;
coinex

30 هزار میلیاد تومان برای یک نفر! لاتاری معروف آمریکایی به 1 میلیارد دلار رسید

رقم جایزه بخت‌آزمایی معروف آمریکا به 1 میلیارد دلار رسیده است. حالا جایزه لاتاری 30 هزار میلیاد تومان برای یک نفر است که رقمی بسیار قابل توجه به شمار می‌رود.

رقم جایزه بخت‌آزمایی معروف به مگا میلیون در آمریکا حالا به یک میلیارد دلار رسیده تا با این رقم در فهرست ارزشمندترین جوایز تاریخ بخت‌آزمایی آمریکا، در جایگاه دوم قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: تخلف آشکار شهر لوازم خانگی ؛‌ در صورت انصراف از خرید، خبری از بازگشت پول نخواهد بود!

30 هزار میلیاد تومان برای یک نفر

رقم جایزه به حدی چشمگیر است که برخی از شرکت‌کنندگان در بخت‌آزمایی در گفتگو با رویترز گفته‌اند که در صورت کسب جایزه مایل به ترک مشاغل خود و اهدای مبالغی به طور خیریه و خرید هستند. رقم پیروزی در این رقابت عدد ۳۰۲۵۷۵۳۵۰ است.

3 هزار میلیاد تومان برای یک نفر! لاتاری معروف آمریکایی به 1 میلیارد دلار رسید

البته رکورد جایزه بخت‌آزمایی آمریکا 1 میلیارد و 586 میلیون دلار است که در سال 2016 ثبت شد. بخت‌آزمایی روز جمعه در شرایطی برگزار می‌شود که شبکه ان‌بی‌سی با گروهی از کارشناسان امور مالی در مورد تبعات کسب جوایز هنگفت بخت‌آزمایی مصاحبه کرده است و نظرات جالبی در این باره دریافت کرده است. برای مثال جیم شاگاوات، یک برنامه‌ریز امور مالی در این باره می‌گوید:

احتمالا حدس می‌زنید که پول شما را خوشبخت می‌کند و همه مشکلاتتان را حل می‌کند. اما پول این کار را نمی‌کند. [پول] می‌تواند میان دوستان و خانواده شکاف بیاندازد.

دیگر کارشناس، پل گلدن سخنگوی یک موسسه آموزش امور مالی می‌گوید: «وقتی به مبلغ زیادی پول می رسید، به ویژه وقتی صحبت از پرداخت یک میلیارد دلاری است، این تصور به وجود می آید که “من حاشیه امنیت زیادی دارم”. همچنین فرد فکر می‌کند که “هرگز نباید بار دیگر نگران پول باشم”. در واقع اما ماجرا کاملا برعکس است. شما باید بسیار بیشتر از گذشته نگران پول باشید.»

به گفته او برندگان بخت‌آزمایی‌ها احساسات متفاوتی را از جمله هیجان، ترس، استرس و اضطراب تجربه می‌کنند. دیوید لی ادواردز که سابقه اعتیاد در سال 2001 برنده جایزه 27 میلیون دلاری یک بخت‌آزمایی شد. او بعد از خرید منزل، خودرو و دیگر موارد گران‌قیمت بار دیگر اینبار با همسرش به دام اعتیاد افتاد و چندین بار به خاطر همراه داشتن مواد مخدر بازداشت شد. او تمام سرمایه خود را در طول چند سال از دست داد.

اندرو جک وایتتیکر نیز از دیگر برندگان بخت‌آزمایی است که در سال 2002 برنده جایزه 315 میلیون دلاری شد. او چندی بعد ورشکست شد و تمام پول خود را از دست داد. او همچنین با چندین شکایت قانونی مواجه شد که یکی از آن‌ها به خاطر بدهی یک میلیون و 500 هزار دلاری او به یک کازینو بود.

دیگر برنده بخت‌آزمایی در سال 2013 که سرنوشت خوبی نداشت ویلی سیلی است که جایزه 450 میلیون دلاری را برنده شد. او می‌گوید که با اتفاقات ناخوشایند زیادی بعد از برنده شدن در بخت‌آزمایی تجربه کرده است. او به اعضای خانواده خود کمک‌های زیادی کرد و به سرعت پول خود را از دست داد. کارشناسان بر این باورند که برندگان مسابقات بخت آزمایی گرایش زیادی به اتخاذ تصمیمات ناگهانی در امور مالی دارند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره 30 هزار میلیاد تومان برای یک نفر چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را از تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر