mr. Bean)

بهترین سریال های طنز آمریکایی

  • سال پخش: از 1989

مستربین مجموعه‌ای که «روآن اتکینسون» (Rowan Sebastian Atkinson) را به شهرتی سرسام‌آور رساند و از او شخصیتی فراموش نشدنی در دنیای آثار کمدی ساخت.

این سریال که یکی از بهترین سریال های طنز آمریکایی است، با بازیگری و نویسندگی روآن اتکینسون تولید و به نمایش درآمد. این مجموعه برای اولین بار در سال 1989 میلادی و از طریق شبکه ITV به نمایش درآمد و از همان ابتدا به محبوبیت بسیار زیادی دست یافت.

شخصیت مستر بین کاملا توسط بازیگر همین نقش (یعنی آقای روآن اتکینسون) خلق شد و به گفته او مستر بین مرد میان‌سالی در دنیای کودکان است. شخصیتی بسیار کم‌صحبت و بسیار عجیب که در مواجه با اتفاقات مختلف رفتارهای عجیب و بانمکی را از خودش بروز می‌دهد.

آشنایی با مادر (How I Met Your Mother)

بهترین سریال های طنز آمریکایی

  • سال پخش: 2004 – 2014

سریال How I Met Your Mother نیز درست مانند جمعیت قریب به کل اسامی حاضر در این لیست، یک مجموعه آمریکایی است که از قاب CBS برای اولین بار در سال 2004 پخش شد. مجموعه‌ای که با نحوه روایت منحصر به فرد و جنبه‌های مختلفش، معجونی از یک کمدی خاص بوجود آورده است.

این مجموعه که یکی از بهترین سریال های طنز آمریکایی است، توانسته برنده 5 جایزه امی شده و در سال 2009 نامزد برترین سریال کمدی سال شد. سریال How I Met Your Mother در سال 2014 رسما به کار خود خاتمه داد و درحال حاضر این مجموعه به طور کامل در دسترس بوده و قابل تماشا کردن است.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های نتفلیکس در سال 2021

بهترین سریال های HBO در سال 2021

بی شرم (Shameless)

بهترین سریال های طنز آمریکایی

  • سال پخش: 2011

Shameless روایتگر زندگی خانواده‌‌ای معمولی از طبقه کارگر جوامع آمریکایی است که بیشتر بر جنبه‌های خانوادگی و تاثیر برخی اعتیادها و رفتارها بر دنیای دیگران تمرکز می‌کند.

بی شرم مجموعه‌ای کمدی و درام است که در عین طناز بودن، مفاهیم زیادی برای منتقل کردن دارد.  این مجموعه که یکی از بهترین سریال های طنز آمریکایی است، برای اولین بار در تاریخ 9 ژانویه سال 2011 و از طریق شبکه ShowTime پخش شد.

Shameless اقتباسی از همین نام است که با بازخوردهای وسیع‌ تری نسبت به رقیب بریتانیایی خود مواجه شد و به موفقیت‌های بیشتری دست یافت.

چیزهای بهتر (Better Things)

بهترین سریال های طنز آمریکایی

  • سال پخش: 2016
  • کارگردان: لوئیس سی کی

در پاییز سال 2016 بود که دست اندر کاران شبکه FX تصمیم به پخش این سریال گرفتند که در واقع می‌توان آن را ترکیبی از مجموعه Master Of None و Louie دانست.

کاوش در زندگی چند شخصیت تنها هدف و مقصود Better Things محسوب می‌شود که در عین سادگی با محتوای زیادی تزئین شده است.

مجموعه Better Things توسط لوئیس سی کی (Louis C. K) تولید شده و وظیفه کارگردانی و نویسندگی اثر به دوش او است. و خبر خوب این که لوئیس دیگر مانند سابق به عنوان یک بازیگر به جلوی دوربین نرفته و هنر خودش را از پشت دوربین‌ها به رخ بیننده کشیده است.

مخاطب حالا این فرصت را دارد که برخلاف کمدی‌های امروزی و جمع کثیری از بلاک‌ باسترهای بی‌ نمک هالیوودی، خودشان را در جایگاه شخصیت اصلی قرار داده و همسو با تصورات او داستان را پیش ببرد.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های عاشقانه 2021

بهترین انیمیشن های سریالی 

سیلیکون ولی (Silicon Valley)

بهترین سریال های طنز آمریکایی

  • سال پخش: 2014

در «سیلیکون‌ولی» به عنوان یکی از بهترین سریال های کمدی خارجی با «ریچارد» همراه می‌شویم، برنامه‌نویسی در سیلیکون ولی که به‌دنبال سرمایه‌گذار برای نرم‌افزاری است که خودش طراحی کرده است. هم‌زمان داستان چهار برنامه‌‌نویس دیگر را دنبال می‌کنیم که هریک می‌خواهند در دنیای تکنولوژی به جایی برسند.

شخصیت‌های این سریال را احتمالا در رویدادها و گردهمایی‌های استارتاپ ها می‌بینیم؛ آدم‌هایی که هم بامزه‌اند و هم واقعی. این سریال داستان آدم‌هایی است که قابلیت‌های لازم را برای موفقیت دارند؛ اما نمی‌دانند چطور با آن کنار بیایند.

اداره (The Office)

بهترین سریال های طنز آمریکایی

  • سال‌ پخش: 2013-2005

سریال اداره نیز یکی از بهترین سریال های کمدی تاریخ محسوب می‌شود که در طول 9 سال انتشار توانست به یکی از بهترین سریال های طنز آمریکایی تاریخ تبدیل شود.

این سریال، طنز موقعیت و مستندنما است که برای اولین بار در سال 2005 از شبکه NBC آمریکا پخش شد. سریال اداره اقتباسی از یک سریال بریتانیایی با همین نام است که با انتشار فصل اول نتوانست توجه مخاطبان را به خود جلب کند.

اما با انتشار فصل دوم، این روند به یکباره تغییر پیدا کرد و سریال اداره توانست جایگاه ویژه‌ای در سریال‌های تلویزیونی و به خصوص سریال های طنز خارجی بدست آورد.

داستان سریال اداره روایتگر زندگی شخصی و اتفاقات روزمره کارکنان یک اداره فروش کاغذ است که در هر اپیزود با وقایع و داستان‌های کمدی و جذابی مواجه می‌شویم.

طرفداران این سریال با قبول این نکته که فصل اول جذابیت چندانی ندارد، می‌گویند اگر فصل اول را تحمل کنید پس از آن با بهترین سریال خنده دار دنیا روبرو می‌شوید.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های مارول 2021

بهترین سریال های مشابه see

پرورش شکست خورده (Arrested Development)

بهترین سریال های طنز آمریکایی

  • سال پخش: 2003 – 2019

سریال طنز خارجی پرورش شکست‌خورده نیز یکی دیگر از بهترین سریال های کمدی آمریکایی جذاب محسوب می‌شود که مارس 2019، آخرین فصل آن منتشر شد. پرورش شکست‌خورده یک سریال طنز موقعیت است که برای اولین بار در سال 2003 از شبکه FOX آمریکا پخش شد.

این سریال از همان قسمت‌های ابتدایی توانست توجه مخاطبان بسیاری را به خود جلب کند و نقدهای مثبتی از سوی منتقدین دریافت کند. این عنوان در زمان پخش برنده 6 جایزه امی و یک جایزه گلدن گلوب شد و توسط نشریات مختلفی چون هفته‌نامه خبری تایم و انترتینمنت ویکلی به عنوان یکی از برترین مجموعه‌های تلویزیونی و بهترین سریال طنز جهان شناخته شد.

داستان سریال کمدی امریکایی پرورش شکست‌خورده درباره خانواده «بلوث» است که هریک به نوعی شکست‌خورده هستند. در طول سریال نیز اتفاقات زندگی روزمره آنها در قالب کمدی روایت می‌شود که در نوع خود بسیار سرگرم‌کننده و جذاب است.

فلیبگ (Fleabag)

بهترین سریال های طنز آمریکایی

  • سال‌ پخش: 2016- 2019

سریال کمدی و درام فلیبگ علاوه بر اینکه یکی از بهترین سریال های آمریکایی کمدی عاشقانه است، یکی از بهترین سریال های طنز آمریکایی نیز محسوب می‌شود که تنها با انتشار دو فصل، توجه طیف وسیعی از مخاطبان را به خود جلب کرده است.

فصل اول این سریال جذاب در سال 2016 از شبکه BBC Three‎ بریتانیا پخش شد و فصل دوم آن نیز با سه سال تعویق در سال 2019 به نمایش درآمد. این عنوان به دلیل فیلمنامه منسجم و اجرای فوق‌العاده بازیگران و منحصر به فرد بودن شخصیت و عنوان فیلم، به طور ویژه مورد تحسین منتقدان قرار گرفت.

داستان سریال فلیبگ درباره زنی است که در لندن یک کافه دارد و تمام تلاش خود را می‌کند تا به زندگی در لندن خو بگیرد. اما اتفاقات بسیاری برای او رخ می‌دهد که این مسیر را برایش دشوار می‌سازد.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های تاریخی

بهترین سریال های سیتکام

پارک‌ها و تفریحات (Parks and Recreation)

بهترین سریال های طنز آمریکایی

  • سال پخش: 2020-2009

قسمت اول این بهترین سریال های طنز آمریکایی در سال 2009 از شبکه NBC آمریکا پخش شد و از همان قسمت‌های ابتدایی توانست به یکی از سریال‌های پربیننده تلویزیون و از بهترین سریال های آمریکایی کمدی عاشقانه تبدیل شود.

سریال پارک‌ها و تفریحات نیز به گونه طنز ساخته شده و در طول سال‌های پخش جوایز متعددی دریافت کرد. انتشار قسمت پایانی این سریال جذاب و پرطرفدار به دلیل شیوع ویروس کرونا مدتی به تعویق افتاد.

داستان سریال پارک‌ها و تفریحات، که از بهترین سریال های کمدی آمریکایی است، در شهری واقع در ایالت ایندیانای آمریکا روایت می‌شود که مسئولان و مقامات دولتی آنجا قصد دارند با انجام برخی اقدامات ارتقایی، این شهر را به شهری بهتر تبدیل کنند.

کبیر (The Great)

بهترین سریال های طنز آمریکایی

  • سال پخش: 2020

مینی سریال کبیر نیز یکی از جدیدترین و بهترین سریال های کمدی دنیا محسوب می‌شود که در ژانر تاریخی، کمدی و درام ساخته شده است.

قسمت اول این سریال کوتاه در 15 مه 2020 (اردیبهشت 99) از پلتفرم Hulu پخش شد و در 10 قسمت به پایان رسید.

این مینی سریال تاریخی جذاب از همان قسمت‌های ابتدایی توانست توجه مخاطبان بسیاری را به خود جلب کند و بسیار خوش بدرخشد.

سریال کبیر که یکی از بهترین سریال های طنز آمریکایی است، روایتگر داستان ظهور کاترین دوم روسیه است که حدود 34 سال بر روسیه حکومت کرده است. در دوران حکومت کاترین کبیر، اصلاحات و تحولات عظیمی در روسیه به وجود آمد و به همین دلیل یکی از شخصیت‌های تاریخی مهم روسیه به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های خارجی

ترتیب تماشای سریال های مارول

جای خوب (The Good Place)

بهترین سریال های طنز آمریکایی

  • تاریخ پخش: 2016

زنی به نام Eleanor می‌میرد و به بهشت می‌رود، اما درمی‌یابد که باید در اصل به جهنم می‌رفت.» این سریال، یک نمایش بی‌نظیر است که در محدوده زمانی 30 دقیقه‌ای شبکه‌های کمدی بهترین خود را به نمایش می‌گذارد.

بی‌شک می‌توان این سریال را در لیست بهترین سریال های کمدی آمریکایی جای داد. Bell’s Eleanor بدترین است و به نوعی می‌توان گفت بهترین، چراکه در بین تمام شخصیت‌های اصلی داستان، جایگاه بهترین را برای Carden’s Janet نگاه داشته است که در حقیقت در این سریال بهترین است.

آتلانتا (Atlanta)

بهترین سریال های طنز آمریکایی

  • تاریخ پخش: 2016

چیزی که باعث موفقیت Atlanta شده این است که چطور بی‌سروصدا دیگران را خار و خفیف می‌کند. به‌راحتی می‌توان این نمایش را جزو بهترین سریال ‌های طنز تاریخ در هر ژانری دانست.

تأثیرگذارترین کار Glover نوعی سورئالیسم است که خود را در منظر واقع‌گرایانه سیاه‌پوست بودن جای داده و در همان شهری است که این سریال نام خود را از آن به ارث برده است.

Glover تلاش می‌کند تا یک هیستریک خسته‌کننده را کم کند تا مانند Earn شود، یک دانشجوی ترک تحصیلی که به تازگی فرصتی را برای مدیریت پسرخاله‌اش Alfred AKA مناسب دیده است.

مکمل نقش‌های اصلی، دو شخصیت در این سریال هستند؛ Van، مادر فرزند Earn که در مسئولیت بین دخترش و خودش گیر کرده است و دیگری دوست صمیمی ‌Alfred است که Darius نام دارد… فقط Darius. به‌طور خلاصه، آن‌ها در حوزه‌های گوناگونی گیر کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های نتفلیکس 2020

بهترین سریال های کمدی خارجی

معاون رئیس جمهور (Veep)

بهترین سریال های طنز آمریکایی

  • تاریخ پخش: 2012

در این سریال Selina Meyer با بازی Julia Louis-Dreyfus عقل خود را از دست داده است و قاعدتا ارتباطی با نزدیکی محل کارش با کاخ سفید ندارد.

همکاران نالایقش او را در این وضعیت آشفته‌بازار کمک می‌کنند که شامل رییس ستاد (با بازیChlumsky)، دستیار شخصی (با بازی Hale) و مدیر روابط عمومی (با بازی Walsh) هستند.

این سریال را می‌توان جزو بهترین سریال های طنز آمریکایی دانست، چراکه به ذات خود، یک کمدی از محل کار است، با تاکید بر اینکه محل کار، مهم‌ترین دفتر در دولت ایالات متحده است.

تخریبگر آمریکایی (American Vandal)

بهترین سریال های طنز آمریکایی

  • تاریخ پخش: 2017 الی 2018

American Vandal یک سریال در سبک ماکیومنتری است که بدون هیچ زحمتی، مسخره‌‌بازی‌های دوران دبیرستان را با مستند جنایی در سبک درام ترکیب می‌کند.

فصل اول با هنرنمایی Jimmy Tatro، داستان یک نوجوان با سابقه مصرف مواد مخدر را بیان می‌کند که به جرم کشیدن عکس مستهجن روی ماشین معلم خود متهم شناخته شده است.

این قسمت یک اثر هنرمندانه است، طوری که توجه هزاران نفر را به نحوی به خود جلب کرده که کمتر کمدی در این زمانه می‌تواند چنین کاری کند.

فصل دوم کمی لغزش داشته است اما قطعا نه به اندازه‌ای که باعث کنسل شدن این سریال شود. این سریال یکی از بهترین سریال های طنز آمریکایی است.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های ومپایری جهان

بهترین سریال های پلیسی جنایی جهان

زیاد ذوق زده نشو (Curb Your Enthusiasm)

بهترین سریال های طنز آمریکایی

  • تاریخ پخش: 2000- 2011- 2017

به‌راحتی می‌توانید این جمله را قبول کنید: Curb Your Enthusiasm از Seinfield خنده‌دارتر است. به همین دلیل در لیست بهترین سریال های کمدی خارجی جای می‌گیرد.

اگرچه مورد دوم به‌عنوان بهترین کمدی موقعیت تلویزیون شناخته می‌شود، اما سری‌های ساخته‌شده توسط دستیار کارگردان Larry David فرمول موفقیت Seinfeld را به اثبات رسانده است.

نبوغ Larry David در این سریال از خودشیفتگی غیرقابل‌مهار و بی‌اعتنایی به ناسازگاری‌های شگرف او برمی‌خیزد. اگر او را پیش از تغییرات تلویزیون در زندگی واقعی می‌دیدید، احتمالا می‌خواستید که David را لای گیره له کنید.

30 راک (30 Rock)

بهترین سریال های طنز آمریکایی

  • تاریخ پخش: 2016 – 2013

این سریال نیز از بهترین سریال های آمریکایی کمدی عاشقانه است. زمانی سریال 30 Rock ساخته شرکت NBC در تمام تقدیرنامه‌های تلویزیونی غیرقابل شکست بود، از نخستین Emmy گرفته تا Golden Globes.

از این ‌رو این سریال در لیست بهترین سریال های طنز آمریکایی جای خوش کرده است. تماشاگران او نیز جملات طنزآمیزی درباره او می‌گویند و این جملات با لحنی خستگی‌ناپذیر بیان می‌شوند.

بسیاری از بازخوردها نیز برای Alec Baldwin است که به زیبایی نقش Lorne Micheal خودخواه را بازی کرده و یک نمونه بی‌نظیر از شخصیت‌های طنز این نسل را به بیرون نشان داده است.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های شبکه BBC 

بهترین سریال های شبکه HBO 

رنو 911 (!Reno 911)

بهترین سریال های طنز آمریکایی

  • سال پخش: 2003- 2009

آیا می‌توانید وقتی یک ماشین پلیس به دنبالتان افتاد و افسر پلیس شما را به زمین زد و بازداشت کرد فریاد بزنید: «لعنت به پلیس!»؟ پس !Reno 911 یک سریال مخصوص شما است.

محصول فکری کهنه‌سربازانی چون Thomas Lennon, Robert Ben Garant و Kerri Kenney-Silver سریالی به سبک ماکیومنتری تولیدشده توسط شرکت Comedy Central است که با کاراکترهای دیوانه و مهارت‌شان در فریب دادن طنز‌آلود مجرمان، به‌صورت افسران پلیس کیک پرتاب می‌کند.

اگر پلیس‌ها در زندگی واقعی تا این حد دیوانه باشند، دیگر هیچ خیابانی امن نیست. این نگاه جدید می‌تواند این سریال را در زمره بهترین سریال های طنز خارجی قرار دهد.

در این مطلب به بررسی و معرفی بهترین سریال های کمدی آمریکایی پرداختیم. اگر مایل به تماشای این مدل از فیلم و سریال‌ها هستید این مطلب را از دست ندهید زیرا بهترین‌ها را برای شما معرفی کرده است.

همه‌کاره و هیچ‌کاره (Master of None)

بهترین سریال های طنز آمریکایی

  • سال تولید: 2015

یکی از محبوب‌ترین سریال‌های کمدی آمریکایی سریال همه کاره و هیچ کاره بوده و این سریال از بُعد سینمایی هنرمندانه است و جنبه‌های متنوع زندگی روزمره را به تصویر می‌کشد. همه‌کاره و هیچ‌کاره برداشتی فرح‌بخش از موقعیتی آشنا ارائه می‌کند. فصل دوم سریال سرتر از فصل نخست است. با گلچینی از شخصیت‌های متنوع و فیلم‌برداریِ زیبا در نیویورک و ایتالیا، همه‌کاره و هیچ‌کاره نمونه‌ای ستودنی از داستان‌پردازی در سریال‌سازی امروز است.

دستۀ قدرقدرت‌ها (The Mighty Boosh)

بهترین سریال های طنز آمریکایی

  • سال تولید: 2004

این کمدی سوررئال، داستان «هاوارد» و «وینس»، دو نگهبان باغ‌وحشِ ویران و جادویی «زونیورس» را دنبال می‌کند. وینس عاشق حیوان‌ها و هر چیزی‌ است که به دهۀ 1970 مربوط می‌شود. هاوارد باور دارد که عقل کل است و شایسته‌ی موقعیت‌های بهتری است. آن‌ها هر هفته درگیر ماجراجویی‌های گوناگونی، در ابعاد مختلف زمان و مکان، می‌شوند؛ اما چه طوفانِ قطبی در میان باشد و چه حمله‌ی میمون‌ها، آن‌ها سرانجام موفق می‌شوند به باغ‌وحش برگردند.

سیمپسون‌ها (The Simpson)

بهترین سریال های طنز آمریکایی

  • سال تولید: 1998

یکی از بهترین سریال های طنز آمریکایی سیمپسون‌ها بوده که از سال 1998 تا به امروز در حال پخش است و به یکی از طولانی‌ترین انیمیشن سریالی در ژانر کمدی‌ تبدیل شده است.

سیمسون‌ها دربارهٔ «هومر سیمسون» و خانواده‌اش است: داستان خراب‌کاری‌ها و ماجراهای عجیب هومر و همسرش «مارج»، پسرش «بارت»، دخترانش «لیزا» و «مگی» و نیز سگ‌ و گربه‌شان این انیمیشن از آن دست سریال‌هایی است که از دیدن آن سیر نمی‌شوید.

چیرز (Cheers)

بهترین سریال های طنز آمریکایی

  • سال تولید: 1982

این سریال برنده‌ی چندین جایزه‌ی امی است. داستان این سریال کمدی ـ موقعیت موفق درباره‌ی باری به‌ نام چیرز در شهر بوستون است. این سریال جذاب ماجرای زنان و مردان شاغل را پس از ساعت کاری‌ به‌ نمایش می‌گذارد.

هرکس برداشت خودش را از چیرز خواهد داشت. کمدی یکپارچه و قدرتمند این سریال دلیل عمر بلند آن است. خنده‌های تماشاگران سرصحنه هیچ‌‌گاه آزاردهنده نیست؛ چون آنها اندازه نگه می‌دارند و هیچ‌وقت از خنده روده‌بر نمی‌شوند!

تو بدترین هستی (You’re The Worst)

بهترین سریال های طنز آمریکایی

  • سال تولید: 2014

اگر بخواهیم یکی دیگر از بهترین سریال های طنز آمریکایی را نام ببریم باید به تو بدترین هستی اشاره کنیم. سریال داستان عشق دو آدم آسیب‌ دیده‌ی انسان‌گریز کودنی است و نتیجه می‌گیرد که عشق کور است و منطق نمی‌فهمد؛ اما زندگی پیش‌بینی‌ناپذیز است و با همه‌ی اینها، بهتر است کسی کنارتان باشد.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص بهترین سریال های طنز آمریکایی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    همه اش مزخرف و چرت و پرته

    پاسخ